Ruitjeshemdhomo? Die hokje ken ik nog nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik niet. Niemand zit toch te wachten op politiek correct gedoe. Roze strings, dat wil het volk zien. Dat snap ik best. Dat ze daarna niet kunnen bedenken dat er ook ruitjeshemd-homo's meevaren is jammer, maar so be it. Die hoef ik zelf ook niet te zien op het nieuws..
Onzinquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:19 schreef Cahir het volgende:
CUB = DIK = GROTE REET = LASTIGER
wat nou onzin
Zou kunnen zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:22 schreef Gellarboy het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA!.
Ik snap het al. Jij bent in de war met een CHUB!!!!!!.
.
.
Chubs zijn de vieze fatties.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:24 schreef Cahir het volgende:
Dus CUB een een jonge BEAR, wat is een CHUB dan? Ik zie CHUB vaak onder BEAR staan
Niet eerst proberen alles belachelijk te maken en dan aan me vragen om je te onderwijzen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:24 schreef Cahir het volgende:
Dus CUB een een jonge BEAR, wat is een CHUB dan? Ik zie CHUB vaak onder BEAR staan
Wel als je een grote lans hebtquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:18 schreef Cahir het volgende:
Cubs zijn meestal bottom, maar dat is toch eigenlijk niet slim bedacht met een vette asser.
Ik vroeg je nisks stoephoerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:25 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Niet eerst proberen alles belachelijk te maken en dan aan me vragen om je te onderwijzen..
Nog steeds niet helemaal duidelijk wat nou wel en geen vraagzinnen zijn he?quote:
Jawel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:27 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nog steeds niet helemaal duidelijk wat nou wel en geen vraagzinnen zijn he?
Niet per se, ik denk dat je het wel allebei kunt zijn of zo?quote:
Geen MSN en PM.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:33 schreef Gellarboy het volgende:
Ik hoef geen PM's. Vermaak me prima zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |