Nu begint vermaak zich om te zetten in irritatie. Uiteindelijk verlaat je het topic.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:59 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het raakt allemaal kant nog wal, C. Na ruim 24 uur is het nu wel leuk geweest.
Nopequote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je'm nu zelf oprakelen?
Let's not and say we did.
Ik heb zo een keer mijn externe harddisk opgeblazen, dus pas op.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:01 schreef wonderer het volgende:
Wheheh. We hebben zoveel electronica hier dat we niet meer weten waar welke adapter van is
Neuh, nu begin ik je gewoon te negeren. Enjoy!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:01 schreef Cahir het volgende:
Nu begint vermaak zich om te zetten in irritatie. Uiteindelijk verlaat je het topic.
Who died and made you Janice Dickinson van dit topic?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:01 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nu begint vermaak zich om te zetten in irritatie. Uiteindelijk verlaat je het topic.
Je weet waar je die kan plaatsen he!quote:
Daar was het ook voorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:02 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb zo een keer mijn externe harddisk opgeblazen, dus pas op.
Staat het merk niet klein op de adapter? Of is het een merkloze?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:05 schreef wonderer het volgende:
Daar was het ook voorWe hebben wel even opgezocht of het klopte en het klopte gelukkig. Maar nu heb ik er dus nog eentje waarbij ik geen flauw idee heb waar het van is...
Dat probleem ken ik. Thuis dan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:01 schreef wonderer het volgende:
Wheheh. We hebben zoveel electronica hier dat we niet meer weten waar welke adapter van is
Ik ken dat. Na wat onderzoek flikker je de rest weg.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:01 schreef wonderer het volgende:
ach als R zijn snaveltje mar niet toe houdt vanavondquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Who died and made you Janice Dickinson van dit topic?
GB is de oprichter van dit topic en als we HIW moeten geloven is dit nu mijn reeks, dus snaveltje toe jij
Ktec. Is generic. Ik denk dat ie van de speakers is die ik heb weggegooid tijdens de verhuizing.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:06 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Staat het merk niet klein op de adapter? Of is het een merkloze?
GB is gewoon 1500 topics afwezig geweest, die luie homoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Who died and made you Janice Dickinson van dit topic?
GB is de oprichter van dit topic en als we HIW moeten geloven is dit nu mijn reeks, dus snaveltje toe jij
Mij is de reden nooit gegeven. De ninth gate soms?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou toch verwachten dat je vriendje die al lang uit de doeken had gedaanHij wa simmers al eerder op de hoogte van de no-show dan degenen waar het om ging
Maar nee, we gaan niet Nuno-gate weer heropenen. Daar heb ik eeeeeeeeeeeecht geen behoefte aan! Kunnen we niet iemand anders z'n gate openen?
Te veel moeite. Beneden in de kelder staan vijf bakken met adapters, kabels, ditjes en datjes die eigenlijk uitgezocht moeten wordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ken dat. Na wat onderzoek flikker je de rest weg.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet waar je die kan plaatsen he!![]()
Verhuizen naar een kleiner huis helpt!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Te veel moeite. Beneden in de kelder staan vijf bakken met adapters, kabels, ditjes en datjes die eigenlijk uitgezocht moeten wordenMaar we hebben de ruimte om het te bewaren dus doen we het ook.
Ken dit. Tijdens het weggooien vraag je je af waarom je het allemaal zo nodig moest bewaren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:17 schreef Pjederdy het volgende:
Verhuizen naar een kleiner huis helpt!
Voorheen had ik een huis met 5 verdiepingen en tig kamers.
Toen ik hierheen verhuisde heb ik containers met troep weggegooid.
al je vibrators in een doos ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:18 schreef Cahir het volgende:
Ik heb maar 1 doos vol met spullen in mijn kamerMinimalisme ftw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |