Overal als ik me niet vergisquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:02 schreef Federer-fan het volgende:
Geweldig dat ze alle vier de kwartfinalepartijen op het Court Central spelen. Volgens mij doen ze dat nergens of ik moet me erg vergissen:
QFTquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:01 schreef XL het volgende:
Het is niet zo gek dat JMDP niet van Nalby wint als je het mij vraagt, Nalby speelt behoorlijk intelligent
Geen idee Art ?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Is dat nou definitief aan? Ik las wel dat er geruchten waren, maar die waren er ook met bijv. Robredo.
Bah, trommelen, wat een slet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:54 schreef kleinzusje het volgende:
Weer een mooie dag![]()
[..]
Geen idee Art ?In China was ze met iedereen aan het trommelen.
QFT +1quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Bah, trommelen, wat een slet.
Bedoel je niet rommelen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:54 schreef kleinzusje het volgende:
Weer een mooie dag![]()
[..]
Geen idee Art ?In China was ze met iedereen aan het trommelen.
Hij lijkt me van onze Fok!-vriend Nalbandian, niet van David Nalbandian. Maar het is oorspronkelijk een citaat van de 18e-eeuwse Engelse dichter Thomas Gray.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:00 schreef LaTiNo het volgende:
@kleinzusje: hoe kom je aan deze quote en in welke context was die gedaan?
"Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)"
Ah ok!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij lijkt me van onze Fok!-vriend Nalbandian, niet van David Nalbandian. Maar het is oorspronkelijk een citaat van de 18e-eeuwse Engelse dichter Thomas Gray.
quote:
Ik ben voor Nalbandian. Waar is onze eigen Nalbandian eigenlijk?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:09 schreef Norrage het volgende:
NALBY!!! OF Murray! Ik ben voor allebei
quote:
Graag.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:16 schreef Norrage het volgende:
Nalby ftw! Als ie wint veegt ie Nadal sowieso ook hard...Dus dan weer finale fedje - nalby?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |