Dat kunnen polen ook nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik kan geen muurtjes metselen of auto´s openbreken
Hoe weet je zo zeker dat dat polen zijn?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:32 schreef Klonk het volgende:
het auto´s openbreken lukt ze hier in de grensstreek anders aardig
omdat ze er voor opgepakt wordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat dat polen zijn?
ze hebben hier laatst voor het politiebureau gedaanquote:
OMG dan zijn het zeker polenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze hebben hier laatst voor het politiebureau gedaan
De baas vond dat ik een nieuwe verdiendequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
de oude stuk geslagen uit frustratie van een online game?
dus je hebt er nu eentje met leesbare lettersquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:43 schreef JortK het volgende:
[..]
De baas vond dat ik een nieuwe verdiende
Kijk, das ut betere werk,quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:43 schreef JortK het volgende:
[..]
De baas vond dat ik een nieuwe verdiende
OAquote:
Ik nog niet. Vanavond even kijken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
OA![]()
![]()
ik heb voorspelling gedaan, goed he![]()
Las net dat topic over die gast in Indonesie die met een 12jarige is getrouwd en dat ook nog met een 9- en 7-jarige wil doen. Deed me weer denken aan een uitspraak van Jody Bernalquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik voorspelde dat jij vanavond ging kijken
Hmmm, mja...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Las net dat topic over die gast in Indonesie die met een 12jarige is getrouwd en dat ook nog met een 9- en 7-jarige wil doen. Deed me weer denken aan een uitspraak van Jody Bernal
que?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Las net dat topic over die gast in Indonesie die met een 12jarige is getrouwd en dat ook nog met een 9- en 7-jarige wil doen. Deed me weer denken aan een uitspraak van Jody Bernal
Ja, maar dat maakt geen fuck uit want ik typ blind.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
dus je hebt er nu eentje met leesbare letters
Wat een knuppelquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hij zei eens op de radio:"Hoe dichter bij de nul.. hoe strakker om de l..."
que si que noquote:
TETTEN!quote:
Dat kan wel zo zijn, maar ik zag ooit zijn "crib". Dan wil ik ook wel een grafnummer schrijven.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:14 schreef Klonk het volgende:
wat een grafnummer...
pics!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar ik zag ooit zijn "crib". Dan wil ik ook wel een grafnummer schrijven.
zoek zelf, gek.quote:
ja, doe maar dubbel hoor.quote:
GMTA!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:33 schreef MPG het volgende:
mogge![]()
![]()
heel tpoic gemist, stelletje spamz0rs
Nou zo G waren ze niet, als je zoveel moet werken en geen tijd hebt om te postenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |