Dat kunnen polen ook nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik kan geen muurtjes metselen of auto´s openbreken
Hoe weet je zo zeker dat dat polen zijn?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:32 schreef Klonk het volgende:
het auto´s openbreken lukt ze hier in de grensstreek anders aardig
omdat ze er voor opgepakt wordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat dat polen zijn?
ze hebben hier laatst voor het politiebureau gedaanquote:
OMG dan zijn het zeker polenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze hebben hier laatst voor het politiebureau gedaan
De baas vond dat ik een nieuwe verdiendequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
de oude stuk geslagen uit frustratie van een online game?
dus je hebt er nu eentje met leesbare lettersquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:43 schreef JortK het volgende:
[..]
De baas vond dat ik een nieuwe verdiende
Kijk, das ut betere werk,quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:43 schreef JortK het volgende:
[..]
De baas vond dat ik een nieuwe verdiende
OAquote:
Ik nog niet. Vanavond even kijken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
OA![]()
![]()
ik heb voorspelling gedaan, goed he![]()
Las net dat topic over die gast in Indonesie die met een 12jarige is getrouwd en dat ook nog met een 9- en 7-jarige wil doen. Deed me weer denken aan een uitspraak van Jody Bernalquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik voorspelde dat jij vanavond ging kijken
Hmmm, mja...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Las net dat topic over die gast in Indonesie die met een 12jarige is getrouwd en dat ook nog met een 9- en 7-jarige wil doen. Deed me weer denken aan een uitspraak van Jody Bernal
que?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Las net dat topic over die gast in Indonesie die met een 12jarige is getrouwd en dat ook nog met een 9- en 7-jarige wil doen. Deed me weer denken aan een uitspraak van Jody Bernal
Ja, maar dat maakt geen fuck uit want ik typ blind.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
dus je hebt er nu eentje met leesbare letters
Wat een knuppelquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hij zei eens op de radio:"Hoe dichter bij de nul.. hoe strakker om de l..."
que si que noquote:
TETTEN!quote:
Dat kan wel zo zijn, maar ik zag ooit zijn "crib". Dan wil ik ook wel een grafnummer schrijven.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:14 schreef Klonk het volgende:
wat een grafnummer...
pics!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar ik zag ooit zijn "crib". Dan wil ik ook wel een grafnummer schrijven.
zoek zelf, gek.quote:
ja, doe maar dubbel hoor.quote:
GMTA!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:33 schreef MPG het volgende:
mogge![]()
![]()
heel tpoic gemist, stelletje spamz0rs
Nou zo G waren ze niet, als je zoveel moet werken en geen tijd hebt om te postenquote:
je moet ze even de tijd geven, die zitten elkaar nu geile mailtjes te sturenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou zo G waren ze niet, als je zoveel moet werken en geen tijd hebt om te posten
wie? Mart en MPG?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
je moet ze even de tijd geven, die zitten elkaar nu geile mailtjes te sturen
doe mij er ook eenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb nog maar eens een bak koffie gezet
Wist je dat nog nietquote:
dat wordt nog wat als je nws mod benquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou zo G waren ze niet, als je zoveel moet werken en geen tijd hebt om te posten
Het heet niet voor niets hotmail hèquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
je moet ze even de tijd geven, die zitten elkaar nu geile mailtjes te sturen
Of FA.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat wordt nog wat als je nws mod ben![]()
ik heb alleen gmailquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets hotmail hè.
quote:
En daar heb je genoeg aan?quote:
quote:
MPG? natuurlijk! ik val niet op meisjesquote:
Nah, stiekem heb ik ook een hccnet-adres hoorquote:
Geile spamz0r!quote:
nu kunnen er weer 4 berichtjes inquote:
ik hoef mijn modpowers niet zo vaak te gebruiken, gelukkig, maar dat neemt niet weg dat de PM box van MPG klatsvol zitquote:
Weggooien die troep! of uitprinten en dan weggooien.quote:
Ja, itt jullie heb ik geen oneindige PM box.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik hoef mijn modpowers niet zo vaak te gebruiken, gelukkig, maar dat neemt niet weg dat de PM box van MPG klatsvol zit
Ik gebruik ze vaak, maar hier niet natuurlijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik hoef mijn modpowers niet zo vaak te gebruiken, gelukkig, maar dat neemt niet weg dat de PM box van MPG klatsvol zit
ruim hem dan gewoon eens op, ik heb nu twee keer moeten klikken omdat ik mijn magische modpowers heb gebruikt voor een push pm...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, itt jullie heb ik geen oneindige PM box.
hij is niet oneindigquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, itt jullie heb ik geen oneindige PM box.
Doe anders nog eens een alert-PMquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik gebruik ze vaak, maar hier niet natuurlijk
de PR-PM-box is godzijdank gigantisch groot, die kan haast niet vol
Het lullige voor MPG is natuurlijk dat al die push-PM's automatisch in zijn notes komen te staan tegenwoordig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
ruim hem dan gewoon eens op, ik heb nu twee keer moeten klikken omdat ik mijn magische modpowers heb gebruikt voor een push pm...
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het lullige voor MPG is natuurlijk dat al die push-PM's automatisch in zijn notes komen te staan tegenwoordig.
ja, dat loopt lekker op inmiddelsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het lullige voor MPG is natuurlijk dat al die push-PM's automatisch in zijn notes komen te staan tegenwoordig.
volgens mij ging het niet over mpgquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:49 schreef Muck het volgende:
MPG? natuurlijk! ik val niet op meisjes
[..]
Je muckt elke dag wel eensquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik gebruik ze vaak, maar hier niet natuurlijk
Dan kost het me godverdomme nog geld ook om ze te lezen /madquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zeiksnor!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:59 schreef DaMart het volgende:
Alweer vol! Het lijkt je koffiekopje wel. Die vult zich bij jou ook automatisch bij als je een slok neemt.
Die dingen kun je toch ook weggooienquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:59 schreef DaMart het volgende:
Alweer vol! Het lijkt je koffiekopje wel. Die vult zich bij jou ook automatisch bij als je een slok neemt.
Ondertussen nog maar 3 eurocent per note!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan kost het me godverdomme nog geld ook om ze te lezen /mad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |