dat ongeveerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:07 schreef koudhier het volgende:
volgens mij heet dat een vriendschappelijke relatie?
als dat klopt, dan is het andersom dus wél mogelijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:07 schreef koudhier het volgende:
Op een gegeven moment doen ze daar wel aan: ze testen van te voren hun zelfbeheersing.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:08 schreef Bob-B het volgende:
Ligt aan de intenties hé, veel gelovigen lukt het al eeuwen.
Een koppel dat ik ken wacht tot ze getrouwd zijn met seks, zijn al twee jaar samen. Wie zijn wij om te zeggen dat hun relatie niet 'echt' is...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:07 schreef koudhier het volgende:
Dat maakt hun relatie nog steeds niet tot een seksuele relatie ...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Een koppel dat ik ken wacht tot ze getrouwd zijn met seks, zijn al twee jaar samen. Wie zijn wij om te zeggen dat hun relatie niet 'echt' is...
Daar ging het toch niet om in dit topic. Ze hebben een (romantische) band/relatie. Of ze nou wel of geen seks hebben.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:15 schreef Deliah het volgende:
[..]
Dat maakt hun relatie nog steeds niet tot een seksuele relatie ...
Omdat seksualiteit binnen het huwelijk bedoeld isquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:15 schreef waal2163 het volgende:
Maar waarom zou je wachten?? ik snap het niet
derhalve zei ik veel en niet (bijna) allequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:13 schreef Deliah het volgende:
[..]
Op een gegeven moment doen ze daar wel aan: ze testen van te voren hun zelfbeheersing.
Nee waarom, waarom is dat zo bedoeld? sex is to have fun, en later als je het wil om kinderen te krijgen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:19 schreef Daantke het volgende:
[..]
Omdat seksualiteit binnen het huwelijk bedoeld is
/christen meldtmaar wel eentje die zich daar waarschijnlijk niet aan gaat houden
Afvallige ...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:19 schreef Daantke het volgende:
/christen meldtmaar wel eentje die zich daar waarschijnlijk niet aan gaat houden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |