quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Alst morgen zo doorgaat baal ik flink dat ik de hele dag weg ben
I failedquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:51 schreef LastRequest het volgende:
Moest Mikkie niet de nieuwe starten?
Mooie toepasselijke TT was dat trouwens wel voor zo'n sneltreintopic!
Gast, hoe fucking moeilijk is Google?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:54 schreef swarmahoer het volgende:
ik doe niet aan tietenfipos, kan nooit fatsoenlijke plaatjes vinden
Puick werck!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:53 schreef IrishBastard het volgende:
Ik had al even zitten f5-en, denk, maak ik m wel aan
Ho, wacht even. Gij nieuwkomert gaat hier niet zomaar de dienst proberen uit te maken, en al helemáál niet met piemels in de fipo. Ben je nou helemaal beduveld?quote:
ik gaf maar een optie.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ho, wacht even. Gij nieuwkomert gaat hier niet zomaar de dienst proberen uit te maken, en al helemáál niet met piemels in de fipo. Ben je nou helemaal beduveld?!
Tip. Gratis. Maar knoop 'm goed in je oren: piemels in de OP, dat is geen optie!quote:
omdat je mij zo'n GEWELDIGE tip gaf, krijg je van mij een cadeautje:quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tip. Gratis. Maar knoop 'm goed in je oren: piemels in de OP, dat is geen optie!.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:02 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
omdat je mij zo'n GEWELDIGE tip gaf, krijg je van mij een cadeautje:
[ afbeelding ]
voor het geval t je nog niet opgevallen was... spellingsfouten van mij moet je gewoon negerenquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tip 2: Lees over swarmahoer zijn spelfouten heen, 10000 pogingen gingen u voor.
Heb gehoord dat 'ie wel okay was.quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:08 schreef swarmahoer het volgende:
nog ff my best friends girl kijken
ben benieuwd of die leuk is
quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:37 schreef MrDrako het volgende:
[..]
ja, hoi
woon toch echt all 22 jaar in nijmegen, en dan bedoel ik niet wijchen ofzo
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:14 schreef SiETSKE. het volgende:
die Anonieme Fokker..
kijkt die op iedereen zn profiel 100x per dag?
of moet ik bang worden?
quote:
Nee, nieuwe usersquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat LR 3 maanden kan eten van jouw uitgaves aan je brommer?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ja, maar die Fries was er in 234 ook al.
Juh maar gister kwam ze pas een beetje losquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ja, maar die Fries was er in 234 ook al.
OOST. denk ik?quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:05 schreef HostiMeister het volgende:
Sietske was er het topic ervoor al, wie is nog meer nieuw?\
ok, ik kan nu echt niets meer doen de rest van de dagquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:14 schreef SiETSKE. het volgende:
die Anonieme Fokker..
kijkt die op iedereen zn profiel 100x per dag?
of moet ik bang worden?
Ik waardeer 't ten zeerste.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:08 schreef swarmahoer het volgende:
hebben we allemaa lvoor jouw gedaan he piet
Lees het hele topic eens door, het ging de hele avond zoquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ok, ik kan nu echt niets meer doen de rest van de dagik kanniet meer stoppen met lachen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:25 schreef SiETSKE. het volgende:
ja djeeeez.
jongens, hoe kan ik dat nou ruiken als NEWBIE?
ZOMGLOLLEREINZWTFBBQ!!!111!11!1!!!!quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Lees het hele topic eens door, het ging de hele avond zo
Pas maar op dat ze je boekjes niet vindenquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:36 schreef swarmahoer het volgende:
mn neefjes komen hier, dus ik laat mn kamer opruimen
fatsoenlijk spul kopen is geen optiequote:Op zondag 26 oktober 2008 11:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
* kriebelt onder zijn kin *
elke dag scheren of een paar dagen bloeden... dilemma
krijgen ze natuurlijk wel voor betaaldquote:
Een... euhm... kwartje?quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
krijgen ze natuurlijk wel voor betaald
boekjes zijn zo ... uhh.. 19XXquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Pas maar op dat ze je boekjes niet vinden
haha daarvoor doet ie t niet meerquote:
alleen met pluishaar hoef je je eens in de 2 weken te scherenquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
fatsoenlijk spul kopen is geen optie?
Ik scheer me niet, want ik heb nooit haargroei, ik ben nog een mini puberquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
alleen met pluishaar hoef je je eens in de 2 weken te scheren
lees eerst mn reactie eens voordat je reageert op iets wat er niet staatquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
owja ik post richting swarma, nou de uitleg:quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
lees eerst mn reactie eens voordat je reageert op iets wat er niet staat
Je verwijst hier naar mijn materiaal, en noemt het onfatsoenlijk, dit ben ik niet met je eens.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
fatsoenlijk spul kopen is geen optie?
Vervolgens reageer ik hier niet direct op, maar verwijs ik naar jou pluishaartjes waardoor jij je maar eens in de 2 weken hoeft te scheren. En dat kan dan ook met onfatsoenlijk spul, want verschil merk je toch niet binnen 1 dag.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
dat vind ik wel lief van je.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
haha daarvoor doet ie t niet meergeef m altijd 5 euro ofzo
quote:Gillette Fusion heeft 5 mesjes. Iets waarover James M. Kilts, voormalig CEO and President, van The Gillette Company op 18 februari 2004 al eens zei:
“Fuck Everything, We’re Doing Five Blades
We were the fucking vanguard of shaving in this country. The Gillette Mach3 was the razor to own. Then the other guy came out with a three-blade razor. Were we scared? Hell, no. Because we hit back with a little thing called the Mach3Turbo. That’s three blades and an aloe strip….
If two blades is good, and three blades is better, obviously five blades would make us the best fucking razor that ever existed. Comprende? …”
yea rightquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
owja ik post richting swarma, nou de uitleg:
[..]
Je verwijst hier naar mijn materiaal, en noemt het onfatsoenlijk, dit ben ik niet met je eens.
[..]
Vervolgens reageer ik hier niet direct op, maar verwijs ik naar jou pluishaartjes waardoor jij je maar eens in de 2 weken hoeft te scheren. En dat kan dan ook met onfatsoenlijk spul, want verschil merk je toch niet binnen 1 dag.
Dus ja ik heb je reactie gelezen en reageer op iets wat er indirect staat.
die 5 is kut veel te groot kan je niet eens fatsoenlijk je bovenlip mee scheren (of ik heb een te kleine bovenlipquote:
Doe je bikini aan en brouw een coctail.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:06 schreef SiETSKE. het volgende:
ik voel me alsof het buiten 40 graden is.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doe je bikini aan en ga naar coctail.
Ik kan er fatsoenlijk mee scheren hoorquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die 5 is kut veel te groot kan je niet eens fatsoenlijk je bovenlip mee scheren (of ik heb een te kleine bovenlip) mach 3 ftw
goed idee.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doe je bikini aan en brouw een coctail.
moeite waardquote:
miss weet je t na dat ene glaasje al niet meerquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:13 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb echt knallende koppijn, alsof ik me gister volgezopen heb.. Nog niet eens een half glas wijn heb ik gehad
ik ben ook knetterverkouden al n weekjequote:Op zondag 26 oktober 2008 12:14 schreef SiETSKE. het volgende:
ik denk dat iedereen ziek wordt.
het heerst wel geloof ik?
Ik heb daar helemaal geen tijd voorquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:14 schreef SiETSKE. het volgende:
ik denk dat iedereen ziek wordt.
het heerst wel geloof ik?
Haha ik zat met moeders op de bank dus al te gek zal het niet geworden zijnquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
miss weet je t na dat ene glaasje al niet meer
dan was 't heul slechte wijnquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:13 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb echt knallende koppijn, alsof ik me gister volgezopen heb.. Nog niet eens een half glas wijn heb ik gehad
waar wacht je dan op ?quote:
Dat zal het zijnquote:
Dude, failquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:17 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb een kater van een stuk of 7 desperado's
Krijg er altijd een zwaar hoofd van, maar ik bedenk me dat ik dan ook andere spul heb geconsumeerdquote:
zou gaan trainen voor de zeven heuvelenloopquote:
gras is altijd groener bij de buren?quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Krijg er altijd een zwaar hoofd van, maar ik bedenk me dat ik dan ook andere spul heb geconsumeerd
Ja dat en een of andere margarita mix en nog een paar ranzige bavjes en nog wat andere meuk, dus het zal niet alleen de desperado's zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
gras is altijd groener bij de buren?
Drink een ijskoude HJ en je wil nooit meer iets andersquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:25 schreef LastRequest het volgende:
Niks mis met Bavaria, das op dit moment het enige bier dat ik lekker vind
Ik dacht alquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Krijg er altijd een zwaar hoofd van, maar ik bedenk me dat ik dan ook andere spul heb geconsumeerd
Kom op, ik? fucked up van een paar desperados? Don't think soquote:
gaat van mn werk uitquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:21 schreef swarmahoer het volgende:
heb je naar de organisatie gemailt voor het startpunt? of naar een potentieel renmaatje?
Exactomundo, dat verbaasde me, of had me verbaasdquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kom op, ik? fucked up van een paar desperados? Don't think so
Nee man, ik lust net een maand bier, ik hou het nog ff hierbij.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Drink een ijskoude HJ en je wil nooit meer iets anders
alcohol gaat toch per kg lichaamsgewichtquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kom op, ik? fucked up van een paar desperados? Don't think so
deze is wel heel makkelijk:quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:00 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
nee nog steeds niet.
en dat terwijl ik hier al in mn bikini zit.
spiermassa hequote:Op zondag 26 oktober 2008 12:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
alcohol gaat toch per kg lichaamsgewichtdenk idd dat die paar druppels bij jou niks uithalen
Haha, gelukkig hadden we er wel ééntje die erin begon te geloven!quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een hoop gedis, een neprel die epic failt want niemand geeft 't aandacht
Zoiets.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:04 schreef Swine het volgende:
[..]
Haha, gelukkig hadden we er wel ééntje die erin begon te geloven!![]()
Kreeg net daarna een PM van CP : wtf man, is dat gedoe met Swarma serieus?![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:04 schreef Swine het volgende:
[..]
Haha, gelukkig hadden we er wel ééntje die erin begon te geloven!![]()
Kreeg net daarna een PM van CP : wtf man, is dat gedoe met Swarma serieus?![]()
brommermonteurquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:43 schreef SiETSKE. het volgende:
uhu zeker.
CP, wth doe jij voor opleiding?!
jij hebt echt een rooster van niks.
zorgtoeslag ja, maar ik heb het nog tegoed van het hele afgelopen jaar.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:44 schreef swarmahoer het volgende:
krijg je dat niet altijd per maand(Van de overheid toch, zorgtoeslag)
aha, nou leukquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:48 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
zorgtoeslag ja, maar ik heb het nog tegoed van het hele afgelopen jaar.
heb niks per maand gekregen toen.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
alcohol gaat toch per kg lichaamsgewichtdenk idd dat die paar druppels bij jou niks uithalen
Ach joh, een biertje kan geen kwaad, tenzij je tegenwoordig bij een stevige bries al omwaait.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:03 schreef morgane het volgende:
[..]
toch helemaal niet zo'n gek idee dat ik niet drink
hmm dat hoef ik niet zo nodig.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:59 schreef Slarioux het volgende:
En ik in één klap uitgeven aan een dure gadget.
waarop draaide jequote:Op zondag 26 oktober 2008 15:13 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
hmm dat hoef ik niet zo nodig.
hoewel ik wel draaitafels wil.![]()
ik ging laatst draaien bij een vriend van me, en het was toch wel zó tof.
Waar wacht je op?quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:32 schreef SiETSKE. het volgende:
die vriend van mij draait ook op feestjes sinds kort enzo, hij probeert er een beetje tussen te komen.
scheelt dat ie was connecties heeft.
maargoed, ik vind dat er meer vrouwelijke dj's moeten komen.
nee heb besloten om mariokart te spelen via de beamerquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:56 schreef SiETSKE. het volgende:
ja dat is kut.
dan moet je toch maar je kamer op gaan ruimen.
zit niks anders op he.
en een fatsoenlijk mengpaneel?quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:57 schreef Swine het volgende:
Heb je wel een koptelefoon met grote jack plug eraan?
Ik meng nooit, maar ik heb wel een toffe koptelefoon.. Mijn enige wapenfeitquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:57 schreef Swine het volgende:
Ik ken nog wel een plekje waar je nu beetje kan oefenen. kan je meteen met 5 stuks draaien
Heb je wel een koptelefoon met grote jack plug eraan?
Deze van ons schijnen dus echt heel goed te zijn. De meest stabiele die er bestaan ongeveer. En die effecten die er niet op zitten kan je gewoon allemaal op de cd spelers maken dus dat maakt ook niet uit. Heb het gister nog even nagevraagd aan de deskundigenquote:
oh ik wil ook.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee heb besloten om mariokart te spelen via de beamer
als je om half 5 hier bent, dan is dat ding er ookquote:
Ziet er natuurlijk beter uit en ze kunnen ook wel iets meer, maar die van ons zijn dus niet crappie ofzoquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:13 schreef swarmahoer het volgende:
stom dat die ''echte'' djs dan perse die pioneer willen
kwart voor 5 ook goed?quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als je om half 5 hier bent, dan is dat ding er ookbeamer staat al klaar
quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:32 schreef LastRequest het volgende:
swarma schijt in z'n broek als je echt gaat
Sietske is gewoon een kloon van pietje. Daarom was hij er gister niet onder zijn eigen account en is ie nu dus ook echt niet naar ajax - necquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:32 schreef LastRequest het volgende:
swarma schijt in z'n broek als je echt gaat
Snertquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:02 schreef Slarioux het volgende:
Ik ga wandelen denk ik. Anders zit ik echt de hele dag binnen. Jammer alleen dat het van dat snertweer is.
Nouja tis dat ik dr al "ken" van EG, anders zou ik je gelovenquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:40 schreef Swine het volgende:
[..]
Sietske is gewoon een kloon van pietje. Daarom was hij er gister niet onder zijn eigen account en is ie nu dus ook echt niet naar ajax - nec
quote:EG
(Doorverwezen vanaf Eg)
EG kan verwijzen naar:
Europese Gemeenschappen, een verzamelnaam voor de drie Europese Gemeenschappen, namelijk de Europese Gemeenschap, de Euratom en de Europese Gemeenschap voor Kolen en Staal, die samen de eerste pijler vormen van de Europese Unie.
Europese Gemeenschap (voorheen Europese Economische Gemeenschap), onderdeel van de Europese Gemeenschappen.
Envelope Generator, een element op een synthesizer dat een klankparameter in tijd beïnvloedt.
Existentiële generalisatie, een afleidingsregel in de predicatenlogica.
Eg kan verwijzen naar:
eg, een land- en tuinbouwwerktuig zijn voor het zaaiklaar maken van de grond.
Dit is een doorverwijspagina, bedoeld om onderscheid te maken tussen de verschillende betekenissen en gebruiken van de term EG.
Op deze pagina staat een uitleg van de verschillende betekenissen van EG en verwijzingen daarnaartoe. Bent u hier via een pagina in Wikipedia terechtgekomen? Pas dan de verwijzing naar deze doorverwijspagina aan, zodat toekomstige bezoekers direct op de juiste pagina terechtkomen.
Bekijk alle artikelen waarvan de naam begint met EG.
Categorie: Wikipedia:Doorverwijspagina
Einsteinquote:
Ik denk eerst dat eerste en na het ontmoeten van swarma dat tweedequote:Op zondag 26 oktober 2008 17:08 schreef Swine het volgende:
Is sietske nou naar jou onderweg swarma, of gewoon even gevlucht?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk eerst dat eerste en na het ontmoeten van swarma dat tweede
quote:
Jupquote:
ja lache tochquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:54 schreef IrishBastard het volgende:
Wat een heerlijk snuggere neefjes heb jij
quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
tenzij je tegenwoordig bij een stevige bries al omwaait.
Een vriendin van me heeft een heule mooie met een mooie wijde lens, maar ik ben vergeten welk type het wasquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil sowieso een Canon en dan een broekzak model, dus eigenlijk gewoon een ixus model.
vind het altijd fijn werken en zie gewoon dat ze lang mee gaan e.d.
Die goedkope dingen van kodak bij de blokker zie ik te vaak kapot terugkomen. en ik ben al verliefd op die ixus 80 chocolate bruin sinds ik voor papa aant kijken was voor een camera, die heeft toen alleen de 90 gekozen.
verdwaald denk ikquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
He Swarm? Is dinges nog komen opdagen?
Yep. In een kroeg waar vrij weinig man/vrouw zat, maar ze wel een pooltafel hadden. Niet op de plein bij de kerk, maar in zo'n zij-straatje. Geen idee hoe het heette.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:05 schreef LastRequest het volgende:
D_K ben je Wageningen nog in geweest?
Café XL waarschijnlijk.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep. In een kroeg waar vrij weinig man/vrouw zat, maar ze wel een pooltafel hadden. Niet op de plein bij de kerk, maar in zo'n zij-straatje. Geen idee hoe het heette.
Nee voor de verandering eens nietquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:17 schreef Slarioux het volgende:
Hadden jullie vandaag ook zo'n saaie zondag?
Oh ja dat had ik ergens gelezen dat je naar de kerk gingquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee voor de verandering eens niet
Ik was om acht uur opgestaan, zat om half 9 in de auto richting mijn Opa, Half 10 in de kerkdat was wel saai maar goed, en daarna de hele tijd bij mijn opa geweest, spelletjes gedaan.. Lekker oldskool warm gegeten tussen de middag. Gezellig zitten kletsen. Vooral met een broer van mijn opa die in Canada woont en nu voor een maandje weer hier was. Toch interessant om die verschillen te horen en hoe zij tegen Amerika e.d. aankijken
Kijkquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja, opa vierde zijn verjaardag en dan laten ze mijn oma opnoemen ofzodik geld verdienen daar die kerk.
Maar iig dat noemen wij dus "mis voor oma" en die ene keer int jaar kan ik dat best opbrengenen opa waardeert het enorm dat we dat doen
ik kon zn huis niet vinden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:33 schreef HostiMeister het volgende:
Ik dacht dat jij ging karten bij swarma
+1 voor jouquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:40 schreef HostiMeister het volgende:
Gewoon halen wat je wil halen en niet nadenken over de gevolgen doe ik ook altijd
NU NU NUquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Argh, waarom moet ik ook altijd perse iets meteen hebben als ik het in mijn kop heb
Mijn schoonzusje zit nu dus zo van ja ik zou gewoon wachten met kopen tot je echt concreet gaat naar Italië of wherever, om geld uit te sparen of om tegen die tijd een betere te kopen. En ik heb zoiets van ja maar dan heb ik nu tenminste iets voor mijn verjaardag en ik wil hem NU NU NU.
Wat zouden jullie doen?
Tja, een van die dingen was een iPod en ik heb er nooit spijt van gehad, zelfde voor mijn telefoon, stel schoenen enz. Alleen als ik dan een keertje geen geld heb om eten te halen dan suckt dat wel weer ass natuurlijkquote:
Rechtbank gewoon OM noemenquote:Hallo,
Ik wil graag op de dinsdagmiddag. Het maakt me dan niet uit of het 4 november of 11 november wordt. Als het maar niet op de woensdagmiddag is, want dan wil ik echt niet. En o ja, naar welke rechtbank gaan we dan. Naar het OM in Arnhem??? Dat is lekker dichtbij Nijmegen!!!
Groetjes,
Woot.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Whehe dinsdag is opa echt jarig en ga ik ook nog even langs, wil dan met de bus gaan.
Lijn 99 gaat gewoon vanaf 14.00 om 01 31 59 en dan om 15.00 ook weer om 01 31 en 59..
die 01 en 59 wtf
Ik had tzelfde met mn iPod.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Argh, waarom moet ik ook altijd perse iets meteen hebben als ik het in mijn kop heb
Mijn schoonzusje zit nu dus zo van ja ik zou gewoon wachten met kopen tot je echt concreet gaat naar Italië of wherever, om geld uit te sparen of om tegen die tijd een betere te kopen. En ik heb zoiets van ja maar dan heb ik nu tenminste iets voor mijn verjaardag en ik wil hem NU NU NU.
Wat zouden jullie doen?
Oma is al 45 jaar doodquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:14 schreef Nielez het volgende:
[..]
Woot.
Lijn 99 heerscht.
Wonen je opa en oma in Uden of gewoon richting Uden ergens?
Ja ik zat vanmiddag te twijfelen of ik er nog even mee zou wachten tot na mijn verjaardag, (geld vragen voor verjaardag enzo) maar vanmiddag 200 euro van opa gehadquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:15 schreef Nielez het volgende:
[..]
Ik had tzelfde met mn iPod.
Meteen gekocht.
Heb je nu genoeg geld? -> kopen.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |