quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:14 schreef Broekpaling het volgende:
Niet geneukt is nooit bezwangerd zeg ik altijd maar.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:54 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom gaan jullie vrouwen, als jullie die wc zo smerig vinden, niet gewoon met je kont boven de wc hangen zodat je kan pissen maar met je kont de wc-bril net niet raakt ?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Opwindendquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:13 schreef Broekpaling het volgende:
WTF, apen op Nederland 3. Mensen met een normaal bovenlijf maar kleuterbenen. DIE HANDEN HANGEN OP DE GROND NAAST HAAR VOETEN EINS!1111lxLL!LLlxL!Lcl!DL!L1LD!
LaPo opent nieuwe. Mocht dat uitblijven, dan ben je vrij een nieuwe te openen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:13 schreef De_Ananas het volgende:
Bio zet ff die polls over aub.
En wat is het nou, de lapo of wie eerder is want de modjes zeggen het ook steeds anders
Uitblijven is relatief, ik moest 2 secs wachten voordat ik weer kon posten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
LaPo opent nieuwe. Mocht dat uitblijven, dan ben je vrij een nieuwe te openen.
5 december, al is het om kleine kindjes te pesten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:15 schreef Biogarde het volgende:
Poll: Wanneer is de uber meet?21 november 28 november 5 december ( )
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Althans, zo lijkt het nu. Pin me d'r niet op vastquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:17 schreef De_Ananas het volgende:
En mooi dat je mijn topicnummer overneemt Gers
300quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:17 schreef Agiath het volgende:
IS HET NOU DEEL 400 OF 300 IK SNAP HET NIET MEER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
was het dan nummer 300 ?quote:
Goh...quote:
fail van mijquote:
Dat wordt sowieso een mini-meeting...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Jezus, jullie weten ook niet wanneer jullie die meeting willen
Dat geeft niet. Wegens je spange 5 euro foto's heb je genoeg kudo krediet opgebouwd voor een fail.quote:
klinkt ook sjiekquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:22 schreef De_Ananas het volgende:
Of gers, we kunnen ook de 28ste houden. 27 is HSV - Ajax en dat kunnen we dan in A'dam gaan kijken met joske en pils.
Ik kan wel een datum uitkiezen maar dan weten we niet wie er allemaal kunnen, hé.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Jezus, jullie weten ook niet wanneer jullie die meeting willen
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:17 schreef gers het volgende:
21/22 november:
28/29 november:
De_Ananas
Gers
Biodikzak (misschien)
NoelGallagoenie
5/6 december:
Lastig.quote:
Prioriteiten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kan wel een datum uitkiezen maar dan weten we niet wie er allemaal kunnen, hé.
Mjah.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:13 schreef De_Ananas het volgende:
Bio zet ff die polls over aub.
En wat is het nou, de lapo of wie eerder is want de modjes zeggen het ook steeds anders
Uhu...quote:
ik denk ik ook....vannacht al van 0000 t/m 0600, toen weer van 1430 t/m 1700 en nu weer full-on tot 00.00quote:
Als remlof, Juup, Ricko en Stella ook komen, dan kom ik ook! Deal?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:56 schreef Sackboy het volgende:
Ik vind dat remlof en Juup ook moeten komen![]()
En RickoKun! En BobbyB! En superXmacho!
Misschien kun je beter in je agenda kijken of je één van die dagen kanquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:32 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik denk ik ook....vannacht al van 0000 t/m 0600, toen weer van 1430 t/m 1700 en nu weer full-on tot 00.00
Volgens de oude telling zitten we nu op 600 anders.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Misschien kun je beter in je agenda kijken of je één van die dagen kan
Ja hoor,je maakt toch geen kans op BTquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
oh ja wacht, ik ben nu op het werk, zal ff rooster checken!!!
willen jullie er wel een oude KLBer bij???
wel kali wat dat is een echte baasquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
oh ja wacht, ik ben nu op het werk, zal ff rooster checken!!!
willen jullie er wel een oude KLBer bij???
Jij houdt de oude telling bij ? ___quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens de oude telling zitten we nu op 600 anders.
home-madequote:
quote:
Ja, net als ik dat ik nog in Guldens omreken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij houdt de oude telling bij ? ___!
Guldensquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, net als ik dat ik nog in Guldens omreken.
Dan wel opgenomen met superzoom, anders zie je nog niks.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan is het een pikkie-trek filmpje.
TROUWENS 4EBEquote:
JA, goed hehquote:
Ligt eraan hoe Gers joske en ik er aan toe zijn na Ajaxquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
21/22 ben ik roostervrij...
andere 2 helaas aan de arbeid, maar kan wel een gaatje vonden voor een paar uur hoor, we beginnen toch vroeg vrijdag???
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA, goed heh![]()
Wat verdien ik, nu ?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja hoor,je maakt toch geen kans op BT
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja inderdaad, zo knap is ze niet. Ik zou m'n hond d'r nog vanaf slaan met een stok.
Ach, voordat BT hier kwam dook iedereen virtueel op Maisnon.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hahaha....zo jong en naief![]()
wat ie er toch met die BT, heeft die er een goud randje omheen ofzo, dat iedereen die MOET regelen???
waarschijnlijk noar de klotequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe Gers joske en ik er aan toe zijn na Ajax
Niet zo gemeen he.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja inderdaad, zo knap is ze niet. Ik zou m'n hond d'r nog vanaf slaan met een stok.
quote:
duh er wordt grof gewendquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hahaha....zo jong en naief![]()
wat ie er toch met die BT, heeft die er een goud randje omheen ofzo, dat iedereen die MOET regelen???
quote:
eventjes is 4ebe geen failhaasquote:
Zo moeilijk is dat niet heur.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:46 schreef Kali-Mist1 het volgende:
zou het soweiso knap vinden als iemand uit andere steden dan amsterdam een chick uit adam kunnen regelen....
quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:49 schreef gers het volgende:
zullen we stiekem niet posten zodat noorsbloed denkt WTF waor is iedereen en dan ineens gaan posten
quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Joaaaa, net als op schoolreisje, toen ging altijd iedereen onder de stoel zitten en toen zeiden de leraren ''oh nee, we zijn ze vergeten![]()
![]()
'' en toen kwamen we allemaal van ''AAAAAH, 0HHW N0ESSSSSS, JULLIE ZIJN GEFOPT, WAT EEEN GARPJEE!!!!111111!!1111EINZZZZWEIPOLIZEIEII!!111
ja precies EIZNS TWEINZS DREIZNS!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Joaaaa, net als op schoolreisje, toen ging altijd iedereen onder de stoel zitten en toen zeiden de leraren ''oh nee, we zijn ze vergeten![]()
![]()
'' en toen kwamen we allemaal van ''AAAAAH, 0HHW N0ESSSSSS, JULLIE ZIJN GEFOPT, WAT EEEN GARPJEE!!!!111111!!1111EINZZZZWEIPOLIZEIEII!!111
GMTAquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:53 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:53 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
GMTA
Alleen deed ik nooit mee, toen vond ik het te al te flauw![]()
/ Spelbreker
nog net op tijdquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:57 schreef Fascination het volgende:
Zomg ik ben net op tijd voor 't jubileumtopic. Nog noemenswaardige dingen gebeurd
?
Dat ben ik vet lang onderweg johquote:
20min van mijn ossoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat ben ik vet lang onderweg joh. Hoezo Amsterdam nu dan?
omdat eeuhmquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat ben ik vet lang onderweg joh. Hoezo Amsterdam nu dan?
AJAXquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:01 schreef gers het volgende:
[..]
omdat eeuhm
eerst gaan de echte bazen ajax kijken in de kroeg de volgende dag komt het gepeupel
Ja? In mijn tijd kende we dat niet. Toen gingen meisjes niet al op hun rug voor een drankje en de meeste droegen ook gewoon kleding die alles bedekte, op een enkeling na, en dat was dan de klassenslet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Jeugdsentiment. Ik weet nog dat ik zoeen afcajos figuur was op de basisschool
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
GMTA
Alleen deed ik nooit mee, toen vond ik het te al te flauw![]()
/ Spelbreker
in groep 2 had ik verkering met Gejannequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja? In mijn tijd kende we dat niet. Toen gingen meisjes niet al op hun rug voor een drankje en de meeste droegen ook gewoon kleding die alles bedekte, op een enkeling na, en dat was dan de klassenslet.
pimpquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
in groep 2 had ik verkering met GejanneIk schopte haar tegen haar schenen en toen was het uit.
Verkapt kijk-mij-vroeger-homo-zijn-geweest postquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
in groep 2 had ik verkering met GejanneIk schopte haar tegen haar schenen en toen was het uit.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
jij was gewoon de enige die wel terug wilde naar je ouders!!
en je ouders hoopte altijd dat ze je waren vergetenquote:
quote:
Op de een of andere manier fail ik met pakken melk openenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:10 schreef Broekpaling het volgende:
Ik fail met het openen van een blikje Fanta. Dat kankerlipje buigt dubbel.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op de een of andere manier fail ik met pakken melk openen
Mama en papaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:11 schreef gers het volgende:
[..]
en je ouders hoopte altijd dat ze je waren vergeten
Er schopte niemand tegen mijn schenenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
komt natuurlijk door dat pestventje wat de hele tijd tegen je schenen schopte???
eeuhm een watte?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er schopte niemand tegen mijn schenen![]()
Diegene kon een blikloper tegen zijn hoofd verwachten
Dealquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als remlof, Juup, Ricko en Stella ook komen, dan kom ik ook! Deal?
Maisnonquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, voordat BT hier kwam dook iedereen virtueel op Maisnon.
Je kan geen topics open én geen blikjes?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:10 schreef Broekpaling het volgende:
Ik fail met het openen van een blikje Fanta. Dat kankerlipje buigt dubbel.
Wtf daar zit een fucking draaidop op gek!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op de een of andere manier fail ik met pakken melk openen
duitsersquote:
Ja, die dingen blijven aan elkaar plakken op de een of andere manierquote:
quote:
herkenbaarquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die dingen blijven aan elkaar plakken op de een of andere manier
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Behangplakker heeft geluk met die meeting, hij kan mooi op een railrunner reizen, bofkont.
LoL, jouw hand-oog-coordinatie is ook niet optimaalquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
LoL, jouw hand-oog-coordinatie is ook niet optimaal
Tuurlijkquote:
Eigen schuld, had je maar Turks moeten leren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:25 schreef Fascination het volgende:
Oh even een klacht: turken die geen nederlands kunnen en turks gaan zitten praten met elkaar terwijl ik erbij zitdat versta ik heul niet
.
JAquote:
waarom zit je er dan bijquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:25 schreef Fascination het volgende:
Oh even een klacht: turken die geen nederlands kunnen en turks gaan zitten praten met elkaar terwijl ik erbij zitdat versta ik heul niet
.
UHHquote:
Ik kan al een beetje turks heurquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eigen schuld, had je maar Turks moeten leren.
Ja een vriendin van mij is turks en ze vind zo'n turkie leuk en dan moet ik mee anders zit ze zo alleen in dat kankercafequote:
geen loverboy ik bedoel turk gehusseld?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja een vriendin van mij is turks en ze vind zo'n turkie leuk en dan moet ik mee anders zit ze zo alleen in dat kankercafe.
2 broodje Aicha graagquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kan al een beetje turks heuren ik draag een hoofddoek om tha turkies te pleasen jeweet
.
Seni cok seviyorum askim.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kan al een beetje turks heuren ik draag een hoofddoek om tha turkies te pleasen jeweet
.
Seni cok seviyorum askim.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja een vriendin van mij is turks en ze vind zo'n turkie leuk en dan moet ik mee anders zit ze zo alleen in dat kankercafe.
Hihiquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:31 schreef Sackboy het volgende:
Whehe, Fascination is bevriend met Onur.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Morgenavond blowen met Para in Den Haag als het goed is
Ja je hebt daar zo'n rokersruimte hequote:
Mep hem ff een enkeltje richting het crematorium voor me.quote:
GOEIE REDDING, huldequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja je hebt daar zo'n rokersruimte he.
Dequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mep hem ff een enkeltje richting het crematorium voor me.
Maar blowen is toch slecht voor je geheugenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Morgenavond blowen met Para in Den Haag als het goed is
moar is ze nu uitgehuwelijkt?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja je hebt daar zo'n rokersruimte he.
Kan het bij hem dan nog slechter wordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar blowen is toch slecht voor je geheugen?
Ik hoek je omver, splinterquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mep hem ff een enkeltje richting het crematorium voor me.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar blowen is toch slecht voor je geheugen?
Hayir.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
TESEKUR EDERUM...TJOK BJUK SHOARME EKMEK!!!!!!
HET IS HIER GEEN TURKEIJEquote:
Nee geeneens, zij iesh moderne toerk heaquote:
ies koltoerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee geeneens, zij iesh moderne toerk hea.
Wat lijkt me dat erg, aan een of andere verre neef te worden uitgehuwelijkt.
Den Haagquote:
quote:
Vechteuuuuuuuuuuhhhhhhquote:
NeeN, ik moet eh... koken dan...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Om 19:45 ben ik op DH Centraal, zie je dan?
RELLLUUHHHHquote:
quote:
quote:
De schilderswijk waar?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
heb een collega en die woont in de schilderswijk, en die neemt wel eens een turkse pizza voor mij mee.......FOKKING 1 euro 25!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EN DIE ZIJN NOG ECHT DE BAZEN ONDER DE PIZZAS OOK!!!!!!!!!!!!!!!
FINGERLICKING GOOD!!!!!
Ja die moet ik ook nog eens gaan etenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
heb een collega en die woont in de schilderswijk, en die neemt wel eens een turkse pizza voor mij mee.......FOKKING 1 euro 25!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EN DIE ZIJN NOG ECHT DE BAZEN ONDER DE PIZZAS OOK!!!!!!!!!!!!!!!
FINGERLICKING GOOD!!!!!
Pilletje niet geslikt?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:46 schreef Dayuum het volgende:
IK BEN GESTREPT NIGGUHS KLIK KLAK WHEHEHEHEHE
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:45 schreef Fascination het volgende:
[..]Oh ja en daar moeten we respect voor hebben
.
Ze heeft trouwens zelf ook een hekel aan de meeste turken.
Oh en gers heb je vandaag wel gestudeerd?
Betekent tot ziensquote:
En hoe ging 'tquote:
samenvattingquote:
Was jij niet die gebannendquote:
Ja.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:50 schreef Dayuum het volgende:
[..]
als ik met je klaar ben heet je 4EverBrownEyed OMDAT IK JE OGEN VOL SCHIJT WHEHEHEHE
Huhquote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:50 schreef Dayuum het volgende:
[..]
als ik met je klaar ben heet je 4EverBrownEyed OMDAT IK JE OGEN VOL SCHIJT WHEHEHEHE
Ik wil helemaal niet naar dat cafe, heb 't voor m'n vriendin gedaan. We gaan er ook nooit meer naar toequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:54 schreef gers het volgende:
moar fas waarom ga je dan niet met iemand anders naar dat turkencafe ?
Omgquote:
pics ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet naar dat cafe, heb 't voor m'n vriendin gedaan. We gaan er ook nooit meer naar toe.
Was wel een knap barmeisje trouwens hihi.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
gast echt, kruip nou maar weer tegen die tepel van je moeder aan want dit wordt toch niks!!!
GELUKKIG MAARquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:55 schreef IQM het volgende:
[..]! Ja, maar het berustte op een misverstand.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet naar dat cafe, heb 't voor m'n vriendin gedaan. We gaan er ook nooit meer naar toe.
Was wel een knap barmeisje trouwens hihi.
Nou dan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg.
Nou ik moet eerlijk toegeven dat ze met haar reacties wel iets toevoegd.
JA, HE!quote:
Heb ik nietquote:
INDO"S ZIJN BAZENquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb ik niet. Ze was een beetje getint, indo volgens mij.
Ja af en toe ben ik wel eens sociaal.
Black bodies swinging in the southern breeze..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
And the wind began to howl!11!!!!!
Ja he vind ik ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:00 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ben een keer op vakantie naar turkije geweest maar wat een mooie meiden zeg.....
Heb je me gezienquote:
dacht hetquote:
succesquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga nu maar wat groepswerk doen...
Vertel! Details graagquote:
vanmorgen op CSquote:
Oogjes toequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga nu maar wat groepswerk doen...
Mm nee dat kan ik niet geweest zijn. Lag ik nog in bedquote:
HOAX!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mm nee dat kan ik niet geweest zijn. Lag ik nog in bed.
Je kunt me herkennen aan m'n boze blikik schijn altijd boos te kijken
.
Ik zal het nodig hebbenquote:
Zou me echt tof lijken als je echt kwam.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:15 schreef remlof het volgende:
Vrijdag 28 november zou ik wel kunnen.
hoog want anders zegt ie PERMBAN!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:18 schreef Emimich het volgende:
Wat zijn de odds dat Remlof BT zou hosselen?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:18 schreef Emimich het volgende:
Echt, ik heb nu al medelijden met BT. Die komt niet levend van die meet vandaan volgens mij.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:18 schreef Emimich het volgende:
Heul nietquote:
Hoe komt dat, Aah-gi-jaat?quote:
wel waorquote:
Weet ik veel, ik ga daar geen 4,50 voor neerleggen.quote:
Nu weer daar. Volgens mij als de meet komt, staat 1/4 in Amersfoort, 2/4 in Amsterdam en 1/4 in Maastricht omdat niemand wist waar het nu was.quote:
Alsof zij niet haar mannetje zou staan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Echt, ik heb nu al medelijden met BT. Die komt niet levend van die meet vandaan volgens mij.
Ik ben even bezig met falen...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:23 schreef De_Ananas het volgende:
Emimich? 4ebe? Sackboy? Jullie datum als jullie willen komen.
Jawel, maar tegen de stoere mannen van de SC kan niemand op. Zelfs BT niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Alsof zij niet haar mannetje zou staan.
Misschien is dat de bedoelingquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu weer daar. Volgens mij als de meet komt, staat 1/4 in Amersfoort, 2/4 in Amsterdam en 1/4 in Maastricht omdat niemand wist waar het nu was.
Leuk zo'n meet door het hele land.quote:
Jaquote:
Ga je ook naar de meet?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja. Maar ik kan er niets aan doen, ik ben gewoon mezelf weetje [ afbeelding ].
Iedereen wil in mijn topics posten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:28 schreef BobbyB het volgende:
Waarom blijven die modjes in het vorige deel posten
Echt..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:28 schreef BobbyB het volgende:
Waarom blijven die modjes in het vorige deel posten
Vraag maar aan Jitzzzzequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:29 schreef IQM het volgende:
't Is goed om te zien dat de Huillach voortleeft.
Nee denk 't niet.quote:
Ik niet, tenzij remlof, Juup, Ricko en Stella wel komen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:30 schreef De_Ananas het volgende:
Kan even _iedereen_ zeggen of ie wil komen of niet, lijkt me wel zo handig.
Wat we gaan doen staat in de OP
spammertquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:30 schreef De_Ananas het volgende:
Kan een modje de tussenstand misschien in de OP bijhouden?
21/22 november:
28/29 november:
De_Ananas
Gers
Biodikzak (misschien)
NoelGallagoenie
Behangplaksel
afcajoske
5/6 december:
Nee ik kom nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:32 schreef Agiath het volgende:
Ik kom niet
Tenzij het in de buurt is, ach ik weet het nog niet.
Misschien zeg ik het morgen wel, ofzo.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:30 schreef De_Ananas het volgende:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:30 schreef De_Ananas het volgende:
quote:
Whehequote:
Was het maar een rickroll, dat is tenminste nog om aan te horenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:36 schreef Emimich het volgende:
Als je denkt dat het een rickroll is dan weet je niet wat je mist!
Ik ben?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:41 schreef De_Ananas het volgende:
IK BEN EEN TEKSTBESTAND WAAR JOS ZEGT DAT IE GAAT FAPPEN
jij volgt paris hiltonquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe!!
Ik moest zo lachen om dat vote or die gedoe van haar terwijl ze zelf niet stemde.
*deletet De_Ananas*quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:41 schreef De_Ananas het volgende:
IK BEN EEN TEKSTBESTAND WAAR JOS ZEGT DAT IE GAAT FAPPEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |