Halloween he, ben benieuwd of ze hier nog langskomen, vast nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:05 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom lopen hier 100 kinderen door de straat?
Wat een achterlijke bedoeling. Dan bellen kinderen aan om te bedelen voor snoep. Dat ze er maar voor gaan werkenquote:
Hier wel, en mijn deurbel doet het niet. Dus al die kinderen staan op het raam te hengsten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Halloween he, ben benieuwd of ze hier nog langskomen, vast niet.
Weet je wel wat scheermesjes kosten, schavuit?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:10 schreef gers het volgende:
NOORSBLOED![]()
en je moet ze gewoon appels geven met scheermesjes erin komen ze volgend jaar in ieder geval niet schooien
3 knakkerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet je wel wat scheermesjes kosten, schavuit?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hier wel, en mijn deurbel doet het niet. Dus al die kinderen staan op het raam te hengsten.
Net als bij Samson & Gert: "Halloooo, ik moest kloppen want de bel deed het niet"
Heb het licht maar uit gedaan, zit hier als een kluizenaar in het donker
Jaaa en dat bloed opvangen !quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:10 schreef gers het volgende:
NOORSBLOED![]()
en je moet ze gewoon appels geven met scheermesjes erin komen ze volgend jaar in ieder geval niet schooien
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hier wel, en mijn deurbel doet het niet. Dus al die kinderen staan op het raam te hengsten.
Net als bij Samson & Gert: "Halloooo, ik moest kloppen want de bel deed het niet"
Heb het licht maar uit gedaan, zit hier als een kluizenaar in het donker
eeuhm okequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]Ik moest hardop lachen
[..]
Jaaa en dat bloed opvangen !
En offeren op je zwarte altaar naast de geslachte geit enzo.
Wat flauw zegquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:13 schreef Fascination het volgende:
[..]!!
Ik zag vandaag bij reaction () dat pedofielen zich niet mogen verkleden met halloween in Amerika
. Alle pleziertjes worden hen ook afgenomen
.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:13 schreef Fascination het volgende:
[..]!!
Ik zag vandaag bij reaction () dat pedofielen zich niet mogen verkleden met halloween in Amerika
. Alle pleziertjes worden hen ook afgenomen
.
De combinatie ervanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Om dat Samson grapje of omdat ik hier in het donker zit?
Jeweettochzelluf ..quote:
owoke logischquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
De combinatie ervan
[..]
Jeweettochzelluf ..
Offeren aan Satan enzo
Daar moest ik zelf ook wel even om lachenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
De combinatie ervan
[..]
Jeweettochzelluf ..
Offeren aan Satan enzo
Heel logischquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar moest ik zelf ook wel even om lachen
omg! Jordeeeh ! je leeft nogquote:
Ik moest om mijn eigen grapjes lachenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Heel logisch
Lees de zwarte bijbel maar jij hater !
[..]
[..]
omg! Jordeeeh ! je leeft nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |