Nee, eigenlijk niet inderdaad.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:35 schreef vannelle het volgende:
Wie zegt dat wij de datum van de jaarwisseling goed hebben?
Wij "vieren" zelfs 2 dagen lang de verjaarDAG van kindeke Jezus.....ook niet echt intelligent......
Don't loose your daytime job.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:32 schreef Federer-fan het volgende:
Een vriend van me wilde in plaats van morgenmiddag morgenochtend afspreken. De reden is dat hij naar de viering van het Chinees Nieuwjaar in de binnenstad van Den Haag wil. Zijn ze rijkelijk laat mee, om Nieuwjaar te gaan vieren in februari.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:37 schreef Lauzie het volgende:
Terechte klacht! Inderdaad, loos gezeik. En ik word morgen m'n bed uitgeknald door al het vuurwerk.
Dan moet je het wel goed zeggen hè.quote:
Eerst inlezen, dan janken, kthxbyequote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:32 schreef Federer-fan het volgende:
Een vriend van me wilde in plaats van morgenmiddag morgenochtend afspreken. De reden is dat hij naar de viering van het Chinees Nieuwjaar in de binnenstad van Den Haag wil. Zijn ze rijkelijk laat mee, om Nieuwjaar te gaan vieren in februari.
Nee de zon draait om de aarde heen, ketter!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:53 schreef Pakspul het volgende:
Persoonlijk intereseert het mij geen ene hol hoevaak deze voetbal rond de zon is gegaan.
Kansloze verkapte ik-weet-van-toeten-nog-blazen-over-andere-culteren-OP.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:32 schreef Federer-fan het volgende:
De zon draait om Amerika, zul je bedoelen, lamlul!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee de zon draait om de aarde heen, ketter!
http://en.wikipedia.org/wiki/Chinese_new_yearquote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:32 schreef Federer-fan het volgende:
Amerikaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:40 schreef Seneca het volgende:
[..]
De zon draait om Amerika, zul je bedoelen, lamlul!
was dit jaar klapdeur.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 07:12 schreef sig000 het volgende:
Wanneer is 't jaar van 't varken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |