quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Nee valt wel mee, met dit account sinds vandaag. Ik heb alleen al wel een tijd onder mijn vorige username BrtM gepost. Die heb ik helaas verwijderd, omdat ik meer tijd wilde besteden aan mijn stagequote:
BrtM?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:22 schreef Vandav het volgende:
[..]
Nee valt wel mee, met dit account sinds vandaag. Ik heb alleen al wel een tijd onder mijn vorige username BrtM gepost. Die heb ik helaas verwijderd, omdat ik meer tijd wilde besteden aan mijn stage.
Die snap ik niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:26 schreef Vandav het volgende:
Dan niet, dan ik kom over een jaar nog wel eens terug.
Zou ook een schok zijn voor de gemiddelde fokker om de schoonheid van alle SC-users te zien. Wij voeden niet graag minderwaardigheidscomplexen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:26 schreef Juup© het volgende:
Wat een bagger TT, er zijn niet eens foto's te zien van de SC users
Geduld mijn beste...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:26 schreef Juup© het volgende:
Nee halloooo, die moeten nog gepost. Ik zal kijken wat ik voor jullie kan doen wat betreft de OPquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:26 schreef Juup© het volgende:
Jups een neo nazi gisternachtquote:
Ooh dat werkt ook niet hoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:26 schreef Vandav het volgende:
Blijkbaar moet ik eerst genoeg credits en ervaring opbouwen om in de OP te mogen. Daarom zeg ik: "Ik kom over een jaar nog wel eens terug."quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:26 schreef Vandav het volgende:
Wat dacht je van eerst maar eens gaan posten hier ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:30 schreef Vandav het volgende:
[..]
Blijkbaar moet ik eerst genoeg credits en ervaring opbouwen om in de OP te mogen. Daarom zeg ik: "Ik kom over een jaar nog wel eens terug."
Voor als je het serieus niet snaptquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:30 schreef Vandav het volgende:
[..]
Blijkbaar moet ik eerst genoeg credits en ervaring opbouwen om in de OP te mogen. Daarom zeg ik: "Ik kom over een jaar nog wel eens terug."
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:30 schreef Vandav het volgende:
[..]
Ik snap het natuurlijk wel, daarom zeg ik ook "Ik kom over een jaar wel eens terug". Dan heb ik hier wel regelmatig gepost en kom ik dus in de OP. We zitten gewoon op 1 lijn hoor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Voor als je het serieus niet snapt:
1. In de OP komen mensen die hier geregeld posten.
2. Jij post hier niet geregeld.
3. Je komt dus (nog) niet in de OP.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:33 schreef Vandav het volgende:
[..]
Ik snap het natuurlijk wel, daarom zeg ik ook "Ik kom over een jaar wel eens terug". Dan heb ik hier wel regelmatig gepost en kom ik dus in de OP. We zitten gewoon op 1 lijn hoor.
Je kunt het in de wiki doen enzulks.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:33 schreef Vandav het volgende:
[..]
Ik snap het natuurlijk wel, daarom zeg ik ook "Ik kom over een jaar wel eens terug". Dan heb ik hier wel regelmatig gepost en kom ik dus in de OP. We zitten gewoon op 1 lijn hoor.
De kachel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:35 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik heb het koud !
Wie wilt mij warm houden ?
Kees heeft er vast wel een.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:22 schreef Breathtaking het volgende:
Sommige meisjes zijn er wel aan toe op hun 15e
quote:
Kankerkachel!quote:
Werkt goed die functie!quote:1 bericht verborgen van gebruiker De_Ananas. Klik om weer te geven.
Ik was eerder.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:41 schreef De_Ananas het volgende:
BT, ga je naar de meet ook je petjesbeugel opdoen?
Ik had hem om 17:40 gepost.quote:
Absoluut.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:41 schreef De_Ananas het volgende:
BT, ga je naar de meet ook je petjesbeugel opdoen?
Toch blij dat ik geen buitenboordbeugel nodig heb gehadquote:
You failed.quote:
Hiihi.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:47 schreef De_Ananas het volgende:
Juicyhill is homo!
Kan iemand dit ff quoten?!
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:47 schreef De_Ananas het volgende:
Juicyhill is homo!
Juicyhill is homo!
Ik ken jou niet, je moet dood.quote:
Dit was ooit eens gepost in zijn gastenboek:quote:
Nu snap ik waarom jij zo laat ontmaagd werdquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Even geen grappen, nummer 1, die heb ik echt gehadvroegahhhh.
Het was anders gisteren nog vroeg in de avond hoor...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:51 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom jij zo laat ontmaagd werd
Hahahaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:51 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom jij zo laat ontmaagd werd
je hebt er al meer gehad dan 1 of ging het niet over piemels ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Even geen grappen, nummer 1, die heb ik echt gehadvroegahhhh.
Daar weet jij alles over, niet?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:52 schreef postmortum het volgende:
[..]
je hebt er al meer gehad dan 1 of ging het niet over piemels ?
Moest je die ook overdag in?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahatoen ik dat ding had was ik 12
Oh, was hij dat op Amsteldijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Daar weet jij alles over, niet?,
,
!!!
Om maar even op jouw humorlevel te posten.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
,
!!!
ik praat niet mee onz-ers en zeker niet met onz-modsquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
,
!!!
Jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moest je die ook overdag in?
quote:
Ai.quote:
Wie?quote:
jij , dat heb ik van d_a gehoordquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:28 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zou ook een schok zijn voor de gemiddelde fokker om de schoonheid van alle SC-users te zien. Wij voeden niet graag minderwaardigheidscomplexen.
Juicyhill is een aardige user
Welke?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Mijn ouders draaien trance muziek
Is het ook. Het was echt een hel voor mijquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ai.
Lijkt me trouwens vet pijnlijk zo'n beugel.
Ik wilde vroeger zo'n slotjes beugel, want die had iedereenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is het ook. Het was echt een hel voor mij
Haha ik was een van de eersten met van die speedbrackets, die je nu alleen nog maar zietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger zo'n slotjes beugel, want die had iedereen![]()
Maar achteraf gezien: mijn mond zou de hele tijd open liggen...
RESCEPTquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke?![]()
![]()
Mijn vader zou metal trouwens nog goed vinden
Tiestoquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke?![]()
![]()
Mijn vader zou metal trouwens nog goed vinden
Ga je vanavond nog smoken?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Juup© de; m -s 1 ziekte waarbij kwaadaardige gezwellen optreden 2 voortwoekerend kwaad 3 (plat, in sam) om een grote hekel aan het genoemde uit te drukken: ~herrie, ~vent
iedereen is naar het voetbal , ik ga nu ookquote:
Ik ga een kijkje nemen bij Haarlem.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:49 schreef postmortum het volgende:
[..]
iedereen is naar het voetbal , ik ga nu ook
Haha okay, kijksequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:49 schreef postmortum het volgende:
[..]
iedereen is naar het voetbal , ik ga nu ook
sst het is halloweenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:05 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom lopen hier 100 kinderen door de straat?
Ze rennen weg voorrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:05 schreef jitzzzze het volgende:
Halloween he, ben benieuwd of ze hier nog langskomen, vast nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:05 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een achterlijke bedoeling. Dan bellen kinderen aan om te bedelen voor snoep. Dat ze er maar voor gaan werkenquote:
Hier wel, en mijn deurbel doet het niet. Dus al die kinderen staan op het raam te hengsten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Halloween he, ben benieuwd of ze hier nog langskomen, vast niet.
Weet je wel wat scheermesjes kosten, schavuit?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:10 schreef gers het volgende:
NOORSBLOED![]()
en je moet ze gewoon appels geven met scheermesjes erin komen ze volgend jaar in ieder geval niet schooien
3 knakkerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet je wel wat scheermesjes kosten, schavuit?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hier wel, en mijn deurbel doet het niet. Dus al die kinderen staan op het raam te hengsten.
Net als bij Samson & Gert: "Halloooo, ik moest kloppen want de bel deed het niet"
Heb het licht maar uit gedaan, zit hier als een kluizenaar in het donker
Jaaa en dat bloed opvangen !quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:10 schreef gers het volgende:
NOORSBLOED![]()
en je moet ze gewoon appels geven met scheermesjes erin komen ze volgend jaar in ieder geval niet schooien
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hier wel, en mijn deurbel doet het niet. Dus al die kinderen staan op het raam te hengsten.
Net als bij Samson & Gert: "Halloooo, ik moest kloppen want de bel deed het niet"
Heb het licht maar uit gedaan, zit hier als een kluizenaar in het donker
eeuhm okequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]Ik moest hardop lachen
[..]
Jaaa en dat bloed opvangen !
En offeren op je zwarte altaar naast de geslachte geit enzo.
Wat flauw zegquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:13 schreef Fascination het volgende:
[..]!!
Ik zag vandaag bij reaction () dat pedofielen zich niet mogen verkleden met halloween in Amerika
. Alle pleziertjes worden hen ook afgenomen
.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:13 schreef Fascination het volgende:
[..]!!
Ik zag vandaag bij reaction () dat pedofielen zich niet mogen verkleden met halloween in Amerika
. Alle pleziertjes worden hen ook afgenomen
.
De combinatie ervanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Om dat Samson grapje of omdat ik hier in het donker zit?
Jeweettochzelluf ..quote:
owoke logischquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
De combinatie ervan
[..]
Jeweettochzelluf ..
Offeren aan Satan enzo
Daar moest ik zelf ook wel even om lachenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
De combinatie ervan
[..]
Jeweettochzelluf ..
Offeren aan Satan enzo
Heel logischquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar moest ik zelf ook wel even om lachen
omg! Jordeeeh ! je leeft nogquote:
Ik moest om mijn eigen grapjes lachenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Heel logisch
Lees de zwarte bijbel maar jij hater !
[..]
[..]
omg! Jordeeeh ! je leeft nog
zwarte bijbel was daquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Heel logisch
[..]
[..]
Maakt niets uit nu ..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik moest om mijn eigen grapjes lachenDat is toch ubersneu of niet?
De bijbelquote:
K*tkinderenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Maakt niets uit nu ..
Je speelt toch voor kluizenaar
Nee, t is een hoax. Nu ben ik weer doodquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Heel logisch
[..]
[..]
bb-gun ideaalquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
K*tkinderen
Kan ook alle lichten aan doen en dan het kloppen negeren, maar ben bang dat er straks een grindtegel naar binnen vliegt
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:22 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Oeps verkeerde kloon, nu weten jullie dat noorsbloed mijn kloon is
Dude ..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:22 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Oeps verkeerde kloon, nu weten jullie dat noorsbloed mijn kloon is
Maar goed zoals BK mijn grote fan al zei: Neen ik ben 3 nachten vrijquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, t is een hoax. Nu ben ik weer dood
Neen de echte eerste is met maagdenbloed geschrevenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die is hetzelfde als een normale, maar dan met zwarte letters
Lucky bastard.quote:
die heb je toch standaard in huisquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar kom ik op dit tijdstip toch nooit meer aan?
Jij bent dan ook een kankerlijer. Ik ben een kwaliteitsuser, en die ban je niet zomaar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:24 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Lucky bastard.
Toen ik eens een keer meedeed aan zo'n lemmingtsunami kreeg ik meteen een weekban
Ja, de eerste. Maar de rode letters zijn op, dus gebruiken ze maar zwarte. En die zijn ook nog eens goeikoperquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:24 schreef Noorsbloed het volgende:
Neen de echte eerste is met maagdenbloed geschreven![]()
Wel ..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
K*tkinderen
Kan ook alle lichten aan doen en dan het kloppen negeren, maar ben bang dat er straks een grindtegel naar binnen vliegt
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:25 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een kankerlijer. Ik ben een kwaliteitsuser, en die ban je niet zomaar.
Eigenlijk meer een mededelingquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:26 schreef De_Ananas het volgende:
Jordeeeh was gevangen genomen door de mods, zie hier het bewijs!
[ afbeelding ]
Beetje veel werk, vind je niet?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel ..
Je kan je ook insmeren met tomaten sap en vruchtvlees, keiharde metal draaien, deur los doen en vragen wie de volgende is en smerig naar de minderjarige tietjes kijken
Das niet weinigquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:27 schreef Broekpaling het volgende:
Ich bin wieder.![]()
Auto doet 't weer.Alleen even de carburateurs afstellen.
![]()
Op de choke loopt ie 2000 toeren stationair.
Voor hen geldt dan ook hetzelfde.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:26 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
Maar jordeeeh en reetveter werden toen ook een week gebanned voor hetzelfde vergrijp.
Och ..quote:
Het is dan ook een auto waarbij het mag.quote:
Niet zo gemeen doen !quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh oke, kut voor je
En ik ga, daaag mensen!
Beeld je eens in hoeveel tere kinderzieltjes je daarmee kunt verpestenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tienertietjes kan ik ook buiten checken, dat is veel minder werk.
Wat voor koekblik was het ook alweer?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het is dan ook een auto waarbij het mag.![]()
Ding maakt een lawaai, niet te kort.
In heb de beste buren uit de wereld.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat voor koekblik was het ook alweer?
Daar zullen je buren blij mee zijn
Staat er gvd weer zo'n kutkind op mn raam te hengsten omdat ik één klein mini lampje heb aangedaanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:31 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Beeld je eens in hoeveel tere kinderzieltjes je daarmee kunt verpesten
Je hebt geen buren? Ze zijn dood?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
In heb de beste buren uit de wereld.![]()
Spitfire MK4.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Staat er gvd weer zo'n kutkind op mn raam te hengsten omdat ik één klein mini lampje heb aangedaan
(*&@#*#&@^%*#@^$@&^%@((!@*&!(*&!()quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:34 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
NOGMAALS
Wel ..
Je kan je ook insmeren met tomaten sap en vruchtvlees, keiharde metal draaien, deur los doen en vragen wie de volgende is en smerig naar de minderjarige tietjes kijken
Nee, ze zijn keirelaxed. Ze feesten soms een hele avond tot in de late morgen. En als wij dan een keer lawaai maken is dat ook geen probleem.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt geen buren? Ze zijn dood?
Heb je een foto'tje?
Mjah je hebt toch wel IETS in huis dat voor snoep door kan gaan ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
(*&@#*#&@^%*#@^$@&^%@((!@*&!(*&!()
Kunnen die mensen niet gaan werken voor hun snoepjes? In plaats van mij lastig te vallen op mn vrije avond?
Dat is inderdaad prima.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, ze zijn keirelaxed. Ze feesten soms een hele avond tot in de late morgen. En als wij dan een keer lawaai maken is dat ook geen probleem.
Onze katten slapen soms zelfs bij hun binnen.
De hele SC is 1 grote uitgelubberde harige kut vol genitale wratten en druipers.quote:
Visoogoliepillen ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:36 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mjah je hebt toch wel IETS in huis dat voor snoep door kan gaan ?
Vitamine tabletten ofzo ?
Wasmachine tabletten![]()
Noem maar op
Heb al zin in oud en nieuw, dan nodigen ze weet ik veel hoeveel man uit en dat is allemaal rond een uur of 10 lam. Keigezellig.quote:
Vooral flink blijven klagen. Wat is er nu weer niet goed?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
De hele SC is 1 grote uitgelubberde harige kut vol genitale wratten en druipers.
Waar woon je? Dan kom ik ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb al zin in oud en nieuw, dan nodigen ze weet ik veel hoeveel man uit en dat is allemaal rond een uur of 10 lam. Keigezellig.
OPGELOST SLOTJEquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Laxeerpillen uitdelen![]()
Die heb ik trouwens wel
Wat is er nu weer misquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
De hele SC is 1 grote uitgelubberde harige kut vol genitale wratten en druipers.
Dat dus.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vooral flink blijven klagen. Wat is er nu weer niet goed?
Zou je eigenlijk eens moeten doenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Laxeerpillen uitdelen![]()
Die heb ik trouwens wel
Also known as: ASOdelft.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Assendelft. Waar het bier uit de kraan komt.
Jij hebt echt vet hippe oudersquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Tiesto_!!!!!!!!!
Ze zijn ook naar Sensation white geweest
Whehehequote:
quote:Hele wijk ziek geworden na Halloween!
Boze buurman deelt laxeermiddelen uit.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:40 schreef BigKahuna het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat ik te vroeg juich om het feit dat ik geen ban heb?
Ik vind het best wel zielig dat jij moet overleven op een zak wokkels ( en dat bedoel ik lief en kerstsfeer achtigquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Visoogoliepillen ?
Nee, ik heb dus helemaal niets. Echts niets, en om nou elk kind een losse Wokkel te geven dat is ook wat schraal
En daarbij: als ik mijn Wokkels weg geef, dan moet ik zelf honger lijden
Wat wèl?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vooral flink blijven klagen. Wat is er nu weer niet goed?
Nou, doe k ook heus welquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat dus.
En Jordeeeh: Doe er dan wat aan als je het niet goed vindt, mafketel.
Ik heb het ooit bij 1 iemand gedaan op school. Geloofde die tv verhalen niet dat je moest rennen naar de wc. Nou, toen wel!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou je eigenlijk eens moeten doen.
En dan maar hopen dat niemand de deur open doet om dat tuig naar de wc te laten gaan.
Dat is hier eng dichtbijquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat niemand de deur open doet om dat tuig naar de wc te laten gaan.
Maar dan weten ze waar mijn huis woontquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:32 schreef BigKahuna het volgende:
4EBE maak ook eens een lemming !!!!!!!!!
Welke userts vind je dan de pwn? Er waor motten we het wieder over haben?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat wèl?K heb af en toe meegelezen, de grootste kut users komen hier nu langs
Help Jitzzzze de winter doorquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:42 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik vind het best wel zielig dat jij moet overleven op een zak wokkels ( en dat bedoel ik lief en kerstsfeer achtig)
wtf dat is niet ver weg. Purmerend represent.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
JUUP ZIT IN DE KUT VAN KATESPLAYGROUND!1!!!1NOESS!d:D:11!!111quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:44 schreef Sackboy het volgende:
Even dit topic wat opvrolijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de laatste maar even gecensureerd voordat gestapo-Juup me weer NSB-ert:
[ afbeelding ]
Whehehequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb het ooit bij 1 iemand gedaan op school. Geloofde die tv verhalen niet dat je moest rennen naar de wc. Nou, toen wel!![]()
![]()
Als die bovenste trouwens zou vallen....quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:44 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de laatste maar even gecensureerd voordat gestapo-Juup me weer NSB-ert:
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb het ooit bij 1 iemand gedaan op school. Geloofde die tv verhalen niet dat je moest rennen naar de wc. Nou, toen wel!![]()
![]()
Amsterdam - Oostquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Krommenie, Wormer, Wormerveer?
Denk ook niet dat hij dat kan waarderenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
JUUP ZIT IN DE KUT VAN KATESPLAYGROUND!1!!!1NOESS!d:D:11!!111
Ik ben the pwn, en daarom was t ook zo kut toen ik er niet wasquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Welke userts vind je dan de pwn? Er waor motten we het wieder over haben?
Vast wel ..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Denk ook niet dat hij dat kan waarderen
van de_boswachter niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik ben the pwn, en daarom was t ook zo kut toen ik er niet was
Verder zag ik allemaal ONZ'ersen mods en FA's die tvp'en en lopen te janken om niks. Neem boskanker, hoezo mocht dat plaatje niet meer in de banner van SC? Van wie mocht dat eigenlijk niet?
Doe nou maar rustig, mafketel. Straks wordt je weer geband.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Verder zag ik allemaal ONZ'ersen mods en FA's die tvp'en en lopen te janken om niks. Neem boskanker, hoezo mocht dat plaatje niet meer in de banner van SC? Van wie mocht dat eigenlijk niet?
van de echte boswachterquote:
Hou wou het opeens niet meer. En aangezien het ploatje ook zijn copyright heeft....quote:
Watergraafsmeer.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou wordt het eng, waar woon jij dan?
kwam een modje zeggenquote:
Nee, ik moet teveel voor school doenquote:
Omgquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:49 schreef gers het volgende:
[..]
kwam een modje zeggen
was op direct befehl van danny
Die boswachter zelf had geklaagdquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:51 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die boswachter zelf had geklaagd
Fapzorren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf
![]()
http://www.google.nl/search?source=ig&hl=nl&rlz=&=&q=fapzorren&btnG=Google+zoeken&meta=quote:
Met mijn username er ook echt bijquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?source=ig&hl=nl&rlz=&=&q=fapzorren&btnG=Google+zoeken&meta=
Google kent het ook dus niet klagen
Doe niet zo flauw, hij zette alleen maar een _ ipv een spatie neer, per ongelukquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Van de persoon op die foto niet, had niksmet mod de_boswachter te maken.
Ik klaag ook niet, mafketelquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?source=ig&hl=nl&rlz=&=&q=fapzorren&btnG=Google+zoeken&meta=
Google kent het ook dus niet klagen
Kan ook, had het niet helemaal meegekregen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Van de persoon op die foto niet, had niksmet mod de_boswachter te maken.
Maakt niet uit, kan jij ook niets aan doen.quote:
Jawel, want ik kan ook niet komen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maakt niet uit, kan jij ook niets aan doen.
Maar wanneer ben je voor het laatst gekomen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, want ik kan ook niet komen.
Harder trekken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, want ik kan ook niet komen.
SOOOOO de kaNKER wt een tyfus geil wijf ik wil haar zo hard neuken nuquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:44 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
Die wenkbrauwenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:00 schreef gers het volgende:
owja lieve fokkertjes van vinden jullie van piercings
[ afbeelding ]
quote:
Vanochtend nog.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar wanneer ben je voor het laatst gekomen?
Ach, nog ff en dan kan ik weer aan het echte werk.quote:
quote:
Je hebt een Realdoll besteld?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, nog ff en dan kan ik weer aan het echte werk.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |