dat ongeveerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:07 schreef koudhier het volgende:
volgens mij heet dat een vriendschappelijke relatie?
als dat klopt, dan is het andersom dus wél mogelijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:07 schreef koudhier het volgende:
Op een gegeven moment doen ze daar wel aan: ze testen van te voren hun zelfbeheersing.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:08 schreef Bob-B het volgende:
Ligt aan de intenties hé, veel gelovigen lukt het al eeuwen.
Een koppel dat ik ken wacht tot ze getrouwd zijn met seks, zijn al twee jaar samen. Wie zijn wij om te zeggen dat hun relatie niet 'echt' is...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:07 schreef koudhier het volgende:
Dat maakt hun relatie nog steeds niet tot een seksuele relatie ...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Een koppel dat ik ken wacht tot ze getrouwd zijn met seks, zijn al twee jaar samen. Wie zijn wij om te zeggen dat hun relatie niet 'echt' is...
Daar ging het toch niet om in dit topic. Ze hebben een (romantische) band/relatie. Of ze nou wel of geen seks hebben.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:15 schreef Deliah het volgende:
[..]
Dat maakt hun relatie nog steeds niet tot een seksuele relatie ...
Omdat seksualiteit binnen het huwelijk bedoeld isquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:15 schreef waal2163 het volgende:
Maar waarom zou je wachten?? ik snap het niet
derhalve zei ik veel en niet (bijna) allequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:13 schreef Deliah het volgende:
[..]
Op een gegeven moment doen ze daar wel aan: ze testen van te voren hun zelfbeheersing.
Nee waarom, waarom is dat zo bedoeld? sex is to have fun, en later als je het wil om kinderen te krijgen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:19 schreef Daantke het volgende:
[..]
Omdat seksualiteit binnen het huwelijk bedoeld is
/christen meldtmaar wel eentje die zich daar waarschijnlijk niet aan gaat houden
Afvallige ...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:19 schreef Daantke het volgende:
/christen meldtmaar wel eentje die zich daar waarschijnlijk niet aan gaat houden
Grappig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:19 schreef Daantke het volgende:
Seks is als eerste bedoeld voor het krijgen van kinderen, dat het ook plezier geeft zorgt ervoor dat er ook gebruik van gemaakt wordt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:23 schreef waal2163 het volgende:
[..]
Nee waarom, waarom is dat zo bedoeld? sex is to have fun, en later als je het wil om kinderen te krijgen.
Mischien een persoonlijke vraag hoor, als je niet wil antwoorden is het ook goed.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:23 schreef waal2163 het volgende:
[..]
Nee waarom, waarom is dat zo bedoeld? sex is to have fun, en later als je het wil om kinderen te krijgen.
Volgens mij ging het daar wel om. Ik ontken niet dat die vrienden van je een relatie hebben, ik maak alleen wel onderscheid tussen een vriendschappelijke relatie en een seksuele relatie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Daar ging het toch niet om in dit topic. Ze hebben een (romantische) band/relatie. Of ze nou wel of geen seks hebben.
Geen van beide standpunten echter geeft een reden waarom het binnen het huwelijk zou moeten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:25 schreef Deliah het volgende:
[..]
Seks is als eerste bedoeld voor het krijgen van kinderen, dat het ook plezier geeft zorgt ervoor dat er ook gebruik van gemaakt wordt.
Sorry dat is echt geen uitspraak van deze tijd, sex is er om lol te hebben, en als je het wil en klaar voor bent dan kun je gaan nadenken over kinderen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:25 schreef Deliah het volgende:
[..]
Seks is als eerste bedoeld voor het krijgen van kinderen, dat het ook plezier geeft zorgt ervoor dat er ook gebruik van gemaakt wordt.
Poppop,de lyrics zijn toch anders;quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:11 schreef waal2163 het volgende:
waarom zou je geen sex hebben, sex is good, sex is fun, everybody does it and everybody should!!!
Omdat ik wel christen ben en zo ben opgevoed, maar wat andere standpunten heb dan bijvoorbeeld mijn ouders. Zo vind ik dat seksualiteit buiten het huwelijk wel moet kunnen, maar alleen in romantische sfeer. Niet als stom genotsmiddel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:26 schreef waal2163 het volgende:
[..]
Mischien een persoonlijke vraag hoor, als je niet wil antwoorden is het ook goed.
Maar als jij christen bent, waar ga je je eigen daar dan niet aan houden?
Wat ik verder wilde vragen hoort in een ander topic thuis.
haha, ja hallo ik deed het uit mijn hoofd, wel een leuk nummer trouwens!!quote:
MAAKT GOD BLIND OFZO?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:27 schreef Cahir het volgende:
JA HOI, TS HIER, IK WEET HET ANTWOORD NOU WEL, DANK U.. EN NU KAPPEN MET DIE GRISTENEN GEZEIK
"van deze tijd"... so what? Seksualiteit is voor voortplanting bedoeld. Klaar. Niet als genotsmiddel. Dat is bijzaak.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:27 schreef waal2163 het volgende:
[..]
Sorry dat is echt geen uitspraak van deze tijd, sex is er om lol te hebben, en als je het wil en klaar voor bent dan kun je gaan nadenken over kinderen.
Niet als stom genotsmiddel??quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:29 schreef Daantke het volgende:
[..]
Omdat ik wel christen ben en zo ben opgevoed, maar wat andere standpunten heb dan bijvoorbeeld mijn ouders. Zo vind ik dat seksualiteit buiten het huwelijk wel moet kunnen, maar alleen in romantische sfeer. Niet als stom genotsmiddel.
Jij praat er toch over alsof je het gewoon doet als jij er zin in hebt? Dat is toch gewoon een genotsmiddel, net zoals je een joint opsteekt of wat dan ook? Dat stom bedoelde ik in de zin van simpel, niet als belachelijk of wat dan ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:30 schreef waal2163 het volgende:
[..]
Niet als stom genotsmiddel??
Kijk ik respecteer jou keuze zonder meer, maar stom genotsmiddel?? sorry hoor
Hihi voor jou mischien, sex is er niet alleen om kinderen te biggen en zoveel mogelijk, kom op zeg, plezier staat in ieder geval voor mij op één kinderen is bijzaak, maar nogmaals voor mij.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:30 schreef Daantke het volgende:
[..]
"van deze tijd"... so what? Seksualiteit is voor voortplanting bedoeld. Klaar. Niet als genotsmiddel. Dat is bijzaak.
Waarom heeft een vrouw dan een clitoris?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:30 schreef Daantke het volgende:
[..]
"van deze tijd"... so what? Seksualiteit is voor voortplanting bedoeld. Klaar. Niet als genotsmiddel. Dat is bijzaak.
Ok, ik snap je punt. Er zijn voor mij twee soorten relaties, vriendschappelijke en 'romantische'. Zonder seks kan er imo toch sprake zijn van een 'romantische' relatie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:26 schreef koudhier het volgende:
[..]
Volgens mij ging het daar wel om. Ik ontken niet dat die vrienden van je een relatie hebben, ik maak alleen wel onderscheid tussen een vriendschappelijke relatie en een seksuele relatie.
Dat wachtende stel heeft geen seksuele relatie, waarschijnlijk wel een vriendschappelijke-, spirituele-, en weet ik wat voor relatie nog meer.
Sex doe je ook als je er zin in hebt, dat hoef ik je vast niet uit te leggen. Sex is leuk, en moet leuk zijn. en is dus voor mij een genotsmiddel, en ik vind dat primaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:32 schreef Daantke het volgende:
[..]
Jij praat er toch over alsof je het gewoon doet als jij er zin in hebt? Dat is toch gewoon een genotsmiddel, net zoals je een joint opsteekt of wat dan ook? Dat stom bedoelde ik in de zin van simpel, niet als belachelijk of wat dan ook
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:33 schreef Daantke het volgende:
[..]
God maakt ook wel eens foutjes, net zoals hij homoseksualiteit gemaakt heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |