Mama en papaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:11 schreef gers het volgende:
[..]
en je ouders hoopte altijd dat ze je waren vergeten
Er schopte niemand tegen mijn schenenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
komt natuurlijk door dat pestventje wat de hele tijd tegen je schenen schopte???
eeuhm een watte?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er schopte niemand tegen mijn schenen![]()
Diegene kon een blikloper tegen zijn hoofd verwachten
Dealquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als remlof, Juup, Ricko en Stella ook komen, dan kom ik ook! Deal?
Maisnonquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, voordat BT hier kwam dook iedereen virtueel op Maisnon.
Je kan geen topics open én geen blikjes?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:10 schreef Broekpaling het volgende:
Ik fail met het openen van een blikje Fanta. Dat kankerlipje buigt dubbel.
Wtf daar zit een fucking draaidop op gek!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op de een of andere manier fail ik met pakken melk openen
duitsersquote:
Ja, die dingen blijven aan elkaar plakken op de een of andere manierquote:
quote:
herkenbaarquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die dingen blijven aan elkaar plakken op de een of andere manier
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Behangplakker heeft geluk met die meeting, hij kan mooi op een railrunner reizen, bofkont.
LoL, jouw hand-oog-coordinatie is ook niet optimaalquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
LoL, jouw hand-oog-coordinatie is ook niet optimaal
Tuurlijkquote:
Eigen schuld, had je maar Turks moeten leren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:25 schreef Fascination het volgende:
Oh even een klacht: turken die geen nederlands kunnen en turks gaan zitten praten met elkaar terwijl ik erbij zitdat versta ik heul niet
.
JAquote:
waarom zit je er dan bijquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:25 schreef Fascination het volgende:
Oh even een klacht: turken die geen nederlands kunnen en turks gaan zitten praten met elkaar terwijl ik erbij zitdat versta ik heul niet
.
UHHquote:
Ik kan al een beetje turks heurquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eigen schuld, had je maar Turks moeten leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |