quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Tsonga deze gaat winnen
Ik plaats meestal twee van die posts. Een waarin ik voorspel dat de ene finalist wint en een waarin ik voorspel dat de andere wint.quote:Op maandag 3 november 2008 17:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
![]()
Eindelijk een goeie voorspelling, moet het toch even kwijt
En als ik al die dingen had, zou ik GS-toernooien winnen.quote:Op maandag 3 november 2008 14:21 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Federer zonder zijn forehand, volleys, tactiek, spelinzicht, backhand, service en conditie ook.
jaquote:
Lees het net ja..alles voor de davis Cup dus..quote:Op maandag 3 november 2008 18:19 schreef Szura het volgende:
[..]
ja![]()
Hij heeft last van een blessure en meldt dat hij niet op tijd hersteld is
Nadal gaat niet alleen in het off seizoen weer volledig fit worden maar hij wil denk ik met het oog op de Davis Cup finale over drie weken natuurlijk ook absoluut geen risico nemen.quote:Op maandag 3 november 2008 18:23 schreef TubewayDigital het volgende:
begrijpelijk van nadal. Hij gaat deze maanden gebruiken om weer 100% fit te worden
Ik hoorde het. Balen zeg.quote:
En voor het toernooi dan 96 posts?quote:Op maandag 3 november 2008 17:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik plaats meestal twee van die posts. Een waarin ik voorspel dat de ene finalist wint en een waarin ik voorspel dat de andere wint.
Goed punt Fed-Fanquote:Op maandag 3 november 2008 14:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nalbandian zonder zijn returns ook. En Nadal zonder zijn loopvermogen ook.
Ook lullig, dit posten en dan later op de dag Nadal zien afmelden.quote:Op maandag 3 november 2008 10:05 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Nee, dat hebben Del Potro, Nadal en Ferrer, was hij binnengekomen. De dikke, hoewel hij sympatiek tennist heeft inderdaad een loser houding.
hij hoopt fit te zijn voor de Davis Cup finalequote:Op maandag 3 november 2008 18:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik hoorde het. Balen zeg.
Maar what about de DC? Zou hij daar dan wel aan meedoen?
De vergelijking gaat ook helemaal op. Nalbandian heeft dit seizoen inderdaad evenveel getennist als Nadal en evenveel aan zijn fitheid gedaan. Daarnaast heeft Nadal ook al weken van te voren aangegeven niet mee te doen aan de Masters Cup om zich voor te bereiden op de Davis Cup, nog lang voor er sprake was van een blessurequote:Op maandag 3 november 2008 18:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ook lullig, dit posten en dan later op de dag Nadal zien afmelden.
Nalbandian heeft ook al diverse malen aangegeven dat hij de DC hoger inschaalt dan de TMC. Dat hij vervolgens moedwillig een wedstrijd laat lopen om niet naar Shanghai te gaan vind ik nogal kort door de bocht geredeneerd en gaat er bij mij niet inquote:Op maandag 3 november 2008 19:38 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
De vergelijking gaat ook helemaal op. Nalbandian heeft dit seizoen inderdaad evenveel getennist als Nadal en evenveel aan zijn fitheid gedaan. Daarnaast heeft Nadal ook al weken van te voren aangegeven niet mee te doen aan de Masters Cup om zich voor te bereiden op de Davis Cup, nog lang voor er sprake was van een blessure![]()
Kom nou, je mag een blessure van de meest actieve tennisser op de tour niet vergelijken met die loserhouding van Nalbandian.
quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 22:10 schreef suus21 het volgende:
en Federer gaat het natuurlijk easy winnen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |