SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op Eurosport? Knap. Nee, geen enkele open zender.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:42 schreef robbolo het volgende:
Nog een zender, die iedereen kan ontvangen, die het uitzend? Heb er alleen af en toe iets van gezien op eurosport. Is dat de enige?
Nee, alleen Sport1.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:42 schreef robbolo het volgende:
Nog een zender, die iedereen kan ontvangen, die het uitzend? Heb er alleen af en toe iets van gezien op eurosport. Is dat de enige?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Dan was t denk ik Basel. Bedankt in ieder gevalquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op Eurosport? Knap. Nee, geen enkele open zender.
Dat was wel heel onwaarschijnlijk ja.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
Tsonga breekt terug: 4-4. Vanaf 40-0.
Klopt tochquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:59 schreef Federer-fan het volgende:
Mariette Pakker heeft het over de "Iranees" Mansour Bahrami.
Nee, het is een Iraniër.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Oh, zo. Dat is wel op de komma neuken vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |