Nee hoor, die bet gaat niet door.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:58 schreef Federer-fan het volgende:
Het positieve van het terugtrekken van Federer is dat ik 7 euro had ingezet op Blake en nu dus even 56 euro win. Makkelijk verdiend.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Martin applaudisseerde in de zaal.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:58 schreef Federer-fan het volgende:
Het positieve van het terugtrekken van Federer is dat ik 7 euro had ingezet op Blake en nu dus even 56 euro win. Makkelijk verdiend.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Beetje offtopic maar: nee, er is niet minimaal 1 set gespeeld, bet voided (inleg terug).
quote:
Joh.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:58 schreef XL het volgende:
Wat een dramatische servicepercentages, waait het in die hal ofzo?
Coria doet dit nog beter....
Verklaar je naderquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:36 schreef Norrage het volgende:
waarom is er geen indoor grand slam??
En volgend jaar is er geen tapijt meerDus Bye bye Nalby
Totaal niet. Want zolang hij het maar 2 toernooien per jaar goed blijft doen blijft het een fatty.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:30 schreef Nalbandian het volgende:
Nalby
![]()
Als ik zo de reacties lees heeft David zijn criticasters weer de mond gesnoerd![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:40 schreef Norrage het volgende:
Was iets wat eerder in het topic behandeld werd, weet niet meer wat de bron was.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:41 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Totaal niet. Want zolang hij het maar 2 toernooien per jaar goed blijft doen blijft het een fatty.
Wat ben je toch altijd snel met je reacties.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:58 schreef Ambrosius het volgende:
Hij tikt Rafa compleet zoek. Ik denk dat Rafa ook niet zoveel zin heeft om er een lange 3-setter van te maken.
Ah, de dokter.
Straks misschien wel de Tennis Masters Cup zonder Federer en Nadal.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:58 schreef TheGeneral het volgende:
Hij is aan het verliezen dus hij heeft weer last
Lijkt mij ook. Het is Djokovic niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:00 schreef Ambrosius het volgende:
Dit was gisteren aan het einde van de wedstrijd ook al hoor, dus dit is zeker wel echt.
Hij mag van mij de eerste set uitspelen. Dan win ik er nog wat mee.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:10 schreef TheGeneral het volgende:
Hij zal zo wel opgeven dan denk ik. Heeft geen nut om te forceren terwijl je wordt 'weggespeeld'.
Ik heb nog geen opmerking over Nalbandian van je gezien....volgens mij ben je fan gewordenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:14 schreef suus21 het volgende:
verdient blake wel de punten nu fed zich heeft terug getrokken? volgens mij krijg je niks bij een wo..zou wel zuur zijn voor hem..
DIt is ook pas het zoveelste jaar achter elkaar dat hij aan het eind met pijntjes kamptquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:03 schreef Ambrosius het volgende:
Hij zegt tegen de fysio dat hij vanaf half januari t/m nu aan het spelen is, dus dat het niet zo gek is dat hij nu last heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |