Hij zei ook al niet te weten of hij naar Shanghai zou gaan als hij binnenkwam. Dan verdien je het ook niet.quote:Op zondag 2 november 2008 18:18 schreef Norrage het volgende:
Nalby geeft het wel half weg, maar ongelooflijk van tSonga zeg
quote:Op zondag 2 november 2008 18:19 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
TMC is zooooo overrated.....de Davis Cup is natuurlijk het enige wat echt telt
De TMC vind ik maar suf. driekwart van de spelers is dan moe, verder is het indoor en dan hebben de nadals er ook weer niks te zoeken. Het is helemaal niet representatief voor het jaar. Alleen dat Fed hem steeds wint is cool.quote:Op zondag 2 november 2008 18:23 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zeker kwa sfeer maar kwa prestatie van winnen vind ik dat totaal niet.
Wat is dan wel representatief? Dus omdat Nadal nummer 1 is, moet het maar op gravel gespeeld worden. Ik vind het gewoon de goede keuze. Hoort ook bij de tijd van het jaar.quote:Op zondag 2 november 2008 18:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
De TMC vind ik maar suf. driekwart van de spelers is dan moe, verder is het indoor en dan hebben de nadals er ook weer niks te zoeken. Het is helemaal niet representatief voor het jaar. Alleen dat Fed hem steeds wint is cool.
Maar deze masterscup belooft wel veel...De top is nu wat breder.
Tot Nadal straks ook de TMC wint. Eerst speelde hij ook niet goed op gras en dit jaar won hij Wimbledon. Ik zie hem de TMC wel winnen, als hij weer fit is tenminste.quote:Op zondag 2 november 2008 18:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
De TMC vind ik maar suf. driekwart van de spelers is dan moe, verder is het indoor en dan hebben de nadals er ook weer niks te zoeken. [...]
Ik niet. Federer, Tsonga, Djokovic, Del Potro, Murray, Davydenko allemaal mensen die in principe beter zijn dan Nadal op hardcourt. Het zou een slechte prestatie zijn van deze mensen als Nadal zou winnen.quote:Op zondag 2 november 2008 20:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Tot Nadal straks ook de TMC wint. Eerst speelde hij ook niet goed op gras en dit jaar won hij Wimbledon. Ik zie hem de TMC wel winnen, als hij weer fit is tenminste.
Del Potro nietquote:Op zondag 2 november 2008 20:18 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik niet. Federer, Tsonga, Djokovic, Del Potro, Murray, Davydenko allemaal mensen die in principe beter zijn dan Nadal op hardcourt. Het zou een slechte prestatie zijn van deze mensen als Nadal zou winnen.
Del Potro, Djokovic en Donkey nietquote:Op zondag 2 november 2008 20:18 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik niet. Federer, Tsonga, Djokovic, Del Potro, Murray, Davydenko allemaal mensen die in principe beter zijn dan Nadal op hardcourt. Het zou een slechte prestatie zijn van deze mensen als Nadal zou winnen.
Ik zou het wel wat vinden om met de Masters het nieuwe seizoen te openen. Kan de AO gelijk wat naar achteren geschoven worden. In plaats van stervende zwanen zit je dan met frisse jongens en dan kunnen ze ook twee weekjes eerder op vakantie.quote:Op zondag 2 november 2008 18:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
De TMC vind ik maar suf. driekwart van de spelers is dan moe, verder is het indoor en dan hebben de nadals er ook weer niks te zoeken. Het is helemaal niet representatief voor het jaar. Alleen dat Fed hem steeds wint is cool.
Maar deze masterscup belooft wel veel...De top is nu wat breder.
Die dikke losert geeft gewoon prioriteit aan een titel die uniek is en waar zijn naam voor eeuwig aan verbonden zal zijn als hij die titel voor het eerst aan zijn volk schenkt. Hart voor de zaak zeg maar, daar kan zo'n stomme TMC niet tegenop.quote:Op zondag 2 november 2008 18:30 schreef suus21 het volgende:
goed dat tsonga gewonnen heeft hij wil tenminste de masters spelen, die dikke loser niet eens..
Nee, dat hebben Del Potro, Nadal en Ferrer, was hij binnengekomen. De dikke, hoewel hij sympatiek tennist heeft inderdaad een loser houding.quote:Op maandag 3 november 2008 09:24 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Die dikke losert geeft gewoon prioriteit aan een titel die uniek is en waar zijn naam voor eeuwig aan verbonden zal zijn als hij die titel voor het eerst aan zijn volk schenkt. Hart voor de zaak zeg maar, daar kan zo'n stomme TMC niet tegenop.
Ligt eraan wat je definieert als 'de zaak'. Dat is in dit geval dus niet zijn tenniscarriere maar de glorie van het vaderlandquote:Op maandag 3 november 2008 10:05 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Nee, dat hebben Del Potro, Nadal en Ferrer, was hij binnengekomen. De dikke, hoewel hij sympatiek tennist heeft inderdaad een loser houding.
als je echt hart (en conditie) hebt speel je beide evenementen..quote:Op maandag 3 november 2008 09:24 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Die dikke losert geeft gewoon prioriteit aan een titel die uniek is en waar zijn naam voor eeuwig aan verbonden zal zijn als hij die titel voor het eerst aan zijn volk schenkt. Hart voor de zaak zeg maar, daar kan zo'n stomme TMC niet tegenop.
That's the point. Hij is al licht geblesseerd aan beide voeten, en om dan naar de andere kant van de wereld te vliegen en dan weer terug, dan kom je kapot aan. Plus het feit dat er een goede kans is dat hij DRIE wedstrijden moet spelen. Dat heeft hem de laatste tie tegen de Russen ook opgebroken in de derde wedstrijd.quote:Op maandag 3 november 2008 14:05 schreef suus21 het volgende:
[..]
als je echt hart (en conditie) hebt speel je beide evenementen..
Nalbandian zonder zijn returns ook. En Nadal zonder zijn loopvermogen ook.quote:Op zondag 2 november 2008 18:09 schreef Norrage het volgende:
zonder die service was Tsonga echt overklast....
Federer zonder zijn forehand, volleys, tactiek, spelinzicht, backhand, service en conditie ook.quote:Op maandag 3 november 2008 14:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nalbandian zonder zijn returns ook. En Nadal zonder zijn loopvermogen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |