en je PM staat nog steeds uitquote:
al wat ik hier post is toch altijd al truequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:02 schreef Xiance het volgende:
ik zat van allende al in het truth forum te neuzen
om te vragen of je niet vergeet een nieuw topic te openenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:06 schreef Gellarboy het volgende:
Maar waarom zou je me willen PM'en dan?
Ik zet het wel even aan.
Irritant he?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
om te vragen of je niet vergeet een nieuw topic te openen
Mike, wat goed, je hebt een Avatarquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:14 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen Iedereen
Tering,moet veel bijlezen weer zie ik.
Ik wil helemaal geen nieuw topic openen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:16 schreef Stroekie het volgende:
om te vragen of je niet vergeet een nieuw topic te openen
Eindelijk, moet nu nog foto's oploaden... ben niet echt snel nee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mike, wat goed, je hebt een Avatar
Ik moet altijd ZO lachen om deze clip.quote:
Zeg pinokkio, jij mag niet liegen, straks begint je.............neus weer te groeienquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:17 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen nieuw topic openen.. Ik wacht altijd braaf tot iemand ander dat doet. Ik kan de verantwoordelijkheid niet aan.
.
en deed het zeer ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:20 schreef Gellarboy het volgende:
. Ik heb zojuist mijn eerste PM ontvangen.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |