nog net op tijdquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:57 schreef Fascination het volgende:
Zomg ik ben net op tijd voor 't jubileumtopic. Nog noemenswaardige dingen gebeurd
?
Dat ben ik vet lang onderweg johquote:
20min van mijn ossoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat ben ik vet lang onderweg joh. Hoezo Amsterdam nu dan?
omdat eeuhmquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat ben ik vet lang onderweg joh. Hoezo Amsterdam nu dan?
AJAXquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:01 schreef gers het volgende:
[..]
omdat eeuhm
eerst gaan de echte bazen ajax kijken in de kroeg de volgende dag komt het gepeupel
Ja? In mijn tijd kende we dat niet. Toen gingen meisjes niet al op hun rug voor een drankje en de meeste droegen ook gewoon kleding die alles bedekte, op een enkeling na, en dat was dan de klassenslet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Jeugdsentiment. Ik weet nog dat ik zoeen afcajos figuur was op de basisschool
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
GMTA
Alleen deed ik nooit mee, toen vond ik het te al te flauw![]()
/ Spelbreker
in groep 2 had ik verkering met Gejannequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja? In mijn tijd kende we dat niet. Toen gingen meisjes niet al op hun rug voor een drankje en de meeste droegen ook gewoon kleding die alles bedekte, op een enkeling na, en dat was dan de klassenslet.
pimpquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
in groep 2 had ik verkering met GejanneIk schopte haar tegen haar schenen en toen was het uit.
Verkapt kijk-mij-vroeger-homo-zijn-geweest postquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
in groep 2 had ik verkering met GejanneIk schopte haar tegen haar schenen en toen was het uit.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
jij was gewoon de enige die wel terug wilde naar je ouders!!
en je ouders hoopte altijd dat ze je waren vergetenquote:
quote:
Op de een of andere manier fail ik met pakken melk openenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:10 schreef Broekpaling het volgende:
Ik fail met het openen van een blikje Fanta. Dat kankerlipje buigt dubbel.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op de een of andere manier fail ik met pakken melk openen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |