SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op Eurosport? Knap. Nee, geen enkele open zender.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:42 schreef robbolo het volgende:
Nog een zender, die iedereen kan ontvangen, die het uitzend? Heb er alleen af en toe iets van gezien op eurosport. Is dat de enige?
Nee, alleen Sport1.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:42 schreef robbolo het volgende:
Nog een zender, die iedereen kan ontvangen, die het uitzend? Heb er alleen af en toe iets van gezien op eurosport. Is dat de enige?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Dan was t denk ik Basel. Bedankt in ieder gevalquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op Eurosport? Knap. Nee, geen enkele open zender.
Dat was wel heel onwaarschijnlijk ja.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
Tsonga breekt terug: 4-4. Vanaf 40-0.
Klopt tochquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:59 schreef Federer-fan het volgende:
Mariette Pakker heeft het over de "Iranees" Mansour Bahrami.
Nee, het is een Iraniër.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Oh, zo. Dat is wel op de komma neuken vind ik.
Je kunt het ook gewoon oplettend noemen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Oh, zo. Dat is wel op de komma neuken vind ik.
Zeg, wees jij eens een beetje solidair met je mede-Nalbandianfan.quote:
Wie danquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zeg, wees jij eens een beetje solidair met je mede-Nalbandianfan.
Ik.quote:
Break terug. 2-2. En als Roddick had gechallenged was het gewoon deuce geweest.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:57 schreef Ambrosius het volgende:
Roddick. Rebreak en 2-2.
Bal was gewoon in en Roddick vraagt geen challenge aan.
Ik ga nog verder: gare situatie.quote:
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:21 schreef Ambrosius het volgende:
Het publiek gaat zometeen los als ze zien dat de bal in is.
quote:
Onwijs spannendquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:34 schreef Ambrosius het volgende:
Tie-break dus, spannend.
quote:
Op basis van statistiek zou Roddick dit toch moeten klaren.quote:
quote:
Doet u mij maar een finale Nalbandian Tsonga, met Nalbandian als winnaar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:07 schreef Ambrosius het volgende:
Morgen de SF:
14.00: Davydenko-Nalbandian
Daarna: Blake-Tsonga.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:46 schreef Wopper1 het volgende:
Potverdomme zeg.
Hoopte echt nog op een 6-6, al is het maar vanwege dat publiek.
Jep, als Nalby wint en Blake RU wordt dan gaat dat ten koste van Simon en Del Potro.quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Hup Blakert, hup Nalby
Kunnen Blake en Nalby zich alle 2 nog plaatsen ?![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | Nikolaj Davydenko (Rus,6) Rafael Nadal (Spa,1)..........6-1,opg David Nalbandian (Arg,8) Andy Murray (GB,4)............7-6,6-3 Jo-Wilfried Tsonga (Fra,13) Andy Roddick (VS,7).......5-7,6-4,7-6 James Blake (VS,11) Roger Federer (Zwi,2).......walk-over Halve finales: Nikolaj Davydenko (Rus,6) David Nalbandian (Arg,8) Jo-Wilfried Tsonga (Fra,13) James Blake (VS,11) |
Ah ! Wordt de finale Blakert- Nalby dus een dubbel feestquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep, als Nalby wint en Blake RU wordt dan gaat dat ten koste van Simon en Del Potro.
quote:
Je woont in het land van Nalby !?quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:33 schreef LaTiNo het volgende:
Waarom krijg ik altijd NOT BROADCASTING bij justin.tv terwijl die het bij anderen wel doet?
nope, gewoon in Holland. Dus het betekent dat de server vol zit enzo?quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je woont in het land van Nalby !?
Misschien ligt het daar aan ?
of
Blijven F5 en !
ps. Nog een ( bagger) stream: http://www.channelsurfing.net/watch-online-tv.php?w=live24sports
Geen problemen hierquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:51 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
nope, gewoon in Holland. Dus het betekent dat de server vol zit enzo?
Doet t bij mij gewoon. Ligt denk ik aan je firewall of browser.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:51 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
nope, gewoon in Holland. Dus het betekent dat de server vol zit enzo?
Hij werd wel meteen gebroken vanaf dat jij keekquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:04 schreef LaTiNo het volgende:
wtf! op mijn laptop doet ie het wel! why? Ach, who cares.
Anyway. Kijken of mijn Vloek nog steeds actief is. Als ik live kijk naar een tenniswedstrijd met een Argentijn erin dan verliest ie. Zelfs al staat ie voor
die hebben het niet deze weekquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:41 schreef TubewayDigital het volgende:
kijken we allemaal weer via betfair ?
Als ik me niet vergis dacht jij Del Potro, en Tsonga níet omdat hij nog niets gepresteerd had sinds de AOquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:47 schreef TubewayDigital het volgende:
ik had op tsonga, nalby of murray ingezet. Goed om te zien dat 2 daaravn bij de beste 4 zitten
Het ziet er erg zelfingenomen uit. Walgelijk.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Vind ik dan wel weer erg gaaf, zo reageren. Hij is blij met zichzelf dan.
Ik zag d'r ook zitten jaquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:12 schreef TheArt het volgende:
Setje JWT.
Golovin op de tribune trouwens.
Wij maken (maakten kan ik nu beter zeggen) ons druk om Misa, maar Golovin is inmiddels ook afgezakt naar de 250e plaats.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zag d'r ook zitten ja. Zo jammer dat ze zoveel blessureproblemen heeft.
Dit is de Tsonga van januari.
Ze lijkt wel drie meter lang.quote:
Ik weet niet hoe hoog de kapstok bij jou thuis hangt..quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze lijkt wel drie meter lang.
1.70 m ongeveer.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hoog de kapstok bij jou thuis hangt..
quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zit er ook nog iemand de wedstrijd te kijken?![]()
GSM Tsonga; winners-UE 33-15, 86% winst punten eerste service, 73% tweede service. Geen enkel BP tegen. Zeer sterk
Wordt een epic final mogen
quote:
Nee, je bent de enige.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zit er ook nog iemand de wedstrijd te kijken?![]()
Geweldige statistiek.quote:GSM Tsonga; winners-UE 33-15, 86% winst punten eerste service, 73% tweede service. Geen enkel BP tegen. Zeer sterk
Laten we het hopen.quote:Wordt een epic final mogen
http://nl.justin.tv/live24sportsquote:Op zondag 2 november 2008 15:54 schreef Nalbandian het volgende:
KZ to the rescue please.....waar zijn de kwalitatief goede streams te vinden?
quote:Op zondag 2 november 2008 16:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
http://nl.justin.tv/live24sports
Met dank aan KZ
Hmm, 5-2* Tsonga.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 november 2008 16:47 schreef Nalbandian het volgende:
JWT gaat hem wegchoken....mark my wordsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb je woorden op mijn scherm gemarkeerd maar het heeft niet geholpen.quote:Op zondag 2 november 2008 16:47 schreef Nalbandian het volgende:
JWT gaat hem wegchoken....mark my words
[...]
Allebei eigenlijk een beetje. Tsonga speelt gewoon goed en constant. Vooral de service loopt lekker met regelmatig een ace / service winner. Bandy slaat iets teveel DF en maakt nog wat teveel foutjes.quote:Op zondag 2 november 2008 16:57 schreef Norrage het volgende:
hoe liggen de verhoudingen? Nalby slecht? Tsonga sterk?
Tsonga serveert tamelijk sterk. Nalby krijgt niet echt de kans om de rally aan te gaan. Niettemin verwacht ik winst van David in 3.quote:Op zondag 2 november 2008 16:57 schreef Norrage het volgende:
hoe liggen de verhoudingen? Nalby slecht? Tsonga sterk?
De commentators van justin kenden 'em wel, lang leve de streamquote:Op zondag 2 november 2008 17:08 schreef Ambrosius het volgende:
Alain Bernard, de zwemmer, is ook aanwezig. Helaas kennen Siemerink en Bakker 'm niet (al had ik dat ook niet verwacht).
Ik hoop iig op een derde set. Maar wat serveert Tsonga sterk zegquote:Op zondag 2 november 2008 17:00 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Tsonga serveert tamelijk sterk. Nalby krijgt niet echt de kans om de rally aan te gaan. Niettemin verwacht ik winst van David in 3.
quote:Op zondag 2 november 2008 17:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mentaal supersterk, die Tsonga. Nu is de vraag of Nalbandian dat ook is.
quote:
Zoiets heet een backhandsmashquote:Op zondag 2 november 2008 17:37 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een beeldschone hoge backhandvolley zeg.
Ik denk dat je in de war bent met Mirka.quote:Op zondag 2 november 2008 17:37 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Federer ziet er tegenwoordig zeker wel afgetraind uit
Nee, ik zal eens iets goed zeggen.quote:
Eigenlijk wel ja. Hij ziet er niet anders uit de afgelopen 4/5 jaar.quote:Op zondag 2 november 2008 17:37 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Federer ziet er tegenwoordig zeker wel afgetraind uit
TMC is zooooo overrated.....de Davis Cup is natuurlijk het enige wat echt teltquote:Op zondag 2 november 2008 18:17 schreef TheArt het volgende:
GSM JWT en dus ook naar de Masters.
Vermakelijke wedstrijd.
Hij zei ook al niet te weten of hij naar Shanghai zou gaan als hij binnenkwam. Dan verdien je het ook niet.quote:Op zondag 2 november 2008 18:18 schreef Norrage het volgende:
Nalby geeft het wel half weg, maar ongelooflijk van tSonga zeg
quote:Op zondag 2 november 2008 18:19 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
TMC is zooooo overrated.....de Davis Cup is natuurlijk het enige wat echt telt
De TMC vind ik maar suf. driekwart van de spelers is dan moe, verder is het indoor en dan hebben de nadals er ook weer niks te zoeken. Het is helemaal niet representatief voor het jaar. Alleen dat Fed hem steeds wint is cool.quote:Op zondag 2 november 2008 18:23 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zeker kwa sfeer maar kwa prestatie van winnen vind ik dat totaal niet.
Wat is dan wel representatief? Dus omdat Nadal nummer 1 is, moet het maar op gravel gespeeld worden. Ik vind het gewoon de goede keuze. Hoort ook bij de tijd van het jaar.quote:Op zondag 2 november 2008 18:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
De TMC vind ik maar suf. driekwart van de spelers is dan moe, verder is het indoor en dan hebben de nadals er ook weer niks te zoeken. Het is helemaal niet representatief voor het jaar. Alleen dat Fed hem steeds wint is cool.
Maar deze masterscup belooft wel veel...De top is nu wat breder.
Tot Nadal straks ook de TMC wint. Eerst speelde hij ook niet goed op gras en dit jaar won hij Wimbledon. Ik zie hem de TMC wel winnen, als hij weer fit is tenminste.quote:Op zondag 2 november 2008 18:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
De TMC vind ik maar suf. driekwart van de spelers is dan moe, verder is het indoor en dan hebben de nadals er ook weer niks te zoeken. [...]
Ik niet. Federer, Tsonga, Djokovic, Del Potro, Murray, Davydenko allemaal mensen die in principe beter zijn dan Nadal op hardcourt. Het zou een slechte prestatie zijn van deze mensen als Nadal zou winnen.quote:Op zondag 2 november 2008 20:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Tot Nadal straks ook de TMC wint. Eerst speelde hij ook niet goed op gras en dit jaar won hij Wimbledon. Ik zie hem de TMC wel winnen, als hij weer fit is tenminste.
Del Potro nietquote:Op zondag 2 november 2008 20:18 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik niet. Federer, Tsonga, Djokovic, Del Potro, Murray, Davydenko allemaal mensen die in principe beter zijn dan Nadal op hardcourt. Het zou een slechte prestatie zijn van deze mensen als Nadal zou winnen.
Del Potro, Djokovic en Donkey nietquote:Op zondag 2 november 2008 20:18 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik niet. Federer, Tsonga, Djokovic, Del Potro, Murray, Davydenko allemaal mensen die in principe beter zijn dan Nadal op hardcourt. Het zou een slechte prestatie zijn van deze mensen als Nadal zou winnen.
Ik zou het wel wat vinden om met de Masters het nieuwe seizoen te openen. Kan de AO gelijk wat naar achteren geschoven worden. In plaats van stervende zwanen zit je dan met frisse jongens en dan kunnen ze ook twee weekjes eerder op vakantie.quote:Op zondag 2 november 2008 18:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
De TMC vind ik maar suf. driekwart van de spelers is dan moe, verder is het indoor en dan hebben de nadals er ook weer niks te zoeken. Het is helemaal niet representatief voor het jaar. Alleen dat Fed hem steeds wint is cool.
Maar deze masterscup belooft wel veel...De top is nu wat breder.
Die dikke losert geeft gewoon prioriteit aan een titel die uniek is en waar zijn naam voor eeuwig aan verbonden zal zijn als hij die titel voor het eerst aan zijn volk schenkt. Hart voor de zaak zeg maar, daar kan zo'n stomme TMC niet tegenop.quote:Op zondag 2 november 2008 18:30 schreef suus21 het volgende:
goed dat tsonga gewonnen heeft hij wil tenminste de masters spelen, die dikke loser niet eens..
Nee, dat hebben Del Potro, Nadal en Ferrer, was hij binnengekomen. De dikke, hoewel hij sympatiek tennist heeft inderdaad een loser houding.quote:Op maandag 3 november 2008 09:24 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Die dikke losert geeft gewoon prioriteit aan een titel die uniek is en waar zijn naam voor eeuwig aan verbonden zal zijn als hij die titel voor het eerst aan zijn volk schenkt. Hart voor de zaak zeg maar, daar kan zo'n stomme TMC niet tegenop.
Ligt eraan wat je definieert als 'de zaak'. Dat is in dit geval dus niet zijn tenniscarriere maar de glorie van het vaderlandquote:Op maandag 3 november 2008 10:05 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Nee, dat hebben Del Potro, Nadal en Ferrer, was hij binnengekomen. De dikke, hoewel hij sympatiek tennist heeft inderdaad een loser houding.
als je echt hart (en conditie) hebt speel je beide evenementen..quote:Op maandag 3 november 2008 09:24 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Die dikke losert geeft gewoon prioriteit aan een titel die uniek is en waar zijn naam voor eeuwig aan verbonden zal zijn als hij die titel voor het eerst aan zijn volk schenkt. Hart voor de zaak zeg maar, daar kan zo'n stomme TMC niet tegenop.
That's the point. Hij is al licht geblesseerd aan beide voeten, en om dan naar de andere kant van de wereld te vliegen en dan weer terug, dan kom je kapot aan. Plus het feit dat er een goede kans is dat hij DRIE wedstrijden moet spelen. Dat heeft hem de laatste tie tegen de Russen ook opgebroken in de derde wedstrijd.quote:Op maandag 3 november 2008 14:05 schreef suus21 het volgende:
[..]
als je echt hart (en conditie) hebt speel je beide evenementen..
Nalbandian zonder zijn returns ook. En Nadal zonder zijn loopvermogen ook.quote:Op zondag 2 november 2008 18:09 schreef Norrage het volgende:
zonder die service was Tsonga echt overklast....
Federer zonder zijn forehand, volleys, tactiek, spelinzicht, backhand, service en conditie ook.quote:Op maandag 3 november 2008 14:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nalbandian zonder zijn returns ook. En Nadal zonder zijn loopvermogen ook.
quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Tsonga deze gaat winnen
Ik plaats meestal twee van die posts. Een waarin ik voorspel dat de ene finalist wint en een waarin ik voorspel dat de andere wint.quote:Op maandag 3 november 2008 17:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
![]()
Eindelijk een goeie voorspelling, moet het toch even kwijt
En als ik al die dingen had, zou ik GS-toernooien winnen.quote:Op maandag 3 november 2008 14:21 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Federer zonder zijn forehand, volleys, tactiek, spelinzicht, backhand, service en conditie ook.
jaquote:
Lees het net ja..alles voor de davis Cup dus..quote:Op maandag 3 november 2008 18:19 schreef Szura het volgende:
[..]
ja![]()
Hij heeft last van een blessure en meldt dat hij niet op tijd hersteld is
Nadal gaat niet alleen in het off seizoen weer volledig fit worden maar hij wil denk ik met het oog op de Davis Cup finale over drie weken natuurlijk ook absoluut geen risico nemen.quote:Op maandag 3 november 2008 18:23 schreef TubewayDigital het volgende:
begrijpelijk van nadal. Hij gaat deze maanden gebruiken om weer 100% fit te worden
Ik hoorde het. Balen zeg.quote:
En voor het toernooi dan 96 posts?quote:Op maandag 3 november 2008 17:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik plaats meestal twee van die posts. Een waarin ik voorspel dat de ene finalist wint en een waarin ik voorspel dat de andere wint.
Goed punt Fed-Fanquote:Op maandag 3 november 2008 14:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nalbandian zonder zijn returns ook. En Nadal zonder zijn loopvermogen ook.
Ook lullig, dit posten en dan later op de dag Nadal zien afmelden.quote:Op maandag 3 november 2008 10:05 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Nee, dat hebben Del Potro, Nadal en Ferrer, was hij binnengekomen. De dikke, hoewel hij sympatiek tennist heeft inderdaad een loser houding.
hij hoopt fit te zijn voor de Davis Cup finalequote:Op maandag 3 november 2008 18:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik hoorde het. Balen zeg.
Maar what about de DC? Zou hij daar dan wel aan meedoen?
De vergelijking gaat ook helemaal op. Nalbandian heeft dit seizoen inderdaad evenveel getennist als Nadal en evenveel aan zijn fitheid gedaan. Daarnaast heeft Nadal ook al weken van te voren aangegeven niet mee te doen aan de Masters Cup om zich voor te bereiden op de Davis Cup, nog lang voor er sprake was van een blessurequote:Op maandag 3 november 2008 18:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ook lullig, dit posten en dan later op de dag Nadal zien afmelden.
Nalbandian heeft ook al diverse malen aangegeven dat hij de DC hoger inschaalt dan de TMC. Dat hij vervolgens moedwillig een wedstrijd laat lopen om niet naar Shanghai te gaan vind ik nogal kort door de bocht geredeneerd en gaat er bij mij niet inquote:Op maandag 3 november 2008 19:38 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
De vergelijking gaat ook helemaal op. Nalbandian heeft dit seizoen inderdaad evenveel getennist als Nadal en evenveel aan zijn fitheid gedaan. Daarnaast heeft Nadal ook al weken van te voren aangegeven niet mee te doen aan de Masters Cup om zich voor te bereiden op de Davis Cup, nog lang voor er sprake was van een blessure![]()
Kom nou, je mag een blessure van de meest actieve tennisser op de tour niet vergelijken met die loserhouding van Nalbandian.
quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 22:10 schreef suus21 het volgende:
en Federer gaat het natuurlijk easy winnen..
Ik ervaar het meer zo:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In spoilertags, voor het geval mensen willen raden welke emoties ik ervaar met betrekking tot de deelname van Simon aan de Masters.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Bloeit hier iets moois op?quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 22:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ervaar het meer zo:dat verschilt niet zoveel met mijn post..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In spoilertags, voor het geval mensen willen raden welke emoties ik ervaar met betrekking tot de deelname van Simon aan de Masters.
fijn!
Even je gedachten lezen hoor:quote:
Ach, het is niet alsof Roddick of Davydenko er op dit moment zo veel meer te zoeken hebben.quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Even je gedachten lezen hoor:
[ afbeelding ]
Nee, maar het verschil is dat jij er nog een beetje om kunt lachen en dat ik er een beetje om moet huilen.quote:Op maandag 3 november 2008 22:57 schreef suus21 het volgende:
[..]
dat verschilt niet zoveel met mijn post..
Ik begrijp niet dat sommige mensen zo over Nalbandian heen vallen omdat hij de Masters zou hebben laten schieten voor de DC. Dat moet hij toch helemaal zelf weten? Roddick liet dit jaar de OS schieten voor de US Open. Federer laat de GS'en vaak zwaarder wegen van de DC. Dat moeten ze zelf weten denk ik en ik vind de keuze van Nalbandian beter te rechtvaardigen dan die van Roddick en Federer, omdat zij kiezen voor zichzelf en Nalbandian voor zijn land.quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:47 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Ach, het is niet alsof Roddick of Davydenko er op dit moment zo veel meer te zoeken hebben.![]()
Nalbandian: Fatzo had, was hij binnengekomen, gewoon allebei moeten spelen tenzij een blessure dat zo goed als onmogelijk maakt, niks geen afweging. Al het andere maakt alleen maar duidelijk waarom hij nauwelijks presteert: die mentaliteit.
Shit, hij gaat ook voor de Davis Cup! Daar was ik al bang voor! Opgeven in Madrid was natuurlijk om een smoes te creeren om niet te gaan! Nu kunnen 'we' het schuddenquote:
Mee eens, daarnaast schijnen velen niet te snappen dat je lichaam op dit niveau je niet toelaat om alles te spelen wat je wil. Als Nadal dat al niet kan, dan de blessuregevoelige Nalbandian al helemaal niet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat sommige mensen zo over Nalbandian heen vallen omdat hij de Masters zou hebben laten schieten voor de DC. Dat moet hij toch helemaal zelf weten? Roddick liet dit jaar de OS schieten voor de US Open. Federer laat de GS'en vaak zwaarder wegen van de DC. Dat moeten ze zelf weten denk ik en ik vind de keuze van Nalbandian beter te rechtvaardigen dan die van Roddick en Federer, omdat zij kiezen voor zichzelf en Nalbandian voor zijn land.
1) Ik weet helaas maar al te goed dat hij lui en loserig is, waar ik het niet mee eens mee ben is dat hij perse TMC moet willen spelen EN de Davis Cup, en zeker omdat HIJ weet dat hij lui en loserig is vind ik zijn beslissing goed!quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:20 schreef suus21 het volgende:
dan zou del potro dus ook niet moeten spelen..cut the crap; fatty is lui en loserig!
Djokovic - Del Potro 7-6 6-3 (te goed en te ervaren voor hem)quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:20 schreef Tim86 het volgende:
Naja of Del Potro kansloos is..
Bij de vrouwen zitten 1,4,6,8 in een poule en dus 2,3,5,7
dat zou zijn:
Federer, davydenko,Tsonga, Simon
Djokovic, Murray, Roddick, Del Potro
Vooral in die eerste poule zou hij een goede kans hebben dus als het een beetje meezit met de loting ( die volgensmij niet geheel vaststaat) kan je zomaar in een pot met Federer, Davydenko en Roddick komen..daar zijn genoeg kansen.
absoluut niet, maar hij kan dan wel 2e worden achter Davydenko (die hij al een keer in de pan heeft gehakt) en Roddick (die hij al een keer in de pan heeft gehakt)quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:24 schreef suus21 het volgende:
denk je dat del potro tegen fed een kans maakt..? Meer dan bijv. tegen simon ofzo![]()
Nee, maar tegen die andere drie wel.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:24 schreef suus21 het volgende:
denk je dat del potro tegen fed een kans maakt..? Meer dan bijv. tegen simon ofzo![]()
Flauwekul. Martin zou beide toernooien spelen. Hij zou eerst de TMC winnen om vervolgens twee enkelpartijen en een dubbelpartij voor zn rekening te nemenquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:53 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Mee eens, daarnaast schijnen velen niet te snappen dat je lichaam op dit niveau je niet toelaat om alles te spelen wat je wil. Als Nadal dat al niet kan, dan de blessuregevoelige Nalbandian al helemaal niet.
En ik zou jullie eens willen horen als NL per ongeluk in de finale van de Davis terecht zou komen en Martin V. *niet* de TMC zou overslaan om zo fit mogelijk die finale te kunnen spelen.
Djokovic is al een tijdje niet echt in vorm dus hij zou best een kans kunnen hebbenquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:30 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Djokovic - Del Potro 7-6 6-3 (te goed en te ervaren voor hem)
Murray - Del Potro 7-5 6-2 (te slim en te gevarieerd voor hem)
Roddick - Del Potro 6-7 6-3 5-7 (moet kunnen!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |