Zeg dat wel, goede pottenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:03 schreef Ambrosius het volgende:
Geweldige dag zeg, al vanaf de eerste wedstrijd.
Je zou het leuk vinden als Djokovic Roddick compleet vernedert door met masker te winnen?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:25 schreef kleinzusje het volgende:
Benieuwd of Djoko tegen Roddick ook z'n maskertje opzet. ( hele wedstrijd dan graag)
KZ poste deze een tijd geleden, doet het redelijk bij mij:quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:17 schreef Norrage het volgende:
Stream??? Ik wil nu eindelijk een ker nalby tegen potro zien!
Hij serveert vandaag als een gay ja, maar normaal is het gewoon huge hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:55 schreef suus21 het volgende:
ik vind het een rare speler, hij is bijna 2m en dan speelt ie zo...hij heeft niet eens een huge service..
Hij heeft echt een fantastische service normaalgesproken hoor...Sowieso Huge, of ie effectief is is wat anders, want hij slaat hem gewoon hard. Net als zijn slagen..-1-dimensionaler kan nietquote:
Iedereen van 1.95+ heeft een huge serve, behalve Sjeng Schalken.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:57 schreef suus21 het volgende:
echt niet
Je zag het tegen Fed ook..Fed hoefde alleen maar wat te slicen om te winnen...Alleen dankzij zijn service haalde Delpo nog 6 games....quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:01 schreef XL het volgende:
Het is niet zo gek dat JMDP niet van Nalby wint als je het mij vraagt, Nalby speelt behoorlijk intelligent en JMDP is toch wat dommig. Als JMDP zijn momentum dan even niet heeft, dan ga je er hard af... JMDP blijft dus gewoon falen op de grote toernooien zoeken
Sjeng is 1.93quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Iedereen van 1.95+ heeft een huge serve, behalve Sjeng Schalken.
nee als simon nu gaat verliezen niet..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:22 schreef Szura het volgende:
Is dit het einde voor de Masteraspiraties van JMDP?
Nalbandian en Tsonga maakten ook nog een (kleine) kans dus als één van die twee ver komt zou t toch nog zomaar kunnen zijn dat JMDP er niet bij is?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:26 schreef suus21 het volgende:
[..]
nee als simon nu gaat verliezen niet..
Totaal niet. Dit was de situatie vandaag voor hem:quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:22 schreef Szura het volgende:
Is dit het einde voor de Masteraspiraties van JMDP?
Ik vind Roddick heel wat suffer dan Simon (qua spel tenminste....)quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:36 schreef suus21 het volgende:
en ik wil dat roddick die afmaakt, dat is toch wel de meest suffe speler momenteel..
Ah, dat maakt het een stuk duidelijkerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Totaal niet. Dit was de situatie vandaag voor hem:
Del Potro
Win: Secured
RU: Secured
SF: Secured
QF: (and not 2 of)
Sim SF, Bla RU, Tso Win
3R: (and not 2 of)
Sim SF, Bla RU, Tso Win, Nal Win
Moet toch lukken. Blake en Tsonga vliegen er vandaag uit verwacht ik en Simon tegen Roddick kan ook al zomaar exit zijn.
Roddick kan zich ook plaatsen vandaag:
Roddick
QF: Secured
3R: (and not 3 of)
Del SF, Sim SF, Bla Win, Tso Win
Dat is echt niet waar.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:36 schreef suus21 het volgende:
en ik wil dat roddick die afmaakt, dat is toch wel de meest suffe speler momenteel..
In feite is Roddick dus nu al geplaatstquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Totaal niet. Dit was de situatie vandaag voor hem:
Roddick kan zich ook plaatsen vandaag:
Roddick
QF: Secured
3R: (and not 3 of)
Del SF, Sim SF, Bla Win, Tso Win
| Forum Opties | |
|---|---|