En al vertragingsmeldingenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:09 schreef indahnesia.com het volgende:
en een kneiter van een donder ineens.. vliegen wordt ineens minder leuk
met dit weer kan er nog gevlogen worden. Het waait nog niet, en er is ook nog geen regen, maar dat zal binnen 15 minuten wel veranderen.quote:
pics!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
met dit weer kan er nog gevlogen worden. Het waait nog niet, en er is ook nog geen regen, maar dat zal binnen 15 minuten wel veranderen.
Haha, jazeker. Illustrerend genoeg iig.quote:
Een van de weinige kwaliteitstopics in KLBquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:18 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Haha, jazeker. Illustrerend genoeg iig..
Hoiquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:20 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen.
in het allerleukste stukje weimarstraat wat er isquote:
Coolquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
in het allerleukste stukje weimarstraat wat er is
Tussen het koningsplein en het water in (geen idee hoe die gracht heet daarmaar lijn 11 loopt erlangs iig).
quote:
Rome, Fransenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:37 schreef Kuukske het volgende:
Luitjes, als jullie moesten kiezen tussen Nice of Rome, wat zou je kiezen?
Hmm.. goed punt.quote:
Schande!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:43 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb gewoon een deel gemist....
Da's wel mooi hm?quote:
Dan had je maar moeten postenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was voor een goed doel, anders had ik door werk topic gemist gisteren.
Berlijn en Helsinki zijn geen optie op dit moment.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:49 schreef JortK het volgende:
Rome is cool
Berlijn is trouwens ook wel cool
En Helsinki ook
Dat ging dus niet omdat ik een avondvergadering had en pas om één uur of zo thuis was vannachtquote:
Rome, absoluut. Prachtige stad, toffe mensen, geweldig eten, fantastische koffie (ok, ook best goeie thee geloof ik)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:37 schreef Kuukske het volgende:
Luitjes, als jullie moesten kiezen tussen Nice of Rome, wat zou je kiezen?
tijgermuggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |