*PLING*quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:06 schreef Cahir het volgende:
Relatie en geen seks
Uw enquête is over 30 minuten klaar.
nog een uurtje of zo, moet nog even seeriues praten. Gaat over de toekomst nu, heb mijn beoordeling gehadquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:10 schreef Cahir het volgende:
[HOMO]#2211 Waar we wachten op de PM van NUNOOOOOOOOOOOOOOOO
Nee. Jammer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:17 schreef Cahir het volgende:
nou PDD en GB waren toch elkaar tegenpolen in 't begin?
Oh DAT!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:17 schreef Cahir het volgende:
nou PDD en GB waren toch elkaar tegenpolen in 't begin?
of had je al met hem toeni e 18 was?
wellicht dat je het nog eens opnieuw kan vragen maar dan op een wat vriendelijkere toon, dan willen GB en PDD vast wel antwoord geven op je vragenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:16 schreef Cahir het volgende:
Het PDD verhaal is mij nog steeds niet uitgelegd
ik mag volgende week dinsdag, en zie het vol vertrouwen tegemoedquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nog een uurtje of zo, moet nog even seeriues praten. Gaat over de toekomst nu, heb mijn beoordeling gehad
Uh oh, now you've done it.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:19 schreef LoveProfusion het volgende:
How I long for a gangbang with their giant dicks.
Hoi, doet uw TomtTom niet? TV is een paar subfora vederop.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Zometeen Wentworth Miller kijken in Prison Break. Het is mijn nummer 3 man. Na mijn mannetje op 1 natuurlijk en dan Fedde Le Grand op twee.
How I long for a gangbang with their giant dicks.
Je snapt het niet. Je was er niet bij. Hihihihi.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:22 schreef Cahir het volgende:
Jij rellen toen hij mod was? Man van grote woorden maar kleine daden.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:08 schreef Stroekie het volgende:
rollebollen op Rolduc
Eensch. Die man heeft maar een gezichtsuitdrukking.quote:
NEE DUH ANDERS VROEG IK HET OOK NIET?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:23 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Je was er niet bij. Hihihihi..
Bovenstaande is geen vraagzin. Een vraagteken is daarom niet op z'n plek.quote:
Ja, en dan telkens heel mysterieus erbij fluisteren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:23 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Eensch. Die man heeft maar een gezichtsuitdrukking..
Racist!quote:
Lekker representatief.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:12 schreef Cahir het volgende:
*PLING*
Wegens een stormlooptopic is uw enquête vroegtijdig klaar.
Resultaat: 100% NEE
Jij bent gelukkig nooit bijdehand.quote:
Geen behoefte aan crap op mijn machine. Ik gebruik 'm zakelijk.quote:
Macbook?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:31 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Geen behoefte aan crap op mijn machine. Ik gebruik 'm zakelijk.
quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:33 schreef Cahir het volgende:
Met je kont-drijf-foto![]()
'look me, i got muchos fat soz i float'
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:33 schreef Cahir het volgende:
Met je kont-drijf-foto![]()
'look me, i got muchos fat soz i float'
Wil je er nog meer? In totaal zijn het er 52, of 54 ofzo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:34 schreef MisterO het volgende:
cahir waar vond je die geniale foto's?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:35 schreef Cahir het volgende:
Maar ff serieus, hoe communiceer je met de buitenwereld dan?
quote:
ik was ook niet bangquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik mag volgende week dinsdag, en zie het vol vertrouwen tegemoed
Ja hoor, pm ze maarquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:35 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wil je er nog meer? In totaal zijn het er 52, of 54 ofzo..
HAHAHAHA! Denk jij dat?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:37 schreef Cahir het volgende:
Op gay.nl zit je niet echt om sociale contacten te maken, dat is 1 vleesmarkt
Ik spreek uit eigen ervaring.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:40 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
HAHAHAHA! Denk jij dat?
Gay.nl is de meest brave keuvelsite van allemaal.
Wat een lief onnozel kuikentje ben je toch..
Dat merk ik ja. Grappig dat jij afhankelijk bent voor het internet als het je sociale contacten betreft. Ik spreek al mijn vrienden per telefoon. Het internet gebruik ik voor slappe praatjes en harde plaatjes, meer niet.quote:
Ik had een profiel op gay.nl zonder verdere bedoelingen gemaakt?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:43 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat merk ik ja. Grappig dat jij afhankelijk bent voor het internet als het je sociale contacten betreft. Ik spreek al mijn vrienden per telefoon. Het internet gebruik ik voor slappe praatjes en harde plaatjes, meer niet.
periiiiiiiiiiiiiis whoe whoe whoe whoe!!!@!!!!!!!!!!! die ga ik echt neukeman hehehehehequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:43 schreef MisterO het volgende:
Paris Hilton wil de president worden. 'Als bush het kan, kan ik het ook!'![]()
PAAAAAris for President![]()
Vraagzin. Je zou het eens op moeten zoeken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:44 schreef Cahir het volgende:
Ik had een profiel op gay.nl zonder verdere bedoelingen gemaakt?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:43 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat merk ik ja. Grappig dat jij afhankelijk bent voor het internet als het je sociale contacten betreft. Ik spreek al mijn vrienden per telefoon. Het internet gebruik ik voor slappe praatjes en harde plaatjes, meer niet.
Ja, ik ook. Maar om ze op die plekken te krijgen moeten we eerst even bellen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:46 schreef Nuno_G het volgende:
... niet per telefoon, maar hier in huis, of gewoon gezellig in de kroeg, restaurant etc![]()
Hoe ziet dat eruit, iemand die gebeld word in de darkroom?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:49 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar om ze op die plekken te krijgen moeten we eerst even bellen..
Dat zou een hoop schelen inderdaad.quote:
dat hoeft niet, is gewoon de manier wat ik prefereerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:48 schreef MisterO het volgende:
Goh wat zijn jullie toch geweldig. Was iedereen maar zoals jullie
Ik heb altijd een bluetooth headset op, met zo'n knipperend blauw lampje. Handig ter herkenning.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:50 schreef Cahir het volgende:
Hoe ziet dat eruit, iemand die gebeld word in de darkroom?
Komt er zeker wit uit?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:51 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb altijd een bluetooth headset op, met zo'n knipperend blauw lampje. Handig ter herkenning.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:49 schreef Cahir het volgende:
Nuno ben je workaholic?
Thank you master Jediquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:52 schreef Gellarboy het volgende:
Je leert het al, met die vraagzinnen.
That really hurts my feelings.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:52 schreef Cahir het volgende:
Qua vooroordelen voldoe jij wel aan het type holbewoner, ook qua beharing.
Nee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:55 schreef MisterO het volgende:
Zeg Gellarboy kom jij oorspronkelijk uit Weesp?
Niks generatiekloofquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:52 schreef wonderer het volgende:
Generatiekloof gedetecteerd.
Kan ik wel, doe ik nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:52 schreef Cahir het volgende:
[..]
dus op werk ken je wel in HOMOOO topic kijken, maar niet bij pmetjes?
Sandwichquote:
Met de iPhone/iPod Touch werkt PM niet. Tenminste, bij mij niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:52 schreef Cahir het volgende:
dus op werk ken je wel in HOMOOO topic kijken, maar niet bij pmetjes?
Cahir is zo jong, die weet niet beter dan dat je contact hebt via internet. Jij weet nog hoe het ging zonder internetquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Niks generatiekloofIs een opvatting, heb genoeg vrienden die daten en afspreken via internet en die zijn net zo oud als ik ben. Het is gewoon mijn stijl niet, ik kan iemand beter beoordelen aan zijn houding, hoe hij praat etc. Ik geef daar voorkeur aan
Zooo bedanktquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Cahir is zo jong, die weet niet beter dan dat je contact hebt via internet. Jij weet nog hoe het ging zonder internet
10 jaar verschilquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:03 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Jahaaa, verrassend he! Als je hier steeds leest dat hij het over P. heeft!
Om nog maar niet te spreken van het gebrek aan post icons.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:01 schreef PJORourke het volgende:
Met de iPhone/iPod Touch werkt PM niet. Tenminste, bij mij niet.
Dat was leuk. Vooral het laatste shotquote:
Goooeeedd.... en je stond op de foutste boot. hoe kon het ook andersquote:
Duh ons lieve fakertje is hetquote:
We hebben zelfs andere boten af moeten zeggen toen we werden meegevraagd op deze. De boot van Mr. B is elk jaar de boot.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:05 schreef MisterO het volgende:
Goooeeedd.... en je stond op de foutste boot. hoe kon het ook anders
Mmm. Waar is zo'n tuigje nou handig voor? Puur visueel of kun je er ook nog iets mee doen?quote:
Ik was lekker op de expreszo bootquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:07 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
We hebben zelfs andere boten af moeten zeggen toen we werden meegevraagd op deze. De boot van Mr. B is elk jaar de boot..
Het heet een harnas.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:08 schreef wonderer het volgende:
Mmm. Waar is zo'n tuigje nou handig voor? Puur visueel of kun je er ook nog iets mee doen?
Maar de mobile versie van Fok laadt tenminste wel snel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:04 schreef Gellarboy het volgende:
Om nog maar niet te spreken van het gebrek aan post icons..
.
Lekker harnasje, geefm ij maar middeleeuswequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:08 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het heet een harnas.. Puur visueel.
quote:
Ahhquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:08 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het heet een harnas.. Puur visueel.
Ik heb toen echt zo'n dramanacht gehad hequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:10 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ik was lekker thuisAllleen 's avonds wel maar het was niet leuk, veel te druk. En het was de 2e keer dat ik gay uitging of zo.
Ik heb volgens mij niet zo veel met de expreszo (nog nooit gelezen ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb toen echt zo'n dramanacht gehad hemaar it was all worth it.
Volgend jaar ga jij ook mee op de expreszo boot?
De onderbroekjes igngen gebruikt retour?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:11 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
De outfit zat bij de prijs in..
Per definitie niet kaal.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:14 schreef MrBrightside het volgende:
De meesten waren wel eh, een beetje te optimistisch over de grootte van hun achterwerk reet en de grootte van het eh, broekje.
Wel geinig. En natuurlijk wel weer de boot die op het nieuws komtquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:11 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
De outfit zat bij de prijs in..
Voorpagina van het Parool.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:15 schreef wonderer het volgende:
Wel geinig. En natuurlijk wel weer de boot die op het nieuws komt
Cub?quote:
Treurig. Ze hadden gewoon de amnesty boot moeten nemen of zo.quote:
Een cub (= welp) is een klein beertje. Jonger dus. Heeft geen fuck met dikker of SM te maken.quote:
Kap nah, je lult steeds meer onzin.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:18 schreef Cahir het volgende:
Cubs zijn meestal bottom, maar dat is toch eigenlijk niet slim bedacht met een vette asser.
Hokjesgeestquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:18 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Een cub (= welp) is een klein beertje. Jonger dus. Heeft geen fuck met dikker of SM te maken..
Wat ben je toch schattig naief..
CUB = DIK = GROTE REET = LASTIGERquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:18 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Kap nah, je lult steeds meer onzin.
Oh, dat vind ik niet. Niemand zit toch te wachten op politiek correct gedoe. Roze strings, dat wil het volk zien. Dat snap ik best. Dat ze daarna niet kunnen bedenken dat er ook ruitjeshemd-homo's meevaren is jammer, maar so be it. Die hoef ik zelf ook niet te zien op het nieuws.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:18 schreef wonderer het volgende:
Treurig. Ze hadden gewoon de amnesty boot moeten nemen of zo.
ikquote:
Cub = welp = jonger. Le-zen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:19 schreef Cahir het volgende:
CUB = DIK = GROTE REET = LASTIGER
wat nou onzin
Ruitjeshemdhomo? Die hokje ken ik nog nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik niet. Niemand zit toch te wachten op politiek correct gedoe. Roze strings, dat wil het volk zien. Dat snap ik best. Dat ze daarna niet kunnen bedenken dat er ook ruitjeshemd-homo's meevaren is jammer, maar so be it. Die hoef ik zelf ook niet te zien op het nieuws..
Onzinquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:19 schreef Cahir het volgende:
CUB = DIK = GROTE REET = LASTIGER
wat nou onzin
Zou kunnen zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:22 schreef Gellarboy het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA!.
Ik snap het al. Jij bent in de war met een CHUB!!!!!!.
.
.
Chubs zijn de vieze fatties.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:24 schreef Cahir het volgende:
Dus CUB een een jonge BEAR, wat is een CHUB dan? Ik zie CHUB vaak onder BEAR staan
Niet eerst proberen alles belachelijk te maken en dan aan me vragen om je te onderwijzen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:24 schreef Cahir het volgende:
Dus CUB een een jonge BEAR, wat is een CHUB dan? Ik zie CHUB vaak onder BEAR staan
Wel als je een grote lans hebtquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:18 schreef Cahir het volgende:
Cubs zijn meestal bottom, maar dat is toch eigenlijk niet slim bedacht met een vette asser.
Ik vroeg je nisks stoephoerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:25 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Niet eerst proberen alles belachelijk te maken en dan aan me vragen om je te onderwijzen..
Nog steeds niet helemaal duidelijk wat nou wel en geen vraagzinnen zijn he?quote:
Jawel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:27 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nog steeds niet helemaal duidelijk wat nou wel en geen vraagzinnen zijn he?
Niet per se, ik denk dat je het wel allebei kunt zijn of zo?quote:
Geen MSN en PM.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:33 schreef Gellarboy het volgende:
Ik hoef geen PM's. Vermaak me prima zo.
Met de iMac kan je niks.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:42 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Haha, ja een holbewoner met en iPhone en iMac..
Ik vind dat juist wel leuk om te zien op het nieuws. De "normale" boten. Maar ik snap ook wel waarom het niet gebeurt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik niet. Niemand zit toch te wachten op politiek correct gedoe. Roze strings, dat wil het volk zien. Dat snap ik best. Dat ze daarna niet kunnen bedenken dat er ook ruitjeshemd-homo's meevaren is jammer, maar so be it. Die hoef ik zelf ook niet te zien op het nieuws..
Normale boten met middle-of-the-road homo's zie je elke dag in de grachten van amsterdam, daarvoor hoef je niet naar de gaypride te komen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind dat juist wel leuk om te zien op het nieuws. De "normale" boten. Maar ik snap ook wel waarom het niet gebeurt.
en ik ben thuisquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:38 schreef Cahir het volgende:
Ik ga mijn bedje in
Maar daar kunnen mensen niet aan zien dat ze homo zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:46 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Normale boten met middle-of-the-road homo's zie je elke dag in de grachten van amsterdam, daarvoor hoef je niet naar de gaypride te komen.
Ik heb een netbook gekocht waar je ook niet zoveel mee kan (geen photoshop enzo) en toch miste ik het wel...quote:
trouwens wat stoer zeg cahir lopen plagenquote:
Nee, snap het nou, daar had hij persoonlijke redenen voor die alleen Ang3l aangaan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
trouwens wat stoer zeg cahir lopen plagenterwijl je zelfs niet eens durft te verschijnen op pann
Schoonheid ik heb je gezegd dat ik dat alleen gezegd heb om hem niet de moraalridder te laten uithangen, ik zal het niet hier plaatsen. Ik heb hem al geantwoord. EN IK WAS WEL IN UTRECHT DAT WEET JEquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
trouwens wat stoer zeg cahir lopen plagenterwijl je zelfs niet eens durft te verschijnen op pann
CS4 is on the way.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:59 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, fotograaf natuurlijk
Heb jij CS4? Is dat wat?
het zal me een zorg zijn of je wel of niet wasquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Schoonheid ik heb je gezegd dat ik dat alleen gezegd heb om hem niet de moraalridder te laten uithangen, ik zal het niet hier plaatsen. Ik heb hem al geantwoord. EN IK WAS WEL IN UTRECHT DAT WEET JE
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, snap het nou, daar had hij persoonlijke redenen voor die alleen Ang3l aangaan.
Nou, ik denk dat je het wel goed kunt zien hoor! Alleen al aan de smaakvol "ingerichte" bootjes.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:56 schreef wonderer het volgende:
Maar daar kunnen mensen niet aan zien dat ze homo zijn
Ja, dat bedacht ik ook... Belachelijk dat je extra betaalt voor dingen die eigenlijk in een grats upgrade moeten zitten...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:07 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
CS4 is on the way.
We hebben eind augustus CS3 gekocht.
Rond december komt de nederlandse versie van CS4 uit, ikprobeer nu te regelen om een gratis upgrade te krijgen. Ben niet echt van plan om 1000 euro te betalen nadat we net 2200 euro hebben afgetikt per werkstation.
trouwens de reden was allang en breed uitgemolken hier, en ik haal Angel niet in het verhaal heb alleen over dat Nuno Cahir niet zo moet lopen plagenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, snap het nou, daar had hij persoonlijke redenen voor die alleen Ang3l aangaan.
Zonde van je geld.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:07 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
CS4 is on the way.
We hebben eind augustus CS3 gekocht.
Rond december komt de nederlandse versie van CS4 uit, ikprobeer nu te regelen om een gratis upgrade te krijgen. Ben niet echt van plan om 1000 euro te betalen nadat we net 2200 euro hebben afgetikt per werkstation.
En zit er nou echt zo veel verschil tussen? Ik las iets over een andere benadering van Raw en bewerkingen die makkelijk ongedaan kunnen worden?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:16 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Als ik de upgrade niet gratis krijg, dan doen we het niet. Veel te kostbaar.
Dat is leuk voor geknutsel thuis, maar daar kun je je professioneel niet mee vertonen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:20 schreef MrBrightside het volgende:
Idd, drie klikken en klaar. Gratiss.
Da's irrelevant. In de grote mensen wereld hoor je te betalen voor spullen. Niks mis mee.quote:
Invallen.quote:
Ik verga een beetje van stressgevoel. Alsof er vanalles samenkomt wat ik niet klaargespeeld krijg.quote:
aAww *knuf*quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik verga een beetje van stressgevoel. Alsof er vanalles samenkomt wat ik niet klaargespeeld krijg.
Soms lijkt het in je hoofd allemaal chaotischer dan het daadwerkelijk is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik verga een beetje van stressgevoel. Alsof er vanalles samenkomt wat ik niet klaargespeeld krijg.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:56 schreef Gellarboy het volgende:
*Viva La Vida opzet*. Violen met een beatje.
.
Doet ie dat niet vaker?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:01 schreef Cahir het volgende:
NUNO BLUFT
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:41 schreef Gellarboy het volgende:
Ang3l is toch weleens in dat Berghain in Berlijn geweest? Een vriend van me vertelt net dat hij daar dit weekend vrouwen tegen kwam in de darkroom..
Ik haat lijstjesquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:39 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Soms lijkt het in je hoofd allemaal chaotischer dan het daadwerkelijk is.
Schrijf alles wat je moet doen op een lijstje en stel dan prioriteiten, maak een volgorde.
Dat schept zoveel rust in je hoofd..
Is 't ook. We hebben 1,5 uur in de rij gestaan maar na 5 min binnen te zijn was dat helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:46 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow. Ziet er fantastisch uit.
Ze zijn ook stom, maar ze werken wel.quote:
Dat is natuurlijk ook een goeie optie.quote:Wat ik meestal doe is stressen vooraf, en dan als het moment daar is erachter komen dat het uiteindelijk wel meeviel.
Nou ja, die persoonlijke redenen weet inmiddels iedereen toch wel?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:49 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, die persoonlijke redenen weet inmiddels iedereen toch wel?
Ik zou toch verwachten dat je vriendje die al lang uit de doeken had gedaanquote:
oh ja vertelquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, die persoonlijke redenen weet inmiddels iedereen toch wel?
Misschien die van Gareth?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:55 schreef Ang3l het volgende:
Kunnen we niet iemand anders z'n gate openen?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:39 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Soms lijkt het in je hoofd allemaal chaotischer dan het daadwerkelijk is.
Schrijf alles wat je moet doen op een lijstje en stel dan prioriteiten, maak een volgorde.
Dat schept zoveel rust in je hoofd..
Ik hou niet van de gate van Garethquote:
Het raakt allemaal kant nog wal, C. Na ruim 24 uur is het nu wel leuk geweest.quote:
zeg kunnen we die niet even laten rusten, dat had ik noooooooit moeten vertellenquote:
Ga je'm nu zelf oprakelen?quote:
Oh, ik refereerde niet zozeer daar aan, ik kopte de woordspeling gewoon in.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:59 schreef Nuno_G het volgende:
zeg kunnen we die niet even laten rusten, dat had ik noooooooit moeten vertellen
Nu begint vermaak zich om te zetten in irritatie. Uiteindelijk verlaat je het topic.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:59 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het raakt allemaal kant nog wal, C. Na ruim 24 uur is het nu wel leuk geweest.
Nopequote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je'm nu zelf oprakelen?
Let's not and say we did.
Ik heb zo een keer mijn externe harddisk opgeblazen, dus pas op.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:01 schreef wonderer het volgende:
Wheheh. We hebben zoveel electronica hier dat we niet meer weten waar welke adapter van is
Neuh, nu begin ik je gewoon te negeren. Enjoy!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:01 schreef Cahir het volgende:
Nu begint vermaak zich om te zetten in irritatie. Uiteindelijk verlaat je het topic.
Who died and made you Janice Dickinson van dit topic?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:01 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nu begint vermaak zich om te zetten in irritatie. Uiteindelijk verlaat je het topic.
Je weet waar je die kan plaatsen he!quote:
Daar was het ook voorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:02 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb zo een keer mijn externe harddisk opgeblazen, dus pas op.
Staat het merk niet klein op de adapter? Of is het een merkloze?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:05 schreef wonderer het volgende:
Daar was het ook voorWe hebben wel even opgezocht of het klopte en het klopte gelukkig. Maar nu heb ik er dus nog eentje waarbij ik geen flauw idee heb waar het van is...
Dat probleem ken ik. Thuis dan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:01 schreef wonderer het volgende:
Wheheh. We hebben zoveel electronica hier dat we niet meer weten waar welke adapter van is
Ik ken dat. Na wat onderzoek flikker je de rest weg.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:01 schreef wonderer het volgende:
ach als R zijn snaveltje mar niet toe houdt vanavondquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Who died and made you Janice Dickinson van dit topic?
GB is de oprichter van dit topic en als we HIW moeten geloven is dit nu mijn reeks, dus snaveltje toe jij
Ktec. Is generic. Ik denk dat ie van de speakers is die ik heb weggegooid tijdens de verhuizing.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:06 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Staat het merk niet klein op de adapter? Of is het een merkloze?
GB is gewoon 1500 topics afwezig geweest, die luie homoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Who died and made you Janice Dickinson van dit topic?
GB is de oprichter van dit topic en als we HIW moeten geloven is dit nu mijn reeks, dus snaveltje toe jij
Mij is de reden nooit gegeven. De ninth gate soms?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou toch verwachten dat je vriendje die al lang uit de doeken had gedaanHij wa simmers al eerder op de hoogte van de no-show dan degenen waar het om ging
Maar nee, we gaan niet Nuno-gate weer heropenen. Daar heb ik eeeeeeeeeeeecht geen behoefte aan! Kunnen we niet iemand anders z'n gate openen?
Te veel moeite. Beneden in de kelder staan vijf bakken met adapters, kabels, ditjes en datjes die eigenlijk uitgezocht moeten wordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ken dat. Na wat onderzoek flikker je de rest weg.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet waar je die kan plaatsen he!![]()
Verhuizen naar een kleiner huis helpt!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Te veel moeite. Beneden in de kelder staan vijf bakken met adapters, kabels, ditjes en datjes die eigenlijk uitgezocht moeten wordenMaar we hebben de ruimte om het te bewaren dus doen we het ook.
Ken dit. Tijdens het weggooien vraag je je af waarom je het allemaal zo nodig moest bewaren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:17 schreef Pjederdy het volgende:
Verhuizen naar een kleiner huis helpt!
Voorheen had ik een huis met 5 verdiepingen en tig kamers.
Toen ik hierheen verhuisde heb ik containers met troep weggegooid.
al je vibrators in een doos ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:18 schreef Cahir het volgende:
Ik heb maar 1 doos vol met spullen in mijn kamerMinimalisme ftw
Ja, maar jij had zelfs nog bouwpuin van de vorige eigenaar in de kelder en op zolder staan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:17 schreef Pjederdy het volgende:
En vooral waarom je die loodzware en erg kapotte breedbeeld tv nou perse op de zolder moest neerzettenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ken dit. Tijdens het weggooien vraag je je af waarom je het allemaal zo nodig moest bewaren.
En zn oma, maar die hadden we net zo goed kunnen verpatsen aan een necrofielenclubquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:26 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, maar jij had zelfs nog bouwpuin van de vorige eigenaar in de kelder en op zolder staan.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:24 schreef Cahir het volgende:
Nee, pokemonkaarten, paraplu, paar papieren, oplader, USB kabel, gebitafdruk, paar ouwe games en een GBA.
neuken ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:24 schreef Cahir het volgende:
Nee, pokemonkaarten, paraplu, paar papieren, oplader, USB kabel, gebitafdruk, paar ouwe games en een GBA.
Och, ik vind 'r best leuk nu bij ons zo in de box.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:28 schreef Pjederdy het volgende:
En zn oma, maar die hadden we net zo goed kunnen verpatsen aan een necrofielenclub.
kansloosquote:
Ik zou d'r opzetten en er iets IKEA-igs van makenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:29 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Och, ik vind 'r best leuk nu bij ons zo in de box.
Ik wil ze niet wegdoen, ik wist nog dat ik in groep 7 helemaal zot op was, en ze hebben nog steeds een nostalgische waardequote:
Ja, leuk: de Øma.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:30 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou d'r opzetten en er iets IKEA-igs van maken
ik denk dat ie wat beters kan krijgen correctie ik weet het zekerquote:
Ik heb ook nog magic-kaartenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:30 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik wil ze niet wegdoen, ik wist nog dat ik in groep 7 helemaal zot op was, en ze hebben nog steeds een nostalgische waarde
Toch niet dat witte huis op de Herengracht, he?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:17 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Verhuizen naar een kleiner huis helpt!
Voorheen had ik een huis met 5 verdiepingen en tig kamers.
Nu zijn we wat kritischer over wat we wel en niet willen (kunnen!!) bewaren.
Heb je vandaag de nuno-afzeik dag? Weer eens wat anders dan de bedel om zijn aandacht dagen die je vooreen wel eens hadquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:31 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik denk dat ie wat beters kan krijgen correctie ik weet het zeker
Zeker als'tie nu ook nog bekent dat hij alle kaarten van het Huis van Anubis heeft!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:31 schreef samjustme het volgende:
[..]
Die waren nog voor mij tijd, ik had pokemon, DBZ en Yu-gi-oh(enige kaartspel die ik ook echt speelde)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook nog magic-kaartenen Blue Moon.
Whehehequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je vandaag de nuno-afzeik dag? Weer eens wat anders dan de bedel om zijn aandacht dagen die je vooreen wel eens had
Angel afzeik dag moet nog komenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je vandaag de nuno-afzeik dag? Weer eens wat anders dan de bedel om zijn aandacht dagen die je vooreen wel eens had
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:31 schreef samjustme het volgende:
[..]
Jullie soort feestjes?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:34 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Die zal wel weer een "feestje" hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |