We zijn negen jaar verder, dus de Vengaboys, Charlie Lownoise en Mental Theo, Hakkuhbar en Höllenboer komen in zicht als nostalgie voor de doelgroep van Radio 2. Misschien is dat de echte reden wel.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:35 schreef Wickedangel het volgende:
Bizar dat er niet mag worden gestemd
ken ze nie...quote:Op woensdag 5 november 2008 21:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Zo'n overgewaardeerd jaren-80 bandje......
quote:
he peace... doen we dit jaar nog een goede lijst met 2000 nummers?quote:
Haha inderdaad, ik denk niet dat iemand ook maar een verschil zal merken.quote:Op maandag 3 november 2008 18:51 schreef Lkw het volgende:
[..]
Het zal niet veel uitmaken, die lijst is toch elk jaar grotendeels hetzelfde.
Je kunt nu genieten van de Radio Veronica Top 1000 Aller tijden, volgende maand in er de Qmusic Top 1000 en de Radio 10 Gold Top 4000. 't is wel weer eens mooi geweest. Zeker omdat geen van al die lijsten, incl. de Top 2000, echt gebaseerd is op stemmen.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:36 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap werkelijk niet waarom Radio 2 dit heeft besloten. Als je het risico wilt lopen dat je luisteraars weglopen naar andere stations, is dit een prima aanpak. Je krijgt een voorspelbare lijst waarop niemand heeft kunnen stemmen. Andere radiozenders zouden veel luisteraars kunnen trekken door nu een stemming te organiseren en een lijst uit te zenden.
Zou leuk zijn... Nipeng, waar zijt gij?quote:Op donderdag 6 november 2008 12:19 schreef Wexy het volgende:
[..]
he peace... doen we dit jaar nog een goede lijst met 2000 nummers?
Het stemmen is natuurlijk slechts één element van de top 2000. De hype en de sfeer die rond de lijst wordt gecreëerd blijft hetzelfde. Dus het zal wel meevallen met dat weglopen. Qua variatie van de nummers overheerst de top 2000 sowieso de lijsten van Veronica en QMusic.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:36 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap werkelijk niet waarom Radio 2 dit heeft besloten. Als je het risico wilt lopen dat je luisteraars weglopen naar andere stations, is dit een prima aanpak. Je krijgt een voorspelbare lijst waarop niemand heeft kunnen stemmen. Andere radiozenders zouden veel luisteraars kunnen trekken door nu een stemming te organiseren en een lijst uit te zenden.
* Wexy zoekt even om het hoekje....quote:Op donderdag 6 november 2008 18:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zou leuk zijn... Nipeng, waar zijt gij?
Dat wel, maar door het stemmen worden de luisteraars natuurlijk ook veel meer bij de lijst betrokken, zowel voor als tijdens de uitzending, en dan is het ook gewoon wat spannender om te zien waar je favoriete platen terecht zijn gekomen.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het stemmen is natuurlijk slechts één element van de top 2000. De hype en de sfeer die rond de lijst wordt gecreëerd blijft hetzelfde. Dus het zal wel meevallen met dat weglopen. Qua variatie van de nummers overheerst de top 2000 sowieso de lijsten van Veronica en QMusic.
Maar ik wil mijn platenkoffer helemaal niet vullen! Ik wil stemmen!!!!!!quote:Beste Top 2000 fan,
De Top 2000 bestaat 10 jaar! En dat vieren we met iets wel heel speciaals... De Top 2000 Platenkast!
Wat stop jij in je Top 2000 Platenkoffer? Wordt het The one I love van R.E.M., je eerste keus bij het stemmen vorig jaar?
Vul nu jouw platenkoffer met je 10 favoriete nummers en maak kans op kaarten voor Top 2000 in Concert en Top 2000 a go go, de 10 jaar Top 2000 CD box en heel veel meer...!
Inderdaad. Toch ben ik altijd wel benieuwd wat er nieuw is binnen gekomen.quote:Op maandag 3 november 2008 18:51 schreef Lkw het volgende:
[..]
Het zal niet veel uitmaken, die lijst is toch elk jaar grotendeels hetzelfde.
Inderdaad. Een nummer waarvan je denkt: Ej, maar dát is leuk/ verrassend.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Elk jaar hoop je weer dat er toch minstens 1 niet afgezaagd nummer op wonderbaarlijke wijze die lijst ingestemd is. Dit jaar is dus zelfs de lol van het hopen er niet.
En terecht! Nummers uit een lopend jaar horen namelijk niet in de top 2000 van dat jaar. Toch nog 1 voordeel van deze lijst waar niet op gestemd mag worden.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Inderdaad. Toch ben ik altijd wel benieuwd wat er nieuw is binnen gekomen.![]()
Amy MacDonald of Winehouse misschien.Maar dat wordt dan jaartje wachten.
Die van Winehouse is ook al weer uit 2006 hoor.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
En terecht! Nummers uit een lopend jaar horen namelijk niet in de top 2000 van dat jaar. Toch nog 1 voordeel van deze lijst waar niet op gestemd mag worden.![]()
Volgens jaar mogen ze van mij beide binnenkomen trouwens..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |