Wat dacht je van eerst maar eens gaan posten hier ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:30 schreef Vandav het volgende:
[..]
Blijkbaar moet ik eerst genoeg credits en ervaring opbouwen om in de OP te mogen. Daarom zeg ik: "Ik kom over een jaar nog wel eens terug."
Voor als je het serieus niet snaptquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:30 schreef Vandav het volgende:
[..]
Blijkbaar moet ik eerst genoeg credits en ervaring opbouwen om in de OP te mogen. Daarom zeg ik: "Ik kom over een jaar nog wel eens terug."
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:30 schreef Vandav het volgende:
[..]
Ik snap het natuurlijk wel, daarom zeg ik ook "Ik kom over een jaar wel eens terug". Dan heb ik hier wel regelmatig gepost en kom ik dus in de OP. We zitten gewoon op 1 lijn hoor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Voor als je het serieus niet snapt:
1. In de OP komen mensen die hier geregeld posten.
2. Jij post hier niet geregeld.
3. Je komt dus (nog) niet in de OP.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:33 schreef Vandav het volgende:
[..]
Ik snap het natuurlijk wel, daarom zeg ik ook "Ik kom over een jaar wel eens terug". Dan heb ik hier wel regelmatig gepost en kom ik dus in de OP. We zitten gewoon op 1 lijn hoor.
Je kunt het in de wiki doen enzulks.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:33 schreef Vandav het volgende:
[..]
Ik snap het natuurlijk wel, daarom zeg ik ook "Ik kom over een jaar wel eens terug". Dan heb ik hier wel regelmatig gepost en kom ik dus in de OP. We zitten gewoon op 1 lijn hoor.
De kachel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:35 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik heb het koud !
Wie wilt mij warm houden ?
Kees heeft er vast wel een.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:22 schreef Breathtaking het volgende:
Sommige meisjes zijn er wel aan toe op hun 15e
quote:
Kankerkachel!quote:
Werkt goed die functie!quote:1 bericht verborgen van gebruiker De_Ananas. Klik om weer te geven.
Ik was eerder.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:41 schreef De_Ananas het volgende:
BT, ga je naar de meet ook je petjesbeugel opdoen?
Ik had hem om 17:40 gepost.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |