quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:47 schreef Ambrosius het volgende:
Twee geweldige passeerballen van Tsonga: *2-0.
Tsonga - Blake finale kan niet .. ik had hem verward met Monfils die wel bovenin zit. Dus alleen Nalb def Blake houdt Del Potro uit Shanghai. Of zijn teen natuurlijk als hij niet mag van de dokter. Maar ik neem aan dat hij gewoon gaat, ook al mag hij niet van de docquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:32 schreef Elikian het volgende:
Een Nalbandian def Blake of Tsonga def Blake finale zijn de enige opties
What's up doc?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:51 schreef Elikian het volgende:
[..]
Tsonga - Blake finale kan niet .. ik had hem verward met Monfils die wel bovenin zit. Dus alleen Nalb def Blake houdt Del Potro uit Shanghai. Of zijn teen natuurlijk als hij niet mag van de dokter. Maar ik neem aan dat hij gewoon gaat, ook al mag hij niet van de doc
Ja, inderdaad. In het begin vond ik het heel sportief, mar nu lijkt het bijna alsof hij blij is dat hij verliest, zoals hij lachte toen hij verloor.quote:
quote:
quote:Prachtige bal
Zo zit ze wel vaker hoor. En wat wil je, het is ook niet echt een interessant potje.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:23 schreef Federer-fan het volgende:
Mirka zit er de laatste tijd erg geïnteresseerd bij.
Nou, bedankt voor de steun.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:24 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zo zit ze wel vaker hoor. En wat wil je, het is ook niet echt een interessant potje.
quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:41 schreef Norrage het volgende:
Verdasco is net als Soderling. Ze kunnen allebei waanzinnig tennissen, maar als puntje bij paaltje komt redden ze het gewoon net niet....
Murray Nalbandian is inderdaad een![]()
affiche!!! Ik heb ook geen idee wie die gaat winnen. Nalby is het idool van Murray, en je kan het wel een beetje in Murrays spel zien. Dus wordt leuk!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:01 schreef kleinzusje het volgende:
11:00 Del Potro J. v Nalbandian D.
12:30 Roddick A. v Simon G.
14:00 Tsonga J. v Djokovic N.
14:00 Kohlschreiber P. v Blake J.
15:30 Cilic M. v Federer R.
16:00 Murray A. v Verdasco F.
Is dat nou definitief aan? Ik las wel dat er geruchten waren, maar die waren er ook met bijv. Robredo.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Ok, goed excuse voor Verdasco, heeft het te druk met Ana
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:00 schreef Ambrosius het volgende:
Theo Bakker. Hij gaat gewoon schijten terwijl er een nieuwe partij begint (niet live, maar toch).
Mee eens.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:56 schreef TheGeneral het volgende:
GSM Federer.
Ik heb het zeer zelden bij zijn wedstrijden aangezien hij altijd wel met wat magisch komt. Maar vandaag hoefde hij zich echt 0,0 in te spannen en dat liet zich zien in de partij.
De herhaling begon, Murray stond klaar om te serveren en Theo zegt dat hij zich even moet excuseren en zo terug isquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De herhaling begon, Murray stond klaar om te serveren en Theo zegt dat hij zich even moet excuseren en zo terug is.
quote:Nadal-Monfils gaat bijna beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Slechte keus van Berbaskoe.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Ok, goed excuse voor Verdasco, heeft het te druk met Ana
Ja ga dan voor immer goodlooking Justine Heninquote:
Vooral simpel omdat Monfils zijn kansen niet pakte.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Rafa 6-3 6-2. Simpel voor Nadal, maar hij leek aan het einde fysiek wat probleempjes te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |