Ja, maar jij had zelfs nog bouwpuin van de vorige eigenaar in de kelder en op zolder staan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:17 schreef Pjederdy het volgende:
Toen ik hierheen verhuisde heb ik containers met troep weggegooid.
En vooral waarom je die loodzware en erg kapotte breedbeeld tv nou perse op de zolder moest neerzettenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ken dit. Tijdens het weggooien vraag je je af waarom je het allemaal zo nodig moest bewaren.
En zn oma, maar die hadden we net zo goed kunnen verpatsen aan een necrofielenclubquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:26 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, maar jij had zelfs nog bouwpuin van de vorige eigenaar in de kelder en op zolder staan.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:24 schreef Cahir het volgende:
Nee, pokemonkaarten, paraplu, paar papieren, oplader, USB kabel, gebitafdruk, paar ouwe games en een GBA.
neuken ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:24 schreef Cahir het volgende:
Nee, pokemonkaarten, paraplu, paar papieren, oplader, USB kabel, gebitafdruk, paar ouwe games en een GBA.
Och, ik vind 'r best leuk nu bij ons zo in de box.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:28 schreef Pjederdy het volgende:
En zn oma, maar die hadden we net zo goed kunnen verpatsen aan een necrofielenclub.
kansloosquote:
Ik zou d'r opzetten en er iets IKEA-igs van makenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:29 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Och, ik vind 'r best leuk nu bij ons zo in de box.
Ik wil ze niet wegdoen, ik wist nog dat ik in groep 7 helemaal zot op was, en ze hebben nog steeds een nostalgische waardequote:
Ja, leuk: de Øma.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:30 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou d'r opzetten en er iets IKEA-igs van maken
ik denk dat ie wat beters kan krijgen correctie ik weet het zekerquote:
Ik heb ook nog magic-kaartenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:30 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik wil ze niet wegdoen, ik wist nog dat ik in groep 7 helemaal zot op was, en ze hebben nog steeds een nostalgische waarde
Toch niet dat witte huis op de Herengracht, he?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:17 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Verhuizen naar een kleiner huis helpt!
Voorheen had ik een huis met 5 verdiepingen en tig kamers.
Toen ik hierheen verhuisde heb ik containers met troep weggegooid.
Nu zijn we wat kritischer over wat we wel en niet willen (kunnen!!) bewaren.
Heb je vandaag de nuno-afzeik dag? Weer eens wat anders dan de bedel om zijn aandacht dagen die je vooreen wel eens hadquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:31 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik denk dat ie wat beters kan krijgen correctie ik weet het zeker
Zeker als'tie nu ook nog bekent dat hij alle kaarten van het Huis van Anubis heeft!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:31 schreef samjustme het volgende:
[..]
Die waren nog voor mij tijd, ik had pokemon, DBZ en Yu-gi-oh(enige kaartspel die ik ook echt speelde)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook nog magic-kaartenen Blue Moon.
Whehehequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je vandaag de nuno-afzeik dag? Weer eens wat anders dan de bedel om zijn aandacht dagen die je vooreen wel eens had
Angel afzeik dag moet nog komenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je vandaag de nuno-afzeik dag? Weer eens wat anders dan de bedel om zijn aandacht dagen die je vooreen wel eens had
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:31 schreef samjustme het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |