Ik ervaar het meer zo:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In spoilertags, voor het geval mensen willen raden welke emoties ik ervaar met betrekking tot de deelname van Simon aan de Masters.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Bloeit hier iets moois op?quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 22:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ervaar het meer zo:dat verschilt niet zoveel met mijn post..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In spoilertags, voor het geval mensen willen raden welke emoties ik ervaar met betrekking tot de deelname van Simon aan de Masters.
fijn!
Even je gedachten lezen hoor:quote:
Ach, het is niet alsof Roddick of Davydenko er op dit moment zo veel meer te zoeken hebben.quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Even je gedachten lezen hoor:
[ afbeelding ]
Nee, maar het verschil is dat jij er nog een beetje om kunt lachen en dat ik er een beetje om moet huilen.quote:Op maandag 3 november 2008 22:57 schreef suus21 het volgende:
[..]
dat verschilt niet zoveel met mijn post..
Ik begrijp niet dat sommige mensen zo over Nalbandian heen vallen omdat hij de Masters zou hebben laten schieten voor de DC. Dat moet hij toch helemaal zelf weten? Roddick liet dit jaar de OS schieten voor de US Open. Federer laat de GS'en vaak zwaarder wegen van de DC. Dat moeten ze zelf weten denk ik en ik vind de keuze van Nalbandian beter te rechtvaardigen dan die van Roddick en Federer, omdat zij kiezen voor zichzelf en Nalbandian voor zijn land.quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:47 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Ach, het is niet alsof Roddick of Davydenko er op dit moment zo veel meer te zoeken hebben.![]()
Nalbandian: Fatzo had, was hij binnengekomen, gewoon allebei moeten spelen tenzij een blessure dat zo goed als onmogelijk maakt, niks geen afweging. Al het andere maakt alleen maar duidelijk waarom hij nauwelijks presteert: die mentaliteit.
Shit, hij gaat ook voor de Davis Cup! Daar was ik al bang voor! Opgeven in Madrid was natuurlijk om een smoes te creeren om niet te gaan! Nu kunnen 'we' het schuddenquote:
Mee eens, daarnaast schijnen velen niet te snappen dat je lichaam op dit niveau je niet toelaat om alles te spelen wat je wil. Als Nadal dat al niet kan, dan de blessuregevoelige Nalbandian al helemaal niet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat sommige mensen zo over Nalbandian heen vallen omdat hij de Masters zou hebben laten schieten voor de DC. Dat moet hij toch helemaal zelf weten? Roddick liet dit jaar de OS schieten voor de US Open. Federer laat de GS'en vaak zwaarder wegen van de DC. Dat moeten ze zelf weten denk ik en ik vind de keuze van Nalbandian beter te rechtvaardigen dan die van Roddick en Federer, omdat zij kiezen voor zichzelf en Nalbandian voor zijn land.
1) Ik weet helaas maar al te goed dat hij lui en loserig is, waar ik het niet mee eens mee ben is dat hij perse TMC moet willen spelen EN de Davis Cup, en zeker omdat HIJ weet dat hij lui en loserig is vind ik zijn beslissing goed!quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:20 schreef suus21 het volgende:
dan zou del potro dus ook niet moeten spelen..cut the crap; fatty is lui en loserig!
Djokovic - Del Potro 7-6 6-3 (te goed en te ervaren voor hem)quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:20 schreef Tim86 het volgende:
Naja of Del Potro kansloos is..
Bij de vrouwen zitten 1,4,6,8 in een poule en dus 2,3,5,7
dat zou zijn:
Federer, davydenko,Tsonga, Simon
Djokovic, Murray, Roddick, Del Potro
Vooral in die eerste poule zou hij een goede kans hebben dus als het een beetje meezit met de loting ( die volgensmij niet geheel vaststaat) kan je zomaar in een pot met Federer, Davydenko en Roddick komen..daar zijn genoeg kansen.
absoluut niet, maar hij kan dan wel 2e worden achter Davydenko (die hij al een keer in de pan heeft gehakt) en Roddick (die hij al een keer in de pan heeft gehakt)quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:24 schreef suus21 het volgende:
denk je dat del potro tegen fed een kans maakt..? Meer dan bijv. tegen simon ofzo![]()
Nee, maar tegen die andere drie wel.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:24 schreef suus21 het volgende:
denk je dat del potro tegen fed een kans maakt..? Meer dan bijv. tegen simon ofzo![]()
Flauwekul. Martin zou beide toernooien spelen. Hij zou eerst de TMC winnen om vervolgens twee enkelpartijen en een dubbelpartij voor zn rekening te nemenquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:53 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Mee eens, daarnaast schijnen velen niet te snappen dat je lichaam op dit niveau je niet toelaat om alles te spelen wat je wil. Als Nadal dat al niet kan, dan de blessuregevoelige Nalbandian al helemaal niet.
En ik zou jullie eens willen horen als NL per ongeluk in de finale van de Davis terecht zou komen en Martin V. *niet* de TMC zou overslaan om zo fit mogelijk die finale te kunnen spelen.
Djokovic is al een tijdje niet echt in vorm dus hij zou best een kans kunnen hebbenquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:30 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Djokovic - Del Potro 7-6 6-3 (te goed en te ervaren voor hem)
Murray - Del Potro 7-5 6-2 (te slim en te gevarieerd voor hem)
Roddick - Del Potro 6-7 6-3 5-7 (moet kunnen!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |