quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:23 schreef dekouwe het volgende:
hoor net geruchten dat Fed heeft opgegeven ?
vaak het gevoel dat nalby der vaker een tempo versnelling in gooit de bal effe een fractie eerder neemt en scherper slaatquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:23 schreef Norrage het volgende:
Nalby ontregelt Murray gewoon, meestal is het inderdaad andersom...Murray weet het niet meer.
Iddquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:23 schreef dekouwe het volgende:
hoor net geruchten dat Fed heeft opgegeven ?
Het is niet waar hoor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:25 schreef Norrage het volgende:
wtf...dat is nog nooit eerder gedaan door hemen hij was goed in vorm
Dan is het nu wijd open voor Nalby om de masters te halen!
Nee, het is volgens mij wel serieus, dat bericht wat ik hier postte niet neequote:
quote:Dear Fans,
Due to a stiff back, I have decided to pull out of my match against James Blake tonight. My back has been stiff for the last couple of days and I woke up this morning and it did not respond to the treatment I had last night. As a precaution and because I would be unable to play at 100% tonight, I have unfortunately had to take the difficult decision not to play. I thank the tournament and French fans for their understanding and support.
All the best,
Roger
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe mij maar Mohamed Lahyani.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:39 schreef Ambrosius het volgende:
Umpire, eerst een half uur laten wachten en dan nog mogen challengen.
Volgens mij vroeg hij hem of hij wilde wachten met foto's maken tot na de partij.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:42 schreef TheGeneral het volgende:
Een fotograaf bewoog tussen Murray zijn 1e en 2e service. En daar heeft hij heel veel last van..![]()
Umpire naar die fotograaf toe om te vragen of hij dat niet meer wilt doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Doe mij maar Mohammed Laehany.Mohamed LahyaniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt. Mijn favoriete umpire ooit.quote:
ik vind het wel meevallen...hij is niet echt blij maar loopt niet alles bij elkaar te vloekenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:49 schreef Federer-fan het volgende:
Een beetje de oude Murray dit, qua emoties.
Hij staat behoorlijk te vloeken volgens mij.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
ik vind het wel meevallen...hij is niet echt blij maar loopt niet alles bij elkaar te vloeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |