WAT ZEI JE?quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:23 schreef ruud.nl het volgende:
Dat komt doordat je je capslock aan hebt staan.
DENNUSSSSSSSSS HARDCORE FOK HOOLIGAN JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUJquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:20 schreef dennus2008 het volgende:
WAAROM THE FACK ZIJN DE HELFT VAN ALLE SITE'S PLAT EN IS INTERNET ZO TRAAG ALS DIKKE STRONT.
EN DOET DE SITE VAN AMS-IX HET NIET
Va ons allemoal.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:30 schreef The_Terminator het volgende:
Nergens last van. Maar TS; je toetsenbord is kapoet.
Die site lijkt door een 13 jarige gemaakt te zijnquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:32 schreef John.Milton het volgende:
CAPSLOCK DAG IS DE 22STE GEWEEST
http://capslockday.com/
Aan de OP te zien is TS zelf ook nog maar 13 jaar dus dat klopt wel allemaalquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die site lijkt door een 13 jarige gemaakt te zijn
Het is duidelijk gemaakt door iemand die een 13e jarige probeerde te imiteren! Subtiele verschillenquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die site lijkt door een 13 jarige gemaakt te zijn
Wtf, dit is precies mijn klacht. Ook geen Eweka, en ook geen Dexter.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:42 schreef tralalala het volgende:
IK WIL NU BIJNA TORRENTS GAAN GEBRUIKEN, OMDAT EWEKA NIET MEER WERKT MAAR IK DOE HET LEKKER TOCH NIET! TORRENTSPATAT
![]()
NU KAN IK DEXTER NIET KIJKEN
Eweka doet het nog steeds nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:21 schreef Stephan123 het volgende:
De stroomstoring is alweer voorbij, zie plaatje wat ik postte
De helft van mijn radiostreams werkt ook nog steeds niet.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Eweka doet het nog steeds nietduurt misschien even dan ofzo
Het werkt weerquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
De helft van mijn radiostreams werkt ook nog steeds niet.
En een kapsaloon !quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:24 schreef Maandverband_tester het volgende:
Patatje oorlog en een berehap pinda A.U.B
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |