Wil je er nog meer? In totaal zijn het er 52, of 54 ofzo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:34 schreef MisterO het volgende:
cahir waar vond je die geniale foto's?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:35 schreef Cahir het volgende:
Maar ff serieus, hoe communiceer je met de buitenwereld dan?
quote:
ik was ook niet bangquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik mag volgende week dinsdag, en zie het vol vertrouwen tegemoed
Ja hoor, pm ze maarquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:35 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wil je er nog meer? In totaal zijn het er 52, of 54 ofzo..
HAHAHAHA! Denk jij dat?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:37 schreef Cahir het volgende:
Op gay.nl zit je niet echt om sociale contacten te maken, dat is 1 vleesmarkt
Ik spreek uit eigen ervaring.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:40 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
HAHAHAHA! Denk jij dat?
Gay.nl is de meest brave keuvelsite van allemaal.
Wat een lief onnozel kuikentje ben je toch..
Dat merk ik ja. Grappig dat jij afhankelijk bent voor het internet als het je sociale contacten betreft. Ik spreek al mijn vrienden per telefoon. Het internet gebruik ik voor slappe praatjes en harde plaatjes, meer niet.quote:
Ik had een profiel op gay.nl zonder verdere bedoelingen gemaakt?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:43 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat merk ik ja. Grappig dat jij afhankelijk bent voor het internet als het je sociale contacten betreft. Ik spreek al mijn vrienden per telefoon. Het internet gebruik ik voor slappe praatjes en harde plaatjes, meer niet.
periiiiiiiiiiiiiis whoe whoe whoe whoe!!!@!!!!!!!!!!! die ga ik echt neukeman hehehehehequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:43 schreef MisterO het volgende:
Paris Hilton wil de president worden. 'Als bush het kan, kan ik het ook!'![]()
PAAAAAris for President![]()
Vraagzin. Je zou het eens op moeten zoeken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:44 schreef Cahir het volgende:
Ik had een profiel op gay.nl zonder verdere bedoelingen gemaakt?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:43 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat merk ik ja. Grappig dat jij afhankelijk bent voor het internet als het je sociale contacten betreft. Ik spreek al mijn vrienden per telefoon. Het internet gebruik ik voor slappe praatjes en harde plaatjes, meer niet.
Ja, ik ook. Maar om ze op die plekken te krijgen moeten we eerst even bellen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:46 schreef Nuno_G het volgende:
... niet per telefoon, maar hier in huis, of gewoon gezellig in de kroeg, restaurant etc![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |