en je PM staat nog steeds uitquote:
al wat ik hier post is toch altijd al truequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:02 schreef Xiance het volgende:
ik zat van allende al in het truth forum te neuzen
om te vragen of je niet vergeet een nieuw topic te openenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:06 schreef Gellarboy het volgende:
Maar waarom zou je me willen PM'en dan?
Ik zet het wel even aan.
Irritant he?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
om te vragen of je niet vergeet een nieuw topic te openen
Mike, wat goed, je hebt een Avatarquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:14 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen Iedereen
Tering,moet veel bijlezen weer zie ik.
Ik wil helemaal geen nieuw topic openen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:16 schreef Stroekie het volgende:
om te vragen of je niet vergeet een nieuw topic te openen
Eindelijk, moet nu nog foto's oploaden... ben niet echt snel nee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mike, wat goed, je hebt een Avatar
Ik moet altijd ZO lachen om deze clip.quote:
Zeg pinokkio, jij mag niet liegen, straks begint je.............neus weer te groeienquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:17 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen nieuw topic openen.. Ik wacht altijd braaf tot iemand ander dat doet. Ik kan de verantwoordelijkheid niet aan.
.
en deed het zeer ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:20 schreef Gellarboy het volgende:
. Ik heb zojuist mijn eerste PM ontvangen.
.
'quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:22 schreef Stroekie het volgende:
Zeg pinokkio, jij mag niet liegen, straks begint je.............neus weer te groeien
Een beetje, maar het was wel lekker.quote:
old newsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Eindelijk, moet nu nog foto's oploaden... ben niet echt snel nee.
Gisteren 15 flessen, met zijn 10en aaaah de volgende dagen toch maar wat minderenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja volgens mij kan mijn wijn inname ook niet tippen aan die van jou
gewoon goed blijven oefenen, dan komt die routine vanzelfquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:25 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Een beetje, maar het was wel lekker.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:28 schreef Stroekie het volgende:
gewoon goed blijven oefenen, dan komt die routine vanzelf
Ik heb laatst nog een stukje Thumbtanic gekekenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:20 schreef Xiance het volgende:
I'll never let go jack...
i'll never let go..
Kut. (sorry, offtopic).quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:20 schreef Gellarboy het volgende:. Ik heb zojuist mijn eerste PM ontvangen.
.
OMGquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog een stukje Thumbtanic gekeken
Baas boven baasquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gisteren 15 flessen, met zijn 10en aaaah de volgende dagen toch maar wat minderen
Ze zijn melig, maar je moet er idd wel voor in de stemming zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:32 schreef Xiance het volgende:
hmz.. die ga ik wel een keer kijken als ik beter gehumeurd ben
ben je chagerijnig?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:32 schreef Xiance het volgende:
Och joh, veel meer schade kan 't niet aanrichten. Geloof niet dat je de min in kan gaan hoor!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gisteren 15 flessen, met zijn 10en aaaah de volgende dagen toch maar wat minderen
"Belt Burner82 om te vragen wat het bezorgen van 1.000 kilo goed humeur bij Xiance kost"quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:32 schreef Xiance het volgende:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:29 schreef Jarno het volgende:
Kut. (sorry, offtopic).
Jij zal altijd mijn eerste zijn Jarno.quote:Ik wilde je eerste zijn maar las het net te laat!.
Ik weet niet waar ik anders moet komen. Zullen we een eigen reeks opstarten? Iets met usuals ofzo?quote:Kom je (whehe) alleen nog maar hier trouwens? Niet dat ik iets tegen homo's heb, maar het voelt zo... raar. Ofzo.
Mja. Wat nu door moet gaan voor oldbietopic had net zo goed het homotopic kunnen heten ofzo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:39 schreef Gellarboy het volgende:
Ik weet niet waar ik anders moet komen. Zullen we een eigen reeks opstarten? Iets met usuals ofzo?.
.
quote:
Dat is me al opgevallen ja. Maar wat nu?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:41 schreef Jarno het volgende:
Mja. Wat nu door moet gaan voor oldbietopic had net zo goed het homotopic kunnen heten ofzo.
Sinds ik geopperd heb dat ze dat forum maar moeten sluiten omdat een concert van Tamy Wynette nog levendiger is weet ik niet of ik daar erg welkom zou zijn...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:43 schreef Gellarboy het volgende:
Luig, er is wel een oldbie-forum, voor iedereen met een userid lager dan 5000. Heb jij ook, toch? Daar zitten wel leukere users.
Ja, luuk. Eens kijken wie er op komen draven.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:46 schreef Gellarboy het volgende:
Wij zijn 1803 en 1651.
Zal ik een forumhoeren reunie-topic openen in het oldbie forum?
ey luig ouwe mat ken je temy nog et is me moeder whehehequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:45 schreef Jarno het volgende:
een concert van Tamy Wynette nog levendiger is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |