Heul nietquote:
Hoe komt dat, Aah-gi-jaat?quote:
wel waorquote:
Weet ik veel, ik ga daar geen 4,50 voor neerleggen.quote:
Nu weer daar. Volgens mij als de meet komt, staat 1/4 in Amersfoort, 2/4 in Amsterdam en 1/4 in Maastricht omdat niemand wist waar het nu was.quote:
Alsof zij niet haar mannetje zou staan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Echt, ik heb nu al medelijden met BT. Die komt niet levend van die meet vandaan volgens mij.
Ik ben even bezig met falen...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:23 schreef De_Ananas het volgende:
Emimich? 4ebe? Sackboy? Jullie datum als jullie willen komen.
Jawel, maar tegen de stoere mannen van de SC kan niemand op. Zelfs BT niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Alsof zij niet haar mannetje zou staan.
Misschien is dat de bedoelingquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu weer daar. Volgens mij als de meet komt, staat 1/4 in Amersfoort, 2/4 in Amsterdam en 1/4 in Maastricht omdat niemand wist waar het nu was.
Leuk zo'n meet door het hele land.quote:
Jaquote:
Ga je ook naar de meet?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja. Maar ik kan er niets aan doen, ik ben gewoon mezelf weetje [ afbeelding ].
Iedereen wil in mijn topics posten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:28 schreef BobbyB het volgende:
Waarom blijven die modjes in het vorige deel posten
Echt..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:28 schreef BobbyB het volgende:
Waarom blijven die modjes in het vorige deel posten
Vraag maar aan Jitzzzzequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:29 schreef IQM het volgende:
't Is goed om te zien dat de Huillach voortleeft.
Nee denk 't niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |