quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 06:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Gewoon een echte crosspost
[ afbeelding ]
Niets mis met Ikeaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:12 schreef Klonk het volgende:
groetjes terug vanaf een ikea bureaustoel achter een ikea bureau
Ah, je hebt een vikingpost ontdektquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:12 schreef Klonk het volgende:
groetjes terug vanaf een ikea bureaustoel achter een ikea bureau
Doeiquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:41 schreef draculettetje het volgende:
ik zit in het verkeerde topic te posten
Vuile slet!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:41 schreef draculettetje het volgende:
ik zit in het verkeerde topic te posten
Nou ja, ik zit op kantoor, maar het boeit me niet zoals je weet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:44 schreef indahnesia.com het volgende:
owh, het is nog gee kantoortijd he?
weet ik, maar anderen nog ff stangen voordat het vliegtuig vertrekt is dan wel weer leuk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ik zit op kantoor, maar het boeit me niet zoals je weet.
Haha, dan krijgt ie vast geen verbinding, wordt er opgehangen, wordt hij tig keer doorgeschakelden verstaat niemand hem. Zalig, Indonesie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:50 schreef Pheno het volgende:
En dan belt DaMart het vliegveld daar op om te zeggen dat er een bom in je vliegtuig zit. Om jou te stangen
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:50 schreef Pheno het volgende:
En dan belt DaMart het vliegveld daar op om te zeggen dat er een bom in je vliegtuig zit. Om jou te stangen
Ambassades ftwquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Haha, dan krijgt ie vast geen verbinding, wordt er opgehangen, wordt hij tig keer doorgeschakelden verstaat niemand hem. Zalig, Indonesie.
Succes ermee, als het je lukt onderga ik de consequenties met liefde, aangezien de kans dat het lukt vrij klein is.quote:
Dat succes moet je DaMart wensen. En nu die tetten verdomme!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Succes ermee, als het je lukt onderga ik de consequenties met liefde, aangezien de kans dat het lukt vrij klein is.Communicatie in welke vorm dan ook is vrij moeilijk hier.
Het is 3 voor werktijd, dus dat kan nog makkelijk!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat succes moet je DaMart wensen. En nu die tetten verdomme!
zit op het vliegveld, dus geen tetten van mijn hand hedenochtend. Vanavond misschien weer, als de kantoorslaafjes van Nederland nog half lam op kantoor wacht tot het daadwerkelijk vrijdag einde werktijd is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat succes moet je DaMart wensen. En nu die tetten verdomme!
FELIquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:58 schreef BrandX het volgende:
Goedemorgen heden morgen!![]()
![]()
ik heb een huisje!
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:58 schreef BrandX het volgende:
![]()
ik heb een huisje!
![]()
![]()
feli!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:58 schreef BrandX het volgende:
![]()
ik heb een huisje!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:58 schreef BrandX het volgende:
![]()
ik heb een huisje!
![]()
![]()
tofquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:58 schreef BrandX het volgende:
![]()
ik heb een huisje!
![]()
![]()
En al vertragingsmeldingenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:09 schreef indahnesia.com het volgende:
en een kneiter van een donder ineens.. vliegen wordt ineens minder leuk
met dit weer kan er nog gevlogen worden. Het waait nog niet, en er is ook nog geen regen, maar dat zal binnen 15 minuten wel veranderen.quote:
pics!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
met dit weer kan er nog gevlogen worden. Het waait nog niet, en er is ook nog geen regen, maar dat zal binnen 15 minuten wel veranderen.
Haha, jazeker. Illustrerend genoeg iig.quote:
Een van de weinige kwaliteitstopics in KLBquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:18 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Haha, jazeker. Illustrerend genoeg iig..
Hoiquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:20 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen.
in het allerleukste stukje weimarstraat wat er isquote:
Coolquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
in het allerleukste stukje weimarstraat wat er is
Tussen het koningsplein en het water in (geen idee hoe die gracht heet daarmaar lijn 11 loopt erlangs iig).
quote:
Rome, Fransenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:37 schreef Kuukske het volgende:
Luitjes, als jullie moesten kiezen tussen Nice of Rome, wat zou je kiezen?
Hmm.. goed punt.quote:
Schande!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:43 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb gewoon een deel gemist....
Da's wel mooi hm?quote:
Dan had je maar moeten postenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was voor een goed doel, anders had ik door werk topic gemist gisteren.
Berlijn en Helsinki zijn geen optie op dit moment.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:49 schreef JortK het volgende:
Rome is cool
Berlijn is trouwens ook wel cool
En Helsinki ook
Dat ging dus niet omdat ik een avondvergadering had en pas om één uur of zo thuis was vannachtquote:
Rome, absoluut. Prachtige stad, toffe mensen, geweldig eten, fantastische koffie (ok, ook best goeie thee geloof ik)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:37 schreef Kuukske het volgende:
Luitjes, als jullie moesten kiezen tussen Nice of Rome, wat zou je kiezen?
tijgermuggenquote:
Beetje oud al. Eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:58 schreef JortK het volgende:
Dit is echt de reactie van het jaar:
INTERNET
Gewoon multiquoten, daan heb je er geen last van.quote:
Vast wel te vinden.quote:
Omdat jij het ook altijd doet zal ik het mezelf ook aan gaan lerenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon multiquoten, daan heb je er geen last van.
Ik klaag niet over flood control. Nooit last van eigenlijk. Ik spam dan ook niet zo snel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Omdat jij het ook altijd doet zal ik het mezelf ook aan gaan leren
Oiquote:
Het is een gavequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik klaag niet over flood control. Nooit last van eigenlijk. Ik spam dan ook niet zo snel.
Nee, dat nietquote:
relmof.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wat een vage shit
aan wie heb je dat gevraagd?
mh?quote:
Unreal Tournamentquote:
Mja, mij ook. Ik ga maar weer braaf werkenquote:
7 minuten tussen de mijne en de jouwe. ja, het gaat hard hierquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, mij ook. Ik ga maar weer braaf werken.
* BrandX kuukske aan het werk schoptquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, mij ook. Ik ga maar weer braaf werken.
Oh niet gezien.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:31 schreef Pheno het volgende:
7 minuten tussen de mijne en de jouwe. ja, het gaat hard hier
quote:Top 100 van maandag 27 oktober 2008
03. 218 Pheno
15. 126 Californium
20. 115 Klonk
28. 099 Fha
38. 085 OA
41. 081 eer-ik
47. 076 Slarioux
67. 066 indahnesia.com
97. 053 Sjowhan
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Hé, je icoontje. Wat doe je?!quote:
Komt door JortK z'n tool, waarin jij niet verwerkt bent...quote:
Even wat anders!quote:
PM voor toevoegingen zou ik zeggenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:14 schreef OA het volgende:
[..]
Komt door JortK z'n tool, waarin jij niet verwerkt bent...
Dat is te lamequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt jezelf eruit gefilterd in je tool?
wat moet ik PM-en dan? voordat ik het doequote:
JE username, dan zal ik hem vanavond ff toevoegenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:16 schreef Californium het volgende:
[..]
wat moet ik PM-en dan? voordat ik het doe
Zoiets:quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik moet hem PM-en. Jij hoeft niets te doen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:16 schreef Californium het volgende:
[..]
okequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets:
"Hoi Jort, mag ik ook in je KSC-spamlijstje?"
Met tietenfoto'squote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets:
"Hoi Jort, mag ik ook in je KSC-spamlijstje?"
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:18 schreef OA het volgende:
[..]
Ik moet hem PM-en. Jij hoeft niets te doen.![]()
Voor nu ben je er handmatig bijgezet.
Welnee. Het is toch duidelijk zo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:18 schreef JortK het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat ik zo twee PM's heb
Vind je dat ergquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:18 schreef JortK het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat ik zo twee PM's heb
Eensquote:
Dag meneer.quote:
Ah, mijn favoriete collega!quote:
je zwaait je al een ongeluk.quote:
Ik ga het vergeten geloof mequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:20 schreef Californium het volgende:
[..]
EensJort...zet me in da lijstje!!!
Naaktplaatjes werken wel beter voor het geheugen jaquote:
Discipine..... ik heb het...maar als het op luiheid aankomt wint de discipine nooitquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
je zwaait je al een ongeluk.
Nee vandaag even wat inrichten en dat wil ik vandaag wel af hebben. Anders blijft het maar liggen.
Discipline ftw.
Daarom zei ik ook dat ze tietenpics mee moest sturenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naaktplaatjes werken wel beter voor het geheugen ja
Define tietenpostsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:45 schreef JortK het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat ze tietenpics mee moest sturen
Hier is dat afgekoppeldquote:
Nog steedsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:03 schreef Aarti het volgende:
is het al morgen?
bijnaquote:
We zijn geen MEN hierquote:
Niet in MENquote:
Nee, ik heb het drukquote:
Zeg dan gewoon dat je gaat lunchen. Bovendien is friet bakken niet koken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ga dadelijk koken, lees een frietje halen
en toch was het lekkerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:08 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je gaat lunchen. Bovendien is friet bakken niet koken..
Ik nog 1,5 uurquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:24 schreef Aarti het volgende:
nog 2 uurtjes! lekker, vroeg naar huis!!
Ik kan geen muurtjes metselen of auto´s openbrekenquote:
Minpuntenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik kan geen muurtjes metselen of auto´s openbreken
Dat kunnen polen ook nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik kan geen muurtjes metselen of auto´s openbreken
Hoe weet je zo zeker dat dat polen zijn?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:32 schreef Klonk het volgende:
het auto´s openbreken lukt ze hier in de grensstreek anders aardig
omdat ze er voor opgepakt wordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat dat polen zijn?
ze hebben hier laatst voor het politiebureau gedaanquote:
OMG dan zijn het zeker polenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze hebben hier laatst voor het politiebureau gedaan
De baas vond dat ik een nieuwe verdiendequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
de oude stuk geslagen uit frustratie van een online game?
dus je hebt er nu eentje met leesbare lettersquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:43 schreef JortK het volgende:
[..]
De baas vond dat ik een nieuwe verdiende
Kijk, das ut betere werk,quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:43 schreef JortK het volgende:
[..]
De baas vond dat ik een nieuwe verdiende
OAquote:
Ik nog niet. Vanavond even kijken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
OA![]()
![]()
ik heb voorspelling gedaan, goed he![]()
Las net dat topic over die gast in Indonesie die met een 12jarige is getrouwd en dat ook nog met een 9- en 7-jarige wil doen. Deed me weer denken aan een uitspraak van Jody Bernalquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik voorspelde dat jij vanavond ging kijken
Hmmm, mja...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Las net dat topic over die gast in Indonesie die met een 12jarige is getrouwd en dat ook nog met een 9- en 7-jarige wil doen. Deed me weer denken aan een uitspraak van Jody Bernal
que?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Las net dat topic over die gast in Indonesie die met een 12jarige is getrouwd en dat ook nog met een 9- en 7-jarige wil doen. Deed me weer denken aan een uitspraak van Jody Bernal
Ja, maar dat maakt geen fuck uit want ik typ blind.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
dus je hebt er nu eentje met leesbare letters
Wat een knuppelquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hij zei eens op de radio:"Hoe dichter bij de nul.. hoe strakker om de l..."
que si que noquote:
TETTEN!quote:
Dat kan wel zo zijn, maar ik zag ooit zijn "crib". Dan wil ik ook wel een grafnummer schrijven.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:14 schreef Klonk het volgende:
wat een grafnummer...
pics!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar ik zag ooit zijn "crib". Dan wil ik ook wel een grafnummer schrijven.
zoek zelf, gek.quote:
ja, doe maar dubbel hoor.quote:
GMTA!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:33 schreef MPG het volgende:
mogge![]()
![]()
heel tpoic gemist, stelletje spamz0rs
Nou zo G waren ze niet, als je zoveel moet werken en geen tijd hebt om te postenquote:
je moet ze even de tijd geven, die zitten elkaar nu geile mailtjes te sturenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou zo G waren ze niet, als je zoveel moet werken en geen tijd hebt om te posten
wie? Mart en MPG?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
je moet ze even de tijd geven, die zitten elkaar nu geile mailtjes te sturen
doe mij er ook eenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb nog maar eens een bak koffie gezet
Wist je dat nog nietquote:
dat wordt nog wat als je nws mod benquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou zo G waren ze niet, als je zoveel moet werken en geen tijd hebt om te posten
Het heet niet voor niets hotmail hèquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
je moet ze even de tijd geven, die zitten elkaar nu geile mailtjes te sturen
Of FA.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat wordt nog wat als je nws mod ben![]()
ik heb alleen gmailquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets hotmail hè.
quote:
En daar heb je genoeg aan?quote:
quote:
MPG? natuurlijk! ik val niet op meisjesquote:
Nah, stiekem heb ik ook een hccnet-adres hoorquote:
Geile spamz0r!quote:
nu kunnen er weer 4 berichtjes inquote:
ik hoef mijn modpowers niet zo vaak te gebruiken, gelukkig, maar dat neemt niet weg dat de PM box van MPG klatsvol zitquote:
Weggooien die troep! of uitprinten en dan weggooien.quote:
Ja, itt jullie heb ik geen oneindige PM box.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik hoef mijn modpowers niet zo vaak te gebruiken, gelukkig, maar dat neemt niet weg dat de PM box van MPG klatsvol zit
Ik gebruik ze vaak, maar hier niet natuurlijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik hoef mijn modpowers niet zo vaak te gebruiken, gelukkig, maar dat neemt niet weg dat de PM box van MPG klatsvol zit
ruim hem dan gewoon eens op, ik heb nu twee keer moeten klikken omdat ik mijn magische modpowers heb gebruikt voor een push pm...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, itt jullie heb ik geen oneindige PM box.
hij is niet oneindigquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, itt jullie heb ik geen oneindige PM box.
Doe anders nog eens een alert-PMquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik gebruik ze vaak, maar hier niet natuurlijk
de PR-PM-box is godzijdank gigantisch groot, die kan haast niet vol
Het lullige voor MPG is natuurlijk dat al die push-PM's automatisch in zijn notes komen te staan tegenwoordig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
ruim hem dan gewoon eens op, ik heb nu twee keer moeten klikken omdat ik mijn magische modpowers heb gebruikt voor een push pm...
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het lullige voor MPG is natuurlijk dat al die push-PM's automatisch in zijn notes komen te staan tegenwoordig.
ja, dat loopt lekker op inmiddelsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het lullige voor MPG is natuurlijk dat al die push-PM's automatisch in zijn notes komen te staan tegenwoordig.
volgens mij ging het niet over mpgquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:49 schreef Muck het volgende:
MPG? natuurlijk! ik val niet op meisjes
[..]
Je muckt elke dag wel eensquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik gebruik ze vaak, maar hier niet natuurlijk
Dan kost het me godverdomme nog geld ook om ze te lezen /madquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zeiksnor!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:59 schreef DaMart het volgende:
Alweer vol! Het lijkt je koffiekopje wel. Die vult zich bij jou ook automatisch bij als je een slok neemt.
Die dingen kun je toch ook weggooienquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:59 schreef DaMart het volgende:
Alweer vol! Het lijkt je koffiekopje wel. Die vult zich bij jou ook automatisch bij als je een slok neemt.
Ondertussen nog maar 3 eurocent per note!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan kost het me godverdomme nog geld ook om ze te lezen /mad
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ondertussen nog maar 3 eurocent per note!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |