Ik haat lijstjesquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:39 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Soms lijkt het in je hoofd allemaal chaotischer dan het daadwerkelijk is.
Schrijf alles wat je moet doen op een lijstje en stel dan prioriteiten, maak een volgorde.
Dat schept zoveel rust in je hoofd..
Is 't ook. We hebben 1,5 uur in de rij gestaan maar na 5 min binnen te zijn was dat helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:46 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow. Ziet er fantastisch uit.
Ze zijn ook stom, maar ze werken wel.quote:
Dat is natuurlijk ook een goeie optie.quote:Wat ik meestal doe is stressen vooraf, en dan als het moment daar is erachter komen dat het uiteindelijk wel meeviel.
Nou ja, die persoonlijke redenen weet inmiddels iedereen toch wel?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, snap het nou, daar had hij persoonlijke redenen voor die alleen Ang3l aangaan.
Ik niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:49 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, die persoonlijke redenen weet inmiddels iedereen toch wel?
Ik zou toch verwachten dat je vriendje die al lang uit de doeken had gedaanquote:
oh ja vertelquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, die persoonlijke redenen weet inmiddels iedereen toch wel?
Misschien die van Gareth?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:55 schreef Ang3l het volgende:
Kunnen we niet iemand anders z'n gate openen?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:39 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Soms lijkt het in je hoofd allemaal chaotischer dan het daadwerkelijk is.
Schrijf alles wat je moet doen op een lijstje en stel dan prioriteiten, maak een volgorde.
Dat schept zoveel rust in je hoofd..
Ik hou niet van de gate van Garethquote:
Het raakt allemaal kant nog wal, C. Na ruim 24 uur is het nu wel leuk geweest.quote:
zeg kunnen we die niet even laten rusten, dat had ik noooooooit moeten vertellenquote:
Ga je'm nu zelf oprakelen?quote:
Oh, ik refereerde niet zozeer daar aan, ik kopte de woordspeling gewoon in.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:59 schreef Nuno_G het volgende:
zeg kunnen we die niet even laten rusten, dat had ik noooooooit moeten vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |