Wat ben je toch altijd snel met je reacties.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:58 schreef Ambrosius het volgende:
Hij tikt Rafa compleet zoek. Ik denk dat Rafa ook niet zoveel zin heeft om er een lange 3-setter van te maken.
Ah, de dokter.
Straks misschien wel de Tennis Masters Cup zonder Federer en Nadal.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:58 schreef TheGeneral het volgende:
Hij is aan het verliezen dus hij heeft weer last
Lijkt mij ook. Het is Djokovic niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:00 schreef Ambrosius het volgende:
Dit was gisteren aan het einde van de wedstrijd ook al hoor, dus dit is zeker wel echt.
Hij mag van mij de eerste set uitspelen. Dan win ik er nog wat mee.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:10 schreef TheGeneral het volgende:
Hij zal zo wel opgeven dan denk ik. Heeft geen nut om te forceren terwijl je wordt 'weggespeeld'.
Ik heb nog geen opmerking over Nalbandian van je gezien....volgens mij ben je fan gewordenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:14 schreef suus21 het volgende:
verdient blake wel de punten nu fed zich heeft terug getrokken? volgens mij krijg je niks bij een wo..zou wel zuur zijn voor hem..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |