quote:

Op basis van statistiek zou Roddick dit toch moeten klaren.quote:

quote:

Doet u mij maar een finale Nalbandian Tsonga, met Nalbandian als winnaar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:07 schreef Ambrosius het volgende:
Morgen de SF:
14.00: Davydenko-Nalbandian
Daarna: Blake-Tsonga.

quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:46 schreef Wopper1 het volgende:
Potverdomme zeg.
Hoopte echt nog op een 6-6, al is het maar vanwege dat publiek.

Jep, als Nalby wint en Blake RU wordt dan gaat dat ten koste van Simon en Del Potro.quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]

Hup Blakert, hup Nalby
Kunnen Blake en Nalby zich alle 2 nog plaatsen ?

| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | Nikolaj Davydenko (Rus,6) Rafael Nadal (Spa,1)..........6-1,opg David Nalbandian (Arg,8) Andy Murray (GB,4)............7-6,6-3 Jo-Wilfried Tsonga (Fra,13) Andy Roddick (VS,7).......5-7,6-4,7-6 James Blake (VS,11) Roger Federer (Zwi,2).......walk-over Halve finales: Nikolaj Davydenko (Rus,6) David Nalbandian (Arg,8) Jo-Wilfried Tsonga (Fra,13) James Blake (VS,11) | 

Ah ! Wordt de finale Blakert- Nalby dus een dubbel feestquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep, als Nalby wint en Blake RU wordt dan gaat dat ten koste van Simon en Del Potro.

quote:

Je woont in het land van Nalby !?quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:33 schreef LaTiNo het volgende:
Waarom krijg ik altijd NOT BROADCASTING bij justin.tv terwijl die het bij anderen wel doet?

nope, gewoon in Holland. Dus het betekent dat de server vol zit enzo?quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je woont in het land van Nalby !?
Misschien ligt het daar aan ?
of
Blijven F5 en !
ps. Nog een ( bagger) stream: http://www.channelsurfing.net/watch-online-tv.php?w=live24sports

Geen problemen hierquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:51 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
nope, gewoon in Holland. Dus het betekent dat de server vol zit enzo?

Doet t bij mij gewoon. Ligt denk ik aan je firewall of browser.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:51 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
nope, gewoon in Holland. Dus het betekent dat de server vol zit enzo?

Hij werd wel meteen gebroken vanaf dat jij keekquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:04 schreef LaTiNo het volgende:
wtf! op mijn laptop doet ie het wel! why? Ach, who cares.
Anyway. Kijken of mijn Vloek nog steeds actief is. Als ik live kijk naar een tenniswedstrijd met een Argentijn erin dan verliest ie. Zelfs al staat ie voor
 .
. 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |