Momenteel niet maar hij is prima geschikt ervoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:41 schreef Mark_Rutte het volgende:
Heel erg tof project!
Gebruik je 'm ook als daily?
Klopt, er zit infeite een 106gti / saxo 16v onderstel onder.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:50 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Naar alle waarschijnlijkheid de remmen, achteras en ophanging van een 106 of saxo.
Past precies en je hebt de conversie naar 4 gaatsnaven voor nog meer velgenkeus.
Mooi voorbeeld van het niet snappenquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:28 schreef blup het volgende:
mooi voorbeeld van hoe het niet moet, die 500pk erin krijgen is niet zo bijzonder, die 500pk goed op de weg krijgen wel.
Ik verwacht niets, dat suggereer jij. Mijn punt is dat het totaal niet bijzonder cq. useless is. Die auto is niet snel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:06 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld van het niet snappenWat verwacht je op iets van 700 kilo met fwd? Dat is pas grip hebben bij de 150.. Iemand van EM forum rijd zelf een 106gti met415pk.. Is ook pas op de weg te krijgen boven de 140. Dat is nou eenmaal normaal bij dit soort gebakjes.
Niet snelquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:50 schreef blup het volgende:
[..]
Ik verwacht niets, dat suggereer jij. Mijn punt is dat het totaal niet bijzonder cq. useless is. Die auto is niet snel.
Ligt een beetje aan het geheel. Die 106 doet het bijvoorbeeld ook niet zo gek slecht bij de time attack op Zandvoort. Ik ontken niet dat het in een andere auto niet beter op de weg gebracht kan worden, maar ze zijn wel alles behalve traagquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:46 schreef invine het volgende:
Ja maar het is vrij useless om er 500pk in te stoppen.. misschien snel op rechte stuk maar totaal geen tractie in de bochten. Die 500pk is duidelijk overkill en zo is 415pk in een 106 ook.
Met fransen blokken is vaak niks mis.. de elektronica daarentegenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:12 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het geheel. Die 106 doet het bijvoorbeeld ook niet zo gek slecht bij de time attack op Zandvoort. Ik ontken niet dat het in een andere auto niet beter op de weg gebracht kan worden, maar ze zijn wel alles behalve traag
Er rijd in Nederland ook nog een blauwe 205 met 477whp en een Gt40 turboNaar mijn weten gaat de eigenaar 'm wel ombouwen naar 4wd met onderdelen van een 405.
Die psa blokjes kunnen veel hebbenDie 106 rijd nog steeds met standaard internals. Is wel al toe aan z'n 3e versnelligsbak intussen
Gelukkig valt de hoeveelheid elektronica bij die Franse gebakjes uit die tijd wel meequote:Op dinsdag 6 september 2011 16:55 schreef invine het volgende:
[..]
Met fransen blokken is vaak niks mis.. de elektronica daarentegen
Dat kloptquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:02 schreef _Michael het volgende:
Stond deze in de autoweek van deze week of heb ik het nou mis?
Zo lijkt het welquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:12 schreef 2cv het volgende:
Die AX rijdt gewoon een stuk minder snel op die 2e foto joh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |