Eigenlijk meer een mededelingquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:26 schreef De_Ananas het volgende:
Jordeeeh was gevangen genomen door de mods, zie hier het bewijs!
[ afbeelding ]
Beetje veel werk, vind je niet?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel ..
Je kan je ook insmeren met tomaten sap en vruchtvlees, keiharde metal draaien, deur los doen en vragen wie de volgende is en smerig naar de minderjarige tietjes kijken
Das niet weinigquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:27 schreef Broekpaling het volgende:
Ich bin wieder.![]()
Auto doet 't weer.Alleen even de carburateurs afstellen.
![]()
Op de choke loopt ie 2000 toeren stationair.
Voor hen geldt dan ook hetzelfde.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:26 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
Maar jordeeeh en reetveter werden toen ook een week gebanned voor hetzelfde vergrijp.
Och ..quote:
Het is dan ook een auto waarbij het mag.quote:
Niet zo gemeen doen !quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh oke, kut voor je
En ik ga, daaag mensen!
Beeld je eens in hoeveel tere kinderzieltjes je daarmee kunt verpestenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tienertietjes kan ik ook buiten checken, dat is veel minder werk.
Wat voor koekblik was het ook alweer?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het is dan ook een auto waarbij het mag.![]()
Ding maakt een lawaai, niet te kort.
In heb de beste buren uit de wereld.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat voor koekblik was het ook alweer?
Daar zullen je buren blij mee zijn
Staat er gvd weer zo'n kutkind op mn raam te hengsten omdat ik één klein mini lampje heb aangedaanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:31 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Beeld je eens in hoeveel tere kinderzieltjes je daarmee kunt verpesten
Je hebt geen buren? Ze zijn dood?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
In heb de beste buren uit de wereld.![]()
Spitfire MK4.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Staat er gvd weer zo'n kutkind op mn raam te hengsten omdat ik één klein mini lampje heb aangedaan
(*&@#*#&@^%*#@^$@&^%@((!@*&!(*&!()quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:34 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
NOGMAALS
Wel ..
Je kan je ook insmeren met tomaten sap en vruchtvlees, keiharde metal draaien, deur los doen en vragen wie de volgende is en smerig naar de minderjarige tietjes kijken
Nee, ze zijn keirelaxed. Ze feesten soms een hele avond tot in de late morgen. En als wij dan een keer lawaai maken is dat ook geen probleem.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt geen buren? Ze zijn dood?
Heb je een foto'tje?
Mjah je hebt toch wel IETS in huis dat voor snoep door kan gaan ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
(*&@#*#&@^%*#@^$@&^%@((!@*&!(*&!()
Kunnen die mensen niet gaan werken voor hun snoepjes? In plaats van mij lastig te vallen op mn vrije avond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |