Dat is inderdaad prima.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, ze zijn keirelaxed. Ze feesten soms een hele avond tot in de late morgen. En als wij dan een keer lawaai maken is dat ook geen probleem.
Onze katten slapen soms zelfs bij hun binnen.
De hele SC is 1 grote uitgelubberde harige kut vol genitale wratten en druipers.quote:
Visoogoliepillen ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:36 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mjah je hebt toch wel IETS in huis dat voor snoep door kan gaan ?
Vitamine tabletten ofzo ?
Wasmachine tabletten![]()
Noem maar op
Heb al zin in oud en nieuw, dan nodigen ze weet ik veel hoeveel man uit en dat is allemaal rond een uur of 10 lam. Keigezellig.quote:
Vooral flink blijven klagen. Wat is er nu weer niet goed?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
De hele SC is 1 grote uitgelubberde harige kut vol genitale wratten en druipers.
Waar woon je? Dan kom ik ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb al zin in oud en nieuw, dan nodigen ze weet ik veel hoeveel man uit en dat is allemaal rond een uur of 10 lam. Keigezellig.
OPGELOST SLOTJEquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Laxeerpillen uitdelen![]()
Die heb ik trouwens wel
Wat is er nu weer misquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
De hele SC is 1 grote uitgelubberde harige kut vol genitale wratten en druipers.
Dat dus.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vooral flink blijven klagen. Wat is er nu weer niet goed?
Zou je eigenlijk eens moeten doenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Laxeerpillen uitdelen![]()
Die heb ik trouwens wel
Also known as: ASOdelft.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Assendelft. Waar het bier uit de kraan komt.
Jij hebt echt vet hippe oudersquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Tiesto_!!!!!!!!!
Ze zijn ook naar Sensation white geweest
Whehehequote:
quote:Hele wijk ziek geworden na Halloween!
Boze buurman deelt laxeermiddelen uit.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:40 schreef BigKahuna het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat ik te vroeg juich om het feit dat ik geen ban heb?
Ik vind het best wel zielig dat jij moet overleven op een zak wokkels ( en dat bedoel ik lief en kerstsfeer achtigquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Visoogoliepillen ?
Nee, ik heb dus helemaal niets. Echts niets, en om nou elk kind een losse Wokkel te geven dat is ook wat schraal
En daarbij: als ik mijn Wokkels weg geef, dan moet ik zelf honger lijden
Wat wèl?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vooral flink blijven klagen. Wat is er nu weer niet goed?
Nou, doe k ook heus welquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat dus.
En Jordeeeh: Doe er dan wat aan als je het niet goed vindt, mafketel.
Ik heb het ooit bij 1 iemand gedaan op school. Geloofde die tv verhalen niet dat je moest rennen naar de wc. Nou, toen wel!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou je eigenlijk eens moeten doen.
En dan maar hopen dat niemand de deur open doet om dat tuig naar de wc te laten gaan.
Dat is hier eng dichtbijquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat niemand de deur open doet om dat tuig naar de wc te laten gaan.
Maar dan weten ze waar mijn huis woontquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:32 schreef BigKahuna het volgende:
4EBE maak ook eens een lemming !!!!!!!!!
Welke userts vind je dan de pwn? Er waor motten we het wieder over haben?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat wèl?K heb af en toe meegelezen, de grootste kut users komen hier nu langs
Help Jitzzzze de winter doorquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:42 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik vind het best wel zielig dat jij moet overleven op een zak wokkels ( en dat bedoel ik lief en kerstsfeer achtig)
wtf dat is niet ver weg. Purmerend represent.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
JUUP ZIT IN DE KUT VAN KATESPLAYGROUND!1!!!1NOESS!d:D:11!!111quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:44 schreef Sackboy het volgende:
Even dit topic wat opvrolijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de laatste maar even gecensureerd voordat gestapo-Juup me weer NSB-ert:
[ afbeelding ]
Whehehequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb het ooit bij 1 iemand gedaan op school. Geloofde die tv verhalen niet dat je moest rennen naar de wc. Nou, toen wel!![]()
![]()
Als die bovenste trouwens zou vallen....quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:44 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de laatste maar even gecensureerd voordat gestapo-Juup me weer NSB-ert:
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb het ooit bij 1 iemand gedaan op school. Geloofde die tv verhalen niet dat je moest rennen naar de wc. Nou, toen wel!![]()
![]()
Amsterdam - Oostquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Krommenie, Wormer, Wormerveer?
Denk ook niet dat hij dat kan waarderenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
JUUP ZIT IN DE KUT VAN KATESPLAYGROUND!1!!!1NOESS!d:D:11!!111
Ik ben the pwn, en daarom was t ook zo kut toen ik er niet wasquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Welke userts vind je dan de pwn? Er waor motten we het wieder over haben?
Vast wel ..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Denk ook niet dat hij dat kan waarderen
van de_boswachter niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik ben the pwn, en daarom was t ook zo kut toen ik er niet was
Verder zag ik allemaal ONZ'ersen mods en FA's die tvp'en en lopen te janken om niks. Neem boskanker, hoezo mocht dat plaatje niet meer in de banner van SC? Van wie mocht dat eigenlijk niet?
Doe nou maar rustig, mafketel. Straks wordt je weer geband.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Verder zag ik allemaal ONZ'ersen mods en FA's die tvp'en en lopen te janken om niks. Neem boskanker, hoezo mocht dat plaatje niet meer in de banner van SC? Van wie mocht dat eigenlijk niet?
van de echte boswachterquote:
Hou wou het opeens niet meer. En aangezien het ploatje ook zijn copyright heeft....quote:
Watergraafsmeer.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou wordt het eng, waar woon jij dan?
kwam een modje zeggenquote:
Nee, ik moet teveel voor school doenquote:
Omgquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:49 schreef gers het volgende:
[..]
kwam een modje zeggen
was op direct befehl van danny
Die boswachter zelf had geklaagdquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:51 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die boswachter zelf had geklaagd
Fapzorren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf
![]()
http://www.google.nl/search?source=ig&hl=nl&rlz=&=&q=fapzorren&btnG=Google+zoeken&meta=quote:
Met mijn username er ook echt bijquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?source=ig&hl=nl&rlz=&=&q=fapzorren&btnG=Google+zoeken&meta=
Google kent het ook dus niet klagen
Doe niet zo flauw, hij zette alleen maar een _ ipv een spatie neer, per ongelukquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Van de persoon op die foto niet, had niksmet mod de_boswachter te maken.
Ik klaag ook niet, mafketelquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?source=ig&hl=nl&rlz=&=&q=fapzorren&btnG=Google+zoeken&meta=
Google kent het ook dus niet klagen
Kan ook, had het niet helemaal meegekregen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Van de persoon op die foto niet, had niksmet mod de_boswachter te maken.
Maakt niet uit, kan jij ook niets aan doen.quote:
Jawel, want ik kan ook niet komen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maakt niet uit, kan jij ook niets aan doen.
Maar wanneer ben je voor het laatst gekomen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, want ik kan ook niet komen.
Harder trekken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, want ik kan ook niet komen.
SOOOOO de kaNKER wt een tyfus geil wijf ik wil haar zo hard neuken nuquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:44 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
Die wenkbrauwenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:00 schreef gers het volgende:
owja lieve fokkertjes van vinden jullie van piercings
[ afbeelding ]
quote:
Vanochtend nog.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar wanneer ben je voor het laatst gekomen?
Ach, nog ff en dan kan ik weer aan het echte werk.quote:
quote:
Je hebt een Realdoll besteld?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, nog ff en dan kan ik weer aan het echte werk.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |