zwarte bijbel was daquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Heel logisch
Lees de zwarte bijbel maar jij hater !
[..]
[..]
omg! Jordeeeh ! je leeft nog
Maakt niets uit nu ..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik moest om mijn eigen grapjes lachenDat is toch ubersneu of niet?
De bijbelquote:
K*tkinderenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Maakt niets uit nu ..
Je speelt toch voor kluizenaar
Nee, t is een hoax. Nu ben ik weer doodquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Heel logisch
Lees de zwarte bijbel maar jij hater !
[..]
[..]
omg! Jordeeeh ! je leeft nog
bb-gun ideaalquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
K*tkinderen
Kan ook alle lichten aan doen en dan het kloppen negeren, maar ben bang dat er straks een grindtegel naar binnen vliegt
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:22 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Oeps verkeerde kloon, nu weten jullie dat noorsbloed mijn kloon is
Dude ..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:22 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Oeps verkeerde kloon, nu weten jullie dat noorsbloed mijn kloon is
Maar goed zoals BK mijn grote fan al zei: Neen ik ben 3 nachten vrijquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, t is een hoax. Nu ben ik weer dood
Neen de echte eerste is met maagdenbloed geschrevenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die is hetzelfde als een normale, maar dan met zwarte letters
Lucky bastard.quote:
die heb je toch standaard in huisquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar kom ik op dit tijdstip toch nooit meer aan?
Jij bent dan ook een kankerlijer. Ik ben een kwaliteitsuser, en die ban je niet zomaar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:24 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Lucky bastard.
Toen ik eens een keer meedeed aan zo'n lemmingtsunami kreeg ik meteen een weekban
Ja, de eerste. Maar de rode letters zijn op, dus gebruiken ze maar zwarte. En die zijn ook nog eens goeikoperquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:24 schreef Noorsbloed het volgende:
Neen de echte eerste is met maagdenbloed geschreven![]()
Wel ..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
K*tkinderen
Kan ook alle lichten aan doen en dan het kloppen negeren, maar ben bang dat er straks een grindtegel naar binnen vliegt
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:25 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een kankerlijer. Ik ben een kwaliteitsuser, en die ban je niet zomaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |