Zeg dat wel, goede pottenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:03 schreef Ambrosius het volgende:
Geweldige dag zeg, al vanaf de eerste wedstrijd.
Je zou het leuk vinden als Djokovic Roddick compleet vernedert door met masker te winnen?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:25 schreef kleinzusje het volgende:
Benieuwd of Djoko tegen Roddick ook z'n maskertje opzet. ( hele wedstrijd dan graag)
KZ poste deze een tijd geleden, doet het redelijk bij mij:quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:17 schreef Norrage het volgende:
Stream??? Ik wil nu eindelijk een ker nalby tegen potro zien!
Hij serveert vandaag als een gay ja, maar normaal is het gewoon huge hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:55 schreef suus21 het volgende:
ik vind het een rare speler, hij is bijna 2m en dan speelt ie zo...hij heeft niet eens een huge service..
Hij heeft echt een fantastische service normaalgesproken hoor...Sowieso Huge, of ie effectief is is wat anders, want hij slaat hem gewoon hard. Net als zijn slagen..-1-dimensionaler kan nietquote:
Iedereen van 1.95+ heeft een huge serve, behalve Sjeng Schalken.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:57 schreef suus21 het volgende:
echt niet
Je zag het tegen Fed ook..Fed hoefde alleen maar wat te slicen om te winnen...Alleen dankzij zijn service haalde Delpo nog 6 games....quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:01 schreef XL het volgende:
Het is niet zo gek dat JMDP niet van Nalby wint als je het mij vraagt, Nalby speelt behoorlijk intelligent en JMDP is toch wat dommig. Als JMDP zijn momentum dan even niet heeft, dan ga je er hard af... JMDP blijft dus gewoon falen op de grote toernooien zoeken
Sjeng is 1.93quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Iedereen van 1.95+ heeft een huge serve, behalve Sjeng Schalken.
nee als simon nu gaat verliezen niet..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:22 schreef Szura het volgende:
Is dit het einde voor de Masteraspiraties van JMDP?
Nalbandian en Tsonga maakten ook nog een (kleine) kans dus als één van die twee ver komt zou t toch nog zomaar kunnen zijn dat JMDP er niet bij is?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:26 schreef suus21 het volgende:
[..]
nee als simon nu gaat verliezen niet..
Totaal niet. Dit was de situatie vandaag voor hem:quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:22 schreef Szura het volgende:
Ik vind Roddick heel wat suffer dan Simon (qua spel tenminste....)quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:36 schreef suus21 het volgende:
en ik wil dat roddick die afmaakt, dat is toch wel de meest suffe speler momenteel..
Ah, dat maakt het een stuk duidelijkerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Totaal niet. Dit was de situatie vandaag voor hem:
Del Potro
Win: Secured
RU: Secured
SF: Secured
QF: (and not 2 of)
Sim SF, Bla RU, Tso Win
3R: (and not 2 of)
Sim SF, Bla RU, Tso Win, Nal Win
Moet toch lukken. Blake en Tsonga vliegen er vandaag uit verwacht ik en Simon tegen Roddick kan ook al zomaar exit zijn.
Roddick kan zich ook plaatsen vandaag:
Roddick
QF: Secured
3R: (and not 3 of)
Del SF, Sim SF, Bla Win, Tso Win
Dat is echt niet waar.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:36 schreef suus21 het volgende:
en ik wil dat roddick die afmaakt, dat is toch wel de meest suffe speler momenteel..
In feite is Roddick dus nu al geplaatstquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Totaal niet. Dit was de situatie vandaag voor hem:
Roddick kan zich ook plaatsen vandaag:
Roddick
QF: Secured
3R: (and not 3 of)
Del SF, Sim SF, Bla Win, Tso Win
Jij hebt Simon-Nadal natuurlijk niet gezien?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:16 schreef suus21 het volgende:
simon is echt wel suf en zeker suffer dan roddick
Rafa is heel vast, en daarmee idd veruit de saaiste van het hele circuit.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:44 schreef suus21 het volgende:
vaste spelers zijn saai, period
Kloptquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Rafa is heel vast, en daarmee idd veruit de saaiste van het hele circuit.
Djokovic, Murray, Monfils, Davydenko, Federer durf ik er ook wel onder te scharen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:52 schreef suus21 het volgende:
op nadal na is iedereen die vast is saai.
Monfils is nou niet de eerste aan wie ik zou denken als het om vastheid gaat.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Djokovic, Murray, Monfils, Davydenko, Federer durf ik er ook wel onder te scharen.
GSM Roddick.
en ja die zijn allemaal saaiquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Djokovic, Murray, Monfils, Davydenko, Federer durf ik er ook wel onder te scharen.
GSM Roddick.
De oude Monfils niet nee, maar die van dit jaar wel. Een van de meest vaste spelers op de Tour.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:03 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Monfils is nou niet de eerste aan wie ik zou denken als het om vastheid gaat.
Ik las Maskeraspiraties.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:22 schreef Szura het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Wijf.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:47 schreef suus21 het volgende:
Fed-fan wie is dat wijf in jouw avatar?
Vorig jaar kon hij zich niet meer plaatsen alleen..dat blijft jammer.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:07 schreef Norrage het volgende:
Zou supermooi zijn als Nalby het nog haalt....zou ie het weer flikken aan het eind van het jaar
Je bedoelt in tegenstelling tot Milka?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:55 schreef suus21 het volgende:
die ziet er van de zijkant wel okay uit.....haha
Bandy heeft toch al aangegeven dat hij dan waarschijnlijk alsnog verstek laat gaan om zich te sparen voor de Davis Cup?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:07 schreef Norrage het volgende:
Zou supermooi zijn als Nalby het nog haalt....zou ie het weer flikken aan het eind van het jaar
Ja, klopt. En vorig jaar wilde hij niet mee als reserve.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bandy heeft toch al aangegeven dat hij dan waarschijnlijk alsnog verstek laat gaan om zich te sparen voor de Davis Cup?
Ja...dat was zo mooi geweest...hij had met iedereen de vloer aangeveegd die masters geloof ikquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar kon hij zich niet meer plaatsen alleen..dat blijft jammer.
Ik hoop dat hij toch meedoet.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja...dat was zo mooi geweest...hij had met iedereen de vloer aangeveegd die masters geloof ik
Hij gaat niet me, of hij zich nou direct plaatst of niet. Davis Cup gaat voor! Iets wat die lul van een JMDP nog niet helemaal door heeft!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:07 schreef Norrage het volgende:
Ja, maar nu krijgt Tsonga een blessurebehandeling.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:35 schreef Ambrosius het volgende:
6-1 Djoko, saaie set. Hopelijk geeft de derde set wat vuurwerk.
Ach, hij zit nog een beetje te lachen, afschaffen die onzin.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar nu krijgt Tsonga een blessurebehandeling.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:47 schreef Ambrosius het volgende:
Twee geweldige passeerballen van Tsonga: *2-0.
Tsonga - Blake finale kan niet .. ik had hem verward met Monfils die wel bovenin zit. Dus alleen Nalb def Blake houdt Del Potro uit Shanghai. Of zijn teen natuurlijk als hij niet mag van de dokter. Maar ik neem aan dat hij gewoon gaat, ook al mag hij niet van de docquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:32 schreef Elikian het volgende:
Een Nalbandian def Blake of Tsonga def Blake finale zijn de enige opties
What's up doc?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:51 schreef Elikian het volgende:
[..]
Tsonga - Blake finale kan niet .. ik had hem verward met Monfils die wel bovenin zit. Dus alleen Nalb def Blake houdt Del Potro uit Shanghai. Of zijn teen natuurlijk als hij niet mag van de dokter. Maar ik neem aan dat hij gewoon gaat, ook al mag hij niet van de doc
Ja, inderdaad. In het begin vond ik het heel sportief, mar nu lijkt het bijna alsof hij blij is dat hij verliest, zoals hij lachte toen hij verloor.quote:
quote:
quote:Prachtige bal
Zo zit ze wel vaker hoor. En wat wil je, het is ook niet echt een interessant potje.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:23 schreef Federer-fan het volgende:
Mirka zit er de laatste tijd erg geïnteresseerd bij.
Nou, bedankt voor de steun.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:24 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zo zit ze wel vaker hoor. En wat wil je, het is ook niet echt een interessant potje.
quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:41 schreef Norrage het volgende:
Verdasco is net als Soderling. Ze kunnen allebei waanzinnig tennissen, maar als puntje bij paaltje komt redden ze het gewoon net niet....
Murray Nalbandian is inderdaad een![]()
affiche!!! Ik heb ook geen idee wie die gaat winnen. Nalby is het idool van Murray, en je kan het wel een beetje in Murrays spel zien. Dus wordt leuk!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:01 schreef kleinzusje het volgende:
11:00 Del Potro J. v Nalbandian D.
12:30 Roddick A. v Simon G.
14:00 Tsonga J. v Djokovic N.
14:00 Kohlschreiber P. v Blake J.
15:30 Cilic M. v Federer R.
16:00 Murray A. v Verdasco F.
Is dat nou definitief aan? Ik las wel dat er geruchten waren, maar die waren er ook met bijv. Robredo.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Ok, goed excuse voor Verdasco, heeft het te druk met Ana
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:00 schreef Ambrosius het volgende:
Theo Bakker. Hij gaat gewoon schijten terwijl er een nieuwe partij begint (niet live, maar toch).
Mee eens.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:56 schreef TheGeneral het volgende:
GSM Federer.
Ik heb het zeer zelden bij zijn wedstrijden aangezien hij altijd wel met wat magisch komt. Maar vandaag hoefde hij zich echt 0,0 in te spannen en dat liet zich zien in de partij.
De herhaling begon, Murray stond klaar om te serveren en Theo zegt dat hij zich even moet excuseren en zo terug isquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De herhaling begon, Murray stond klaar om te serveren en Theo zegt dat hij zich even moet excuseren en zo terug is.
quote:Nadal-Monfils gaat bijna beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Slechte keus van Berbaskoe.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Ok, goed excuse voor Verdasco, heeft het te druk met Ana
Ja ga dan voor immer goodlooking Justine Heninquote:
Vooral simpel omdat Monfils zijn kansen niet pakte.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Rafa 6-3 6-2. Simpel voor Nadal, maar hij leek aan het einde fysiek wat probleempjes te hebben.
Overal als ik me niet vergisquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:02 schreef Federer-fan het volgende:
Geweldig dat ze alle vier de kwartfinalepartijen op het Court Central spelen. Volgens mij doen ze dat nergens of ik moet me erg vergissen:
QFTquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:01 schreef XL het volgende:
Het is niet zo gek dat JMDP niet van Nalby wint als je het mij vraagt, Nalby speelt behoorlijk intelligent
Geen idee Art ?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Is dat nou definitief aan? Ik las wel dat er geruchten waren, maar die waren er ook met bijv. Robredo.
Bah, trommelen, wat een slet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:54 schreef kleinzusje het volgende:
Weer een mooie dag![]()
[..]
Geen idee Art ?In China was ze met iedereen aan het trommelen.
QFT +1quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Bah, trommelen, wat een slet.
Bedoel je niet rommelen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:54 schreef kleinzusje het volgende:
Weer een mooie dag![]()
[..]
Geen idee Art ?In China was ze met iedereen aan het trommelen.
Hij lijkt me van onze Fok!-vriend Nalbandian, niet van David Nalbandian. Maar het is oorspronkelijk een citaat van de 18e-eeuwse Engelse dichter Thomas Gray.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:00 schreef LaTiNo het volgende:
@kleinzusje: hoe kom je aan deze quote en in welke context was die gedaan?
"Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)"
Ah ok!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij lijkt me van onze Fok!-vriend Nalbandian, niet van David Nalbandian. Maar het is oorspronkelijk een citaat van de 18e-eeuwse Engelse dichter Thomas Gray.
quote:
Ik ben voor Nalbandian. Waar is onze eigen Nalbandian eigenlijk?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:09 schreef Norrage het volgende:
NALBY!!! OF Murray! Ik ben voor allebei
quote:
Graag.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:16 schreef Norrage het volgende:
Nalby ftw! Als ie wint veegt ie Nadal sowieso ook hard...Dus dan weer finale fedje - nalby?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:23 schreef dekouwe het volgende:
hoor net geruchten dat Fed heeft opgegeven ?
vaak het gevoel dat nalby der vaker een tempo versnelling in gooit de bal effe een fractie eerder neemt en scherper slaatquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:23 schreef Norrage het volgende:
Nalby ontregelt Murray gewoon, meestal is het inderdaad andersom...Murray weet het niet meer.
Iddquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:23 schreef dekouwe het volgende:
hoor net geruchten dat Fed heeft opgegeven ?
Het is niet waar hoor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:25 schreef Norrage het volgende:
wtf...dat is nog nooit eerder gedaan door hemen hij was goed in vorm
Dan is het nu wijd open voor Nalby om de masters te halen!
Nee, het is volgens mij wel serieus, dat bericht wat ik hier postte niet neequote:
quote:Dear Fans,
Due to a stiff back, I have decided to pull out of my match against James Blake tonight. My back has been stiff for the last couple of days and I woke up this morning and it did not respond to the treatment I had last night. As a precaution and because I would be unable to play at 100% tonight, I have unfortunately had to take the difficult decision not to play. I thank the tournament and French fans for their understanding and support.
All the best,
Roger
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe mij maar Mohamed Lahyani.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:39 schreef Ambrosius het volgende:
Umpire, eerst een half uur laten wachten en dan nog mogen challengen.
Volgens mij vroeg hij hem of hij wilde wachten met foto's maken tot na de partij.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:42 schreef TheGeneral het volgende:
Een fotograaf bewoog tussen Murray zijn 1e en 2e service. En daar heeft hij heel veel last van..![]()
Umpire naar die fotograaf toe om te vragen of hij dat niet meer wilt doen...
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Doe mij maar Mohammed Laehany.Mohamed LahyaniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt. Mijn favoriete umpire ooit.quote:
ik vind het wel meevallen...hij is niet echt blij maar loopt niet alles bij elkaar te vloekenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:49 schreef Federer-fan het volgende:
Een beetje de oude Murray dit, qua emoties.
Hij staat behoorlijk te vloeken volgens mij.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
ik vind het wel meevallen...hij is niet echt blij maar loopt niet alles bij elkaar te vloeken
Martin applaudisseerde in de zaalquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:58 schreef XL het volgende:
Wat een dramatische servicepercentages, waait het in die hal ofzo?
Beetje offtopic maar: nee, er is niet minimaal 1 set gespeeld, bet voided (inleg terug).quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:58 schreef Federer-fan het volgende:
Het positieve van het terugtrekken van Federer is dat ik 7 euro had ingezet op Blake en nu dus even 56 euro win. Makkelijk verdiend.
Nee hoor, die bet gaat niet door.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:58 schreef Federer-fan het volgende:
Het positieve van het terugtrekken van Federer is dat ik 7 euro had ingezet op Blake en nu dus even 56 euro win. Makkelijk verdiend.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Martin applaudisseerde in de zaal.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:58 schreef Federer-fan het volgende:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Beetje offtopic maar: nee, er is niet minimaal 1 set gespeeld, bet voided (inleg terug).
quote:
Joh.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:58 schreef XL het volgende:
Wat een dramatische servicepercentages, waait het in die hal ofzo?
Coria doet dit nog beter....
Verklaar je naderquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:36 schreef Norrage het volgende:
waarom is er geen indoor grand slam??
En volgend jaar is er geen tapijt meerDus Bye bye Nalby
Totaal niet. Want zolang hij het maar 2 toernooien per jaar goed blijft doen blijft het een fatty.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:30 schreef Nalbandian het volgende:
Nalby
![]()
Als ik zo de reacties lees heeft David zijn criticasters weer de mond gesnoerd![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:40 schreef Norrage het volgende:
Was iets wat eerder in het topic behandeld werd, weet niet meer wat de bron was.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:41 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Totaal niet. Want zolang hij het maar 2 toernooien per jaar goed blijft doen blijft het een fatty.
Wat ben je toch altijd snel met je reacties.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:58 schreef Ambrosius het volgende:
Hij tikt Rafa compleet zoek. Ik denk dat Rafa ook niet zoveel zin heeft om er een lange 3-setter van te maken.
Ah, de dokter.
Straks misschien wel de Tennis Masters Cup zonder Federer en Nadal.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:58 schreef TheGeneral het volgende:
Hij is aan het verliezen dus hij heeft weer last
Lijkt mij ook. Het is Djokovic niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:00 schreef Ambrosius het volgende:
Dit was gisteren aan het einde van de wedstrijd ook al hoor, dus dit is zeker wel echt.
Hij mag van mij de eerste set uitspelen. Dan win ik er nog wat mee.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:10 schreef TheGeneral het volgende:
Hij zal zo wel opgeven dan denk ik. Heeft geen nut om te forceren terwijl je wordt 'weggespeeld'.
Ik heb nog geen opmerking over Nalbandian van je gezien....volgens mij ben je fan gewordenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:14 schreef suus21 het volgende:
verdient blake wel de punten nu fed zich heeft terug getrokken? volgens mij krijg je niks bij een wo..zou wel zuur zijn voor hem..
DIt is ook pas het zoveelste jaar achter elkaar dat hij aan het eind met pijntjes kamptquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:03 schreef Ambrosius het volgende:
Hij zegt tegen de fysio dat hij vanaf half januari t/m nu aan het spelen is, dus dat het niet zo gek is dat hij nu last heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |