Sandwichquote:
Met de iPhone/iPod Touch werkt PM niet. Tenminste, bij mij niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:52 schreef Cahir het volgende:
dus op werk ken je wel in HOMOOO topic kijken, maar niet bij pmetjes?
Cahir is zo jong, die weet niet beter dan dat je contact hebt via internet. Jij weet nog hoe het ging zonder internetquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Niks generatiekloofIs een opvatting, heb genoeg vrienden die daten en afspreken via internet en die zijn net zo oud als ik ben. Het is gewoon mijn stijl niet, ik kan iemand beter beoordelen aan zijn houding, hoe hij praat etc. Ik geef daar voorkeur aan
Zooo bedanktquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Cahir is zo jong, die weet niet beter dan dat je contact hebt via internet. Jij weet nog hoe het ging zonder internet
10 jaar verschilquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:03 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Jahaaa, verrassend he! Als je hier steeds leest dat hij het over P. heeft!
Om nog maar niet te spreken van het gebrek aan post icons.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:01 schreef PJORourke het volgende:
Met de iPhone/iPod Touch werkt PM niet. Tenminste, bij mij niet.
Dat was leuk. Vooral het laatste shotquote:
Goooeeedd.... en je stond op de foutste boot. hoe kon het ook andersquote:
Duh ons lieve fakertje is hetquote:
We hebben zelfs andere boten af moeten zeggen toen we werden meegevraagd op deze. De boot van Mr. B is elk jaar de boot.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:05 schreef MisterO het volgende:
Goooeeedd.... en je stond op de foutste boot. hoe kon het ook anders
Mmm. Waar is zo'n tuigje nou handig voor? Puur visueel of kun je er ook nog iets mee doen?quote:
Ik was lekker op de expreszo bootquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:07 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
We hebben zelfs andere boten af moeten zeggen toen we werden meegevraagd op deze. De boot van Mr. B is elk jaar de boot..
Het heet een harnas.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:08 schreef wonderer het volgende:
Mmm. Waar is zo'n tuigje nou handig voor? Puur visueel of kun je er ook nog iets mee doen?
Maar de mobile versie van Fok laadt tenminste wel snel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:04 schreef Gellarboy het volgende:
Om nog maar niet te spreken van het gebrek aan post icons..
.
Lekker harnasje, geefm ij maar middeleeuswequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:08 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het heet een harnas.. Puur visueel.
quote:
Ahhquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:08 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het heet een harnas.. Puur visueel.
Ik heb toen echt zo'n dramanacht gehad hequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:10 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ik was lekker thuisAllleen 's avonds wel maar het was niet leuk, veel te druk. En het was de 2e keer dat ik gay uitging of zo.
Ik heb volgens mij niet zo veel met de expreszo (nog nooit gelezen ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb toen echt zo'n dramanacht gehad hemaar it was all worth it.
Volgend jaar ga jij ook mee op de expreszo boot?
De onderbroekjes igngen gebruikt retour?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:11 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
De outfit zat bij de prijs in..
Per definitie niet kaal.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:14 schreef MrBrightside het volgende:
De meesten waren wel eh, een beetje te optimistisch over de grootte van hun achterwerk reet en de grootte van het eh, broekje.
Wel geinig. En natuurlijk wel weer de boot die op het nieuws komtquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:11 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
De outfit zat bij de prijs in..
Voorpagina van het Parool.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:15 schreef wonderer het volgende:
Wel geinig. En natuurlijk wel weer de boot die op het nieuws komt
Cub?quote:
Treurig. Ze hadden gewoon de amnesty boot moeten nemen of zo.quote:
Een cub (= welp) is een klein beertje. Jonger dus. Heeft geen fuck met dikker of SM te maken.quote:
Kap nah, je lult steeds meer onzin.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:18 schreef Cahir het volgende:
Cubs zijn meestal bottom, maar dat is toch eigenlijk niet slim bedacht met een vette asser.
Hokjesgeestquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:18 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Een cub (= welp) is een klein beertje. Jonger dus. Heeft geen fuck met dikker of SM te maken..
Wat ben je toch schattig naief..
CUB = DIK = GROTE REET = LASTIGERquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:18 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Kap nah, je lult steeds meer onzin.
Oh, dat vind ik niet. Niemand zit toch te wachten op politiek correct gedoe. Roze strings, dat wil het volk zien. Dat snap ik best. Dat ze daarna niet kunnen bedenken dat er ook ruitjeshemd-homo's meevaren is jammer, maar so be it. Die hoef ik zelf ook niet te zien op het nieuws.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:18 schreef wonderer het volgende:
Treurig. Ze hadden gewoon de amnesty boot moeten nemen of zo.
ikquote:
Cub = welp = jonger. Le-zen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:19 schreef Cahir het volgende:
CUB = DIK = GROTE REET = LASTIGER
wat nou onzin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |