Nu nog slagen voor Nederlands.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:34 schreef _Drake_ het volgende:
Hij is niet bedoeld om mooi te zijn dus met dat betreft ben ik geslaagt![]()
Hier ben ik het totaal mee eens. Jij doet eigenlijk het tegenovergestelde: die gast van die galant pleurt enorme hoeveelheden plastic op de auto voor een "sportief" uiterlijk maar doet uiteindelijk niks aan de zwakke motor, terwijl jij juist het belangrijkste verandert. Respect!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:40 schreef Pupp3t het volgende:
Zoiets is vele malen leuker dan een Metsubsidie Galant ombouwen incl. taartschep en 600 kilo aan spoilers.
Volgens mij beleef je er ook vreselijk veel lol aan als je de golfjes eruit trekt bij een stoplicht.
* GizartFRL ?quote:Op zondag 2 november 2008 21:36 schreef Faxie het volgende:
Hier kan een zekere Fries wel iets van leren
155 achter en 165 voor. Maar niet dat het veel beter is dan 145 breed (155 is overgens op deze auto standaard)quote:Op maandag 3 november 2008 12:50 schreef FransDeens het volgende:
Rij je nou gewoon nog met standaard vering en de originele 145 bandjes? Dan vind ik het helemaal wel cool hoe je dat ding over het circuit heen hoekt, je rijdt bijna over de zijkant van de bandjes.
Nee gelukkig niet als ik dit zo zie..... dit bedoel ik nou met mensen die een auto niet waard zijn.quote:Op maandag 3 november 2008 20:59 schreef GizartFRL het volgende:
Heb je deze ook nog langs zien komen?
Die reacties ook
Mits je de rode bedoeld: Die is al een tijdje weg.quote:Op maandag 3 november 2008 23:18 schreef invine het volgende:
Drake bezit je je 106gti nog? dacht zoiets te lezen in je OP.. of heb je weer een nieuwe?
Komt mij heel bekend voor, mensen kunnen het echt niet hebben als ze verliezen van het dingquote:Op maandag 3 november 2008 23:24 schreef kickinhard het volgende:
Maar stoplichtjes zijn leuk(En wat kunnen mensen het slecht hebben dan...)
Ja je rode stond hier op fok! toen te koop. Was een mooi ding, heb je foto's van je zilveren?quote:Op maandag 3 november 2008 23:46 schreef _Drake_ het volgende:
[..]
Mits je de rode bedoeld: Die is al een tijdje weg.
Echter heb ik al een half jaar lang een silveren exemplaar en die heb ik nog steeds (gelukkig). Er is een kans dat hij weggaat i.v.m de eventuele studie maar ik probeer dat (het wegdoen van de 106) zoveel mogenlijk te voorkomen.
Ja, helemaal onderaan in dit topic staan 2 foto's:quote:Op maandag 3 november 2008 23:53 schreef invine het volgende:
[..]
Ja je rode stond hier op fok! toen te koop. Was een mooi ding, heb je foto's van je zilveren?
Nee, hij mag er dan mischien niet mooi e.d uitzien maar hij zit technisch gezien stevig in elkaar.quote:Op maandag 3 november 2008 23:58 schreef raulbouli het volgende:
Wow... dat je niet bang bent dat die uit elkaar valt op het circuit![]()
Dan praat je over een DXIquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:19 schreef raulbouli het volgende:
Remmenswap is idd een must !
Mijn auto heeft er ook aan moeten geloven, standaard remmen op sommige modellen auto's zijn echt poepjes.
Dit is meer dan voldoende voor het gewicht, en het was totaal 25 euroquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:05 schreef GizartFRL het volgende:
Waarom niet meteen ombouwen naar 283mm van een 307 HDI? ( of gaat ie dan over de kop bij het aanremmen van de Tarzanbocht?)
Zo'n blokje er maar in dan? http://www.autoblog.nl/ar(...)et-220-pk#post-23656
25 euro voor een complete blok..??quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:34 schreef _Drake_ het volgende:
[..]
Dit is meer dan voldoende voor het gewicht, en het was totaal 25 euro![]()
Als er een ander blokje in komt zal het een Tu5J4 zijn
Apart van elkaar lezen:quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:09 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
25 euro voor een complete blok..??
Klinkt als een motorcode.. Right?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:27 schreef vannelle het volgende:
[..]
Apart van elkaar lezen:
¤ 25,- voor de remmerij en een eventueel ander blok zal een Tu5J4 worden.
Wat dat ook moge zijn...
nee, doe deze maarquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:05 schreef GizartFRL het volgende:
Waarom niet meteen ombouwen naar 283mm van een 307 HDI? ( of gaat ie dan over de kop bij het aanremmen van de Tarzanbocht?)
Zo'n blokje er maar in dan? http://www.autoblog.nl/ar(...)et-220-pk#post-23656
Moet je mij niet opschepen met Googlelinkjes, dat het een motorcode is snapte ik al.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Klinkt als een motorcode.. Right?
Hoezo voorkom jij dat ik dom overkom..?? Als je het zo zou lezen zou je ook denken dat het ging om een motorblok..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:28 schreef vannelle het volgende:
[..]
Moet je mij niet opschepen met Googlelinkjes, dat het een motorcode is snapte ik al.
Wat voor motor wist ik dan weer niet maar dat maakt niet uit in deze.
Als ik het zou willen weten zou ik zelf Google wel hebben gebruikt.
Jij verwart een remblok met een motorblok en dat is waarom ik reageerde, ik probeer te voorkomen dat je dom overkomt maar dan treft mij ook de gedachte dat ik daar een jaar of 18 te laat mee ben begonnen.
Wat jij wil ouwequote:Kerel, je lijkt mij een sympathieke gozer maar kun je je niet gewoon gedragen als een beginnende autoliefhebber ipv een monteur met 40 jaar ervaring?
Niet dat ik alles weet, maar ik ken mijn grenzen.
Nee, ik kan lezen en weet dus dat het om remblokken gaat.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoezo voorkom jij dat ik dom overkom..?? Als je het zo zou lezen zou je ook denken dat het ging om een motorblok..Maar, jij bent dus mijn beschermengeltje hier op Fok! dus tja, dan zou jij mij moeten beschermen en voorkomen dat ik 'dom' overkom
![]()
[..]
Vooral niet op ingaan, goed plan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:26 schreef Turquaz52 het volgende:Wat jij wil ouweIk ga er nog niet eens op in
Nee, stop maar, beidequote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:34 schreef vannelle het volgende:
Ga vooral door, mij maakt het niet uit.
Kewlquote:Op zondag 15 maart 2009 17:58 schreef _Drake_ het volgende:
Remmen doen het uitstekend, gisteren veel lol gehad met het ding![]()
[ afbeelding ]
AX is een opvolger van de Lelijke Eend. De eersten hebebn bijvoobeeld ook velgen die met 3 moeren/bouten (sorry, ik ken de AX niet zo heel erg goed) vast zitten op de naaf.quote:
Tja, opvolger of niet.. de eend is 3x niks.. de AX is leukquote:Op maandag 16 maart 2009 22:08 schreef 2cv het volgende:
[..]
AX is een opvolger van de Lelijke Eend. De eersten hebebn bijvoobeeld ook velgen die met 3 moeren/bouten (sorry, ik ken de AX niet zo heel erg goed) vast zitten op de naaf.
Toch grappig dat een auto die 3x niks is meer dan 40 jaar geproduceerd is. Hoeveel jaar is de AX ook alweer geproduceerd ? 12 toch ?quote:Op maandag 16 maart 2009 23:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Tja, opvolger of niet.. de eend is 3x niks.. de AX is leuk
`Kom op man.. hoezo fanboy alert?quote:Op maandag 16 maart 2009 23:22 schreef 2cv het volgende:
[..]
Toch grappig dat een auto die 3x niks is meer dan 40 jaar geproduceerd is. Hoeveel jaar is de AX ook alweer geproduceerd ? 12 toch ?
Maar het is ook 3x niksquote:Op maandag 16 maart 2009 23:36 schreef 2cv het volgende:
Dan IS de 2cv niet 3 keer niks maar jij VINDT de 2cv 3 keer niks
Dat maakt de 2cv 3 keer beter omdat die hetzelfde (meer zelfs, op de topsnelheid na) bereikt met 3 keer minder onderdelenquote:Op maandag 16 maart 2009 23:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Maar het is ook 3x niks![]()
het heeft minimaal 3x minder onderdelen dan onze auto bijvoorbeeld
quote:Op zondag 15 maart 2009 17:58 schreef _Drake_ het volgende:
Remmen doen het uitstekend, gisteren veel lol gehad met het ding![]()
[ afbeelding ]
Zou het dezelfde zijn?quote:Op maandag 16 maart 2009 23:55 schreef Meike26 het volgende:
Hé een forummer die op AW zit heeft ook een rode AX First en heet ook Drake![]()
Uiteraard:quote:
Gang is alles, remmen is angst.quote:
Jij hebt echt geen angstquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:24 schreef _Drake_ het volgende:
Nog een foto voor de show dan maar![]()
[ afbeelding ]
Gisteren een niet prestatie gerichte upgrade gedaan overigens, panelen in de deuren gemaakt en onzichtbaar de speakers verwerkt. Zodat ik op de lange ritten ook fatsoenlijk van muziek kan genieten (standaard zitten er alleen in de achterpanelen speakers).
Of gewoon de handrem gebruikenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:59 schreef GizartFRL het volgende:
Volgas de bocht in, gas los en zodra je hem voelt glijden, gas erop en tegensturen.
Erg leuk als je het doorhebt, erg eng als het je de eerste keer gebeurd.
Die Lotus achter je zal ook wel gedacht hebben...quote:Op maandag 4 mei 2009 20:08 schreef _Drake_ het volgende:
Geen update's (behalve dat hij nog steeds prima rijd en dagelijks word ingezet momenteel) maar wel de afgelopen dagen bij de ring geweest (werd na een half jaar weer eens tijd).
[ afbeelding ]
Bij de kleine carrousel kwam ik erachter dat hij dus een wieltje kan optillen (en zodoende voor de gein een paar keer gedaan), maar dat het 2 wieltjes zijn wist ik niet![]()
Brown trouser moment!quote:Op maandag 4 mei 2009 20:08 schreef _Drake_ het volgende:
Geen update's (behalve dat hij nog steeds prima rijd en dagelijks word ingezet momenteel) maar wel de afgelopen dagen bij de ring geweest (werd na een half jaar weer eens tijd).
[ afbeelding ]
Bij de kleine carrousel kwam ik erachter dat hij dus een wieltje kan optillen (en zodoende voor de gein een paar keer gedaan), maar dat het 2 wieltjes zijn wist ik niet![]()
Op zulke momenten wil ik óók weer een AXquote:Op maandag 4 mei 2009 20:08 schreef _Drake_ het volgende:
Geen update's (behalve dat hij nog steeds prima rijd en dagelijks word ingezet momenteel) maar wel de afgelopen dagen bij de ring geweest (werd na een half jaar weer eens tijd).
[ afbeelding ]
Bij de kleine carrousel kwam ik erachter dat hij dus een wieltje kan optillen (en zodoende voor de gein een paar keer gedaan), maar dat het 2 wieltjes zijn wist ik niet![]()
vette foto.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:24 schreef _Drake_ het volgende:
Nog een foto voor de show dan maar![]()
[ afbeelding ]
Gisteren een niet prestatie gerichte upgrade gedaan overigens, panelen in de deuren gemaakt en onzichtbaar de speakers verwerkt. Zodat ik op de lange ritten ook fatsoenlijk van muziek kan genieten (standaard zitten er alleen in de achterpanelen speakers).
Wat een cool project; zwaar onderschatte autootjes, die AX'en, waar je ongeneerd hard mee een bocht omkunt en heel veel lol mee kunt hebben... Zeker als er een relatief dikke motor in ligt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:37 schreef _Drake_ het volgende:
Big Cojones:
Word trouwens weer tijd voor een upgrade: De huidige radiateur is niet fris meer en ondanks dat hij groter is dan een standaard word het ding op het circuit te snel warm
Nu maar even tijd zien te vinden.
Hij is wat onstabiel gezien hij continue zijn gewicht verplaatst, niet echt een makkelijke auto om op de grens te rijden maar je hebt er wel een hoop lol mee en je moet teminste nog echt werken.Igg zou ik het niet als een beginnerswagen op deze manier aanraden, een 106 gti b.v is een stuk makkelijker op de grens (en die staan al niet echt als makkelijk te boek).quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:57 schreef Jalu het volgende:
[..]
Zorgt de vrij soepele vering bij dit soort circuit ritjes niet voor wat onstabiel gedrag? Als verlagen geen optie is, zijn er dan geen stuggere veren/dempers te vinden?
Absoluut (zie hierbovenquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:57 schreef Metro2005 het volgende:
Geen optie om er stuggere schokbrekers onder te zetten. Dat ding helt wel héél erg over zo
G-tech pro RRquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:04 schreef Swindler het volgende:
mag ik vragen met welk apparaat je de 0 tot 100 meet in je OP?
FF muggeziften, maar het is natuurlijk precies andersom he: de 106 en de Saxo zijn gewoon AX'en met een nieuwe koets...quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:20 schreef _Drake_ het volgende:
[..]
Hij is wat onstabiel gezien hij continue zijn gewicht verplaatst, niet echt een makkelijke auto om op de grens te rijden maar je hebt er wel een hoop lol mee en je moet teminste nog echt werken.Igg zou ik het niet als een beginnerswagen op deze manier aanraden, een 106 gti b.v is een stuk makkelijker op de grens (en die staan al niet echt als makkelijk te boek).
Opties zijn er genoeg, infeite is het gewoon een 106/saxo en is alles daarvan grotendeels uitwisselbaar, zo ook het onderstel b.v.
Klopt, ik ben daar ook niet actief, momenteel weinig tijd en zit meer op andere forums.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:28 schreef Meike26 het volgende:
Alleen zie ik op het autoweek forum niets terug van je AX![]()
Dat komt wel goedquote:Op donderdag 19 november 2009 10:42 schreef Meike26 het volgende:
Als je dan maar wel hier blijft... ik eis bij deze een Youtube filmpje als het beest rijd
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:57 schreef invine het volgende:
Passen de velgen van een clio 16v er niet onder? Zal denk ik ook wel leuk staan! Blijft een mooi project dit en tof dat je het meeste zelf doet
quote:
I know, thnx for the info thoughquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:24 schreef GizartFRL het volgende:
Zijn de standaard Speedlines van een 205 1.9 GTI.
Speedline zat ook onder de Clio Williams.
Velgen op de foto heb ik zelf koperkleurig gespoten.
Is dit een 1.9? Dan valt het vermogen nog mee imo. 6.4 van 0 naar 100 vind ik dan wel weer zeer indrukwekkend.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:01 schreef _Drake_ het volgende:
Even een update:
Inmiddels rijd hij al sinds een paar maanden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de pijnbank
[ afbeelding ]
Uiteindelijk scoorde we afgerond 138pk en 160nm wat voor een bijna standaard 16v erg netjes is, verloop is ook erg mooi met geen dipjes e.d.
(Groene lijn is standaard, blauwe is na aanpassing van ecu).
[ afbeelding ]
Prestaties maar even gemeten:
[ afbeelding ]
0-100 in 6.4 sec met 2k rpm half gas vanuit stilstand, het is echter zeer lastig om een fatsoenlijke meting te doen met het vermogen/grip/gewicht (met name het gebrek aan de laatste 2). Grip in zijn 1 is 0,0, de achteras is te slap waardoor de voorwielen omhoog getrokken worden (achteras word nog vervangen).
Zodra je op de 3/4k zou kunen launchen zal de 0-100 tijd makkelijk richting de 6 rond kunnen.
Momenteel weegt hij leeg exact 760 kilo
Inherent aan het ontwerp van een TU blok, Xu ligt wel omgekeerd en zelf gekanteld. Aanzich is het geen ramp veel merken hebben een orientatie zoals bij deze, vrij normaal zelfs. Plus alles is vrij licht uitgevoerd mechanisch is een TU ook enorm sterk in verhouding met het gewicht.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:57 schreef blup het volgende:
Ik snap maar niet waarom Citroen lucht achterop het blok zit en uitlaat voor...![]()
![]()
Dit lijkt me logischer.
[ afbeelding ]
Clio williams 2.0 16v (150pk 175nm @ 6100)
Inmiddels is dit geen cheapass project meer?
Lijkt me wel gaaf om te doenquote:Op maandag 14 juni 2010 10:41 schreef _Drake_ het volgende:
Jup, mits je een exemplaar uit een ax gti hebt is het plug and play. Bij een 106 xsi blok moet de kabelboom aangepast worden (maar mechanisch is het ook weer plug and play). De meest eenvoudige ombouw is een 1.4 monopoint (75pk) uit een ax tgs b.v gezien die erg makkelijk te vinden zijn.
En de motor volledig reviseren, is dat een beetje zelf te doen voor iemand zonder ervaring? Aan welke klussen (naast pakkingen) moet ik dan denken?quote:Op maandag 14 juni 2010 12:10 schreef _Drake_ het volgende:
Gewoon doen, het is niet heel ingewikkeld en de kosten zijn laag( registreer je anders op www.axclub.net, daar zijn er zat die al een dergelijke inbouw hebben gedaan).
Heb jij het blok nog liggen?quote:Op maandag 14 juni 2010 13:17 schreef _Drake_ het volgende:
Of het zonder ervaring te doen is durf ik niet te zeggen, ligt eraan hoe handig/kundig je bent en bereid bent om dan de tijd ervoor te nemen.
Dus eigenlijk gewoon motor en ECU omprikken en je bent klaar zeg maar?quote:Op maandag 14 juni 2010 15:01 schreef Spamblik het volgende:
uhhhm... eigenlijk wel. bij een phase2 is zo ongeveer alles uitwisselbaar.
Ga je raar op kijken als het golfje ook een dik blok erin heeft liggenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:26 schreef Tankiej het volgende:
Wat zou het mij geweldig lijken om met zo'n wolf in schaapskleren naast een dikke auto of petje in golfje te staan bij het stoplicht en de sprint dan te winnen..
Geweldig project!
zo als die van mij bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:56 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ga je raar op kijken als het golfje ook een dik blok erin heeft liggen
Klopt, vooral die mk3, met plasticquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:20 schreef Tankiej het volgende:
Dat is waar, maar over het algemeen is dat niet echt het geval volgens mij
Ik zou best ook nog een keer een T5-R blok in een standaard 440 willen hangen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:43 schreef JK1982 het volgende:
Wat een gruwelijk ding, echt leuk dit..
Ik heb er helaas de technische kennis niet voor, anders had ik ook nog wel eens zoiets willen doen. Ik heb er wel eens over gedroomd, zij het dan met een leuk blok in bijv. een Nissan Micra (heb bij Nissan gewerkt)
Maargoed, met de AX ben ik ook een klein beetje bekend, aangezien ik er ook een heb gehad.
Keep up the good work!
Wat voor achteras/remmen/ophanging heb je eronder gehangen?
Naar alle waarschijnlijkheid de remmen, achteras en ophanging van een 106 of saxo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:43 schreef JK1982 het volgende:
Wat een gruwelijk ding, echt leuk dit..
Ik heb er helaas de technische kennis niet voor, anders had ik ook nog wel eens zoiets willen doen. Ik heb er wel eens over gedroomd, zij het dan met een leuk blok in bijv. een Nissan Micra (heb bij Nissan gewerkt)
Maargoed, met de AX ben ik ook een klein beetje bekend, aangezien ik er ook een heb gehad.
Keep up the good work!
Wat voor achteras/remmen/ophanging heb je eronder gehangen?
Die passen ook op 4gaats velgen hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:54 schreef invine het volgende:
Ja maar drake wil toch wieldoppen behouden?
Momenteel niet maar hij is prima geschikt ervoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:41 schreef Mark_Rutte het volgende:
Heel erg tof project!
Gebruik je 'm ook als daily?
Klopt, er zit infeite een 106gti / saxo 16v onderstel onder.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:50 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Naar alle waarschijnlijkheid de remmen, achteras en ophanging van een 106 of saxo.
Past precies en je hebt de conversie naar 4 gaatsnaven voor nog meer velgenkeus.
Mooi voorbeeld van het niet snappenquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:28 schreef blup het volgende:
mooi voorbeeld van hoe het niet moet, die 500pk erin krijgen is niet zo bijzonder, die 500pk goed op de weg krijgen wel.
Ik verwacht niets, dat suggereer jij. Mijn punt is dat het totaal niet bijzonder cq. useless is. Die auto is niet snel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:06 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld van het niet snappenWat verwacht je op iets van 700 kilo met fwd? Dat is pas grip hebben bij de 150.. Iemand van EM forum rijd zelf een 106gti met415pk.. Is ook pas op de weg te krijgen boven de 140. Dat is nou eenmaal normaal bij dit soort gebakjes.
Niet snelquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:50 schreef blup het volgende:
[..]
Ik verwacht niets, dat suggereer jij. Mijn punt is dat het totaal niet bijzonder cq. useless is. Die auto is niet snel.
Ligt een beetje aan het geheel. Die 106 doet het bijvoorbeeld ook niet zo gek slecht bij de time attack op Zandvoort. Ik ontken niet dat het in een andere auto niet beter op de weg gebracht kan worden, maar ze zijn wel alles behalve traagquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:46 schreef invine het volgende:
Ja maar het is vrij useless om er 500pk in te stoppen.. misschien snel op rechte stuk maar totaal geen tractie in de bochten. Die 500pk is duidelijk overkill en zo is 415pk in een 106 ook.
Met fransen blokken is vaak niks mis.. de elektronica daarentegenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:12 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het geheel. Die 106 doet het bijvoorbeeld ook niet zo gek slecht bij de time attack op Zandvoort. Ik ontken niet dat het in een andere auto niet beter op de weg gebracht kan worden, maar ze zijn wel alles behalve traag
Er rijd in Nederland ook nog een blauwe 205 met 477whp en een Gt40 turboNaar mijn weten gaat de eigenaar 'm wel ombouwen naar 4wd met onderdelen van een 405.
Die psa blokjes kunnen veel hebbenDie 106 rijd nog steeds met standaard internals. Is wel al toe aan z'n 3e versnelligsbak intussen
Gelukkig valt de hoeveelheid elektronica bij die Franse gebakjes uit die tijd wel meequote:Op dinsdag 6 september 2011 16:55 schreef invine het volgende:
[..]
Met fransen blokken is vaak niks mis.. de elektronica daarentegen
Dat kloptquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:02 schreef _Michael het volgende:
Stond deze in de autoweek van deze week of heb ik het nou mis?
Zo lijkt het welquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:12 schreef 2cv het volgende:
Die AX rijdt gewoon een stuk minder snel op die 2e foto joh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |