Nee dat was Gino en da's geen exquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja maar ik wou het gewoon nog een keer zeggenDat is toch die uit Limburg iets met spaans ofzo. je ziet de acohol speelt mee, ik herinner me niet zoveel meer. Of jij hebt gewoon teveel exen
Kan me niet voorstellen dat je de foto's hier niet gezien hebt, maar ik kan wel een leuke uitzoekenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:27 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, over foto's gesproken... Nuno, als je in mijn boek wil, moet ik wel weten hoe je eruit ziet, dus stuur even een paar foto's
Je kunt ze ook gewoon aan mij vragenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:27 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, over foto's gesproken... Nuno, als je in mijn boek wil, moet ik wel weten hoe je eruit ziet, dus stuur even een paar foto's
dus 3 maanden telt nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat was Gino en da's geen exDeze komt uit Tilburg
En is ook niet echt een ex aangezien het maar even geduurd heeft. 3 maanden of zo.
Ik heb maar 4 exen,dus luister goed:Mark Stefan Hans Tim
Dave en Sebastian zaten in dezelfde boot. Te kort om echt een ex te noemen.
Mja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:16 schreef wonderer het volgende:
Toch neit WEER alleen je borst getraind he?
Daar keek ik voorquote:
Ja, en jij denkt dat ik dat onthou? Het enige dat ik nog weet is dat je er nogal katerig uitzag en dat je donker haar had.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je de foto's hier niet gezien hebt, maar ik kan wel een leuke uitzoeken
heb ik een hoofdstuk(je), mag ik dat ook lezen. Ik zal de rest overslaan, beloofdquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kunt ze ook gewoon aan mij vragenof zal ik ze in mijn dagboek zetten bij het hoofdstukje Nuno?
Dat is er maar 1 en dat was na 3 dagen continue feestenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, en jij denkt dat ik dat onthou? Het enige dat ik nog weet is dat je er nogal katerig uitzag en dat je donker haar had.
Sufferdquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:32 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Mja..
En veel cardio, zoals altijd..
jij hebt sex met je vaatwasseer ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:27 schreef Deceit het volgende:
hmm ik ben afwassen.. mis een fucking wasmachine...
quote:
Jouw hoofdstukje had een stuk langer kunnen zijn als je was komen opdagenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
heb ik een hoofdstuk(je), mag ik dat ook lezen. Ik zal de rest overslaan, beloofd
Wel dan? Dat vind ik echt nog een beetje de aanrommel fase, niet zozeer al vriendje. Maar is relatief natuurlijk.quote:
Weet Cahir dan nog steeds niet dat het in United Kingdom minimaal 1 uur vroeger is dan hierquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Cahir ik ben nog niet thuis !!!!!!!! zie een paar post van mij geleden
geloof me, ik ben blij dat ik niet geweest ben anders was het geen hoofdstuk geworden maar een compleet dramaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jouw hoofdstukje had een stuk langer kunnen zijn als je was komen opdagen
Volgens sommige is dat drama er zeker wel geweestquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
geloof me, ik ben blij dat ik niet geweest ben anders was het geen hoofdstuk geworden maar een compleet drama
Eeeeeeeeeeen bedankt he. Te quiero también.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
geloof me, ik ben blij dat ik niet geweest ben anders was het geen hoofdstuk geworden maar een compleet drama
Maar na 1 keer sex heb je toch nog geen relatie,?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:40 schreef Cahir het volgende:
Als je binnen 3 maanden geen seks heb gehad ben je aseksueel.
Ik bedoeeell... laat maarquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar na 1 keer sex heb je toch nog geen relatie,?
Vind je?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:40 schreef Cahir het volgende:
VOor een ander ben je dan een sletquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je?
O dan ben ik a-sexueel! *telt* O nee nog niet
Valt seks met jezelf daar ook onder of roep je maar wat?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:40 schreef Cahir het volgende:
als ik 3 maanden geen seks heb dan lig ik in mijn grafquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:40 schreef Cahir het volgende:
Een slet als je na 3 mnd nog GEEN sex hebt? Da's knap!quote:
Ik heb wel eens twee jaar geen seks gehad. So what?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:40 schreef Cahir het volgende:
'Seks met jezelf' valt onder de categorie dikke mensen 'volslank' noemen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Valt seks met jezelf daar ook onder of roep je maar wat?
EEN RELATIE SCHATquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb wel eens twee jaar geen seks gehad. So what?
Wat heeft dat met seks te maken, darling?quote:
Ik wel eens 17 jaarquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb wel eens twee jaar geen seks gehad. So what?
Nee, dat dan weer niet.quote:
quote:
Hallo, ik ben Limburger! Wij hadden paters.quote:
toen heeft hij in elk geval wel een vagina van heel dichtbij gezienquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:04 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja want toen je 0 was heb je wel seks gehad.
17quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |