Ja, een smsje zoals 'wie ben jij' zo nee, nevermindquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:08 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Nee.
Zou dat moeten dan?
*is de draad kwijt*
Hij was denk ik bijna een halve kop kleiner dan ik en ik ben 1.83. Verder ben ik slecht in dingen inschatten qua grootte, breedte, lengte, ruimte etc.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:09 schreef Deceit het volgende:
vind m op zich wel lijken. ben wel langer denk!
Ligt eraan hoe lang het geleden is. Als het al een paar maanden terug is zou het best kunnen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:09 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja, een smsje zoals 'wie ben jij' zo nee, nevermind
Is het al bijna klaar?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:07 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat valt tegen, maar doordat het eten opstaat ruik je dat niet..
Ik lijk verdomme wel een huisvrouw uit Wysteria Lane.
Dat vind ik nou een lekker ding, die Sebastian bedoel ik danquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee
Hij heet Sebastian. Ik heet overigens wel Stephan, om de verwarring compleet te maken
Hou op man!quote:
Het was nog in oktober.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:14 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang het geleden is. Als het al een paar maanden terug is zou het best kunnen.
en dat duurt nog wel even, de big boss is hier en zit nu tegen me te praten, en als hij begint te praten dan berg je maarquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:15 schreef Pjederdy het volgende:
Is het al bijna klaar?
'k Heb honger. Vandaag alleen een broodje kroket onderweg op en echt keihard en veel gewerkt..
Toch neit WEER alleen je borst getraind he?quote:
ZIjn jullie wereldvreemdquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:16 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Je had het me ook gewoon vragen. Maar je staat het nu zelf op te scheppen en ik praat ook niet tegen jou. Ik heb de Gooische Vrouwen DVD al opgestart en daarna ga ik onder de zonnebank en douchen..
Het kan dus blijkbaar altijd ergerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:16 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Je had het me ook gewoon vragen. Maar je staat het nu zelf op te scheppen en ik praat ook niet tegen jou. Ik heb de Gooische Vrouwen DVD al opgestart en daarna ga ik onder de zonnebank en douchen..
Je knijpt 'm echt he?quote:
Die had je toch wel vaker gezien? Dat hoofdstuk uit mijn leven is hier uit den treure besprokenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat vind ik nou een lekker ding, die Sebastian bedoel ik dan
hmmja en ik beantwoord ze wel tijdens mijn kantooruren!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:15 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hou op man!
Tijdens kantooruren wil ik die wel maken.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:21 schreef Deceit het volgende:
[..]
hmmja en ik beantwoord ze wel tijdens mijn kantooruren!
Ja maar ik wou het gewoon nog een keer zeggenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die had je toch wel vaker gezien? Dat hoofdstuk uit mijn leven is hier uit den treure besproken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |