Martin applaudisseerde in de zaalquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:58 schreef XL het volgende:
Wat een dramatische servicepercentages, waait het in die hal ofzo?
Beetje offtopic maar: nee, er is niet minimaal 1 set gespeeld, bet voided (inleg terug).quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:58 schreef Federer-fan het volgende:
Het positieve van het terugtrekken van Federer is dat ik 7 euro had ingezet op Blake en nu dus even 56 euro win. Makkelijk verdiend.
Nee hoor, die bet gaat niet door.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:58 schreef Federer-fan het volgende:
Het positieve van het terugtrekken van Federer is dat ik 7 euro had ingezet op Blake en nu dus even 56 euro win. Makkelijk verdiend.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Martin applaudisseerde in de zaal.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:58 schreef Federer-fan het volgende:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Beetje offtopic maar: nee, er is niet minimaal 1 set gespeeld, bet voided (inleg terug).
quote:
Joh.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:58 schreef XL het volgende:
Wat een dramatische servicepercentages, waait het in die hal ofzo?
Coria doet dit nog beter....
Verklaar je naderquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:36 schreef Norrage het volgende:
waarom is er geen indoor grand slam??
En volgend jaar is er geen tapijt meerDus Bye bye Nalby
Totaal niet. Want zolang hij het maar 2 toernooien per jaar goed blijft doen blijft het een fatty.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:30 schreef Nalbandian het volgende:
Nalby
![]()
Als ik zo de reacties lees heeft David zijn criticasters weer de mond gesnoerd![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:40 schreef Norrage het volgende:
Was iets wat eerder in het topic behandeld werd, weet niet meer wat de bron was.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:41 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Totaal niet. Want zolang hij het maar 2 toernooien per jaar goed blijft doen blijft het een fatty.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |