Ja dat en een of andere margarita mix en nog een paar ranzige bavjes en nog wat andere meuk, dus het zal niet alleen de desperado's zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
gras is altijd groener bij de buren?
Drink een ijskoude HJ en je wil nooit meer iets andersquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:25 schreef LastRequest het volgende:
Niks mis met Bavaria, das op dit moment het enige bier dat ik lekker vind
Ik dacht alquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Krijg er altijd een zwaar hoofd van, maar ik bedenk me dat ik dan ook andere spul heb geconsumeerd
Kom op, ik? fucked up van een paar desperados? Don't think soquote:
gaat van mn werk uitquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:21 schreef swarmahoer het volgende:
heb je naar de organisatie gemailt voor het startpunt? of naar een potentieel renmaatje?
Exactomundo, dat verbaasde me, of had me verbaasdquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kom op, ik? fucked up van een paar desperados? Don't think so
Nee man, ik lust net een maand bier, ik hou het nog ff hierbij.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Drink een ijskoude HJ en je wil nooit meer iets anders
alcohol gaat toch per kg lichaamsgewichtquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kom op, ik? fucked up van een paar desperados? Don't think so
deze is wel heel makkelijk:quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:00 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
nee nog steeds niet.
en dat terwijl ik hier al in mn bikini zit.
spiermassa hequote:Op zondag 26 oktober 2008 12:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
alcohol gaat toch per kg lichaamsgewichtdenk idd dat die paar druppels bij jou niks uithalen
Haha, gelukkig hadden we er wel ééntje die erin begon te geloven!quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een hoop gedis, een neprel die epic failt want niemand geeft 't aandacht
Zoiets.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:04 schreef Swine het volgende:
[..]
Haha, gelukkig hadden we er wel ééntje die erin begon te geloven!![]()
Kreeg net daarna een PM van CP : wtf man, is dat gedoe met Swarma serieus?![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:04 schreef Swine het volgende:
[..]
Haha, gelukkig hadden we er wel ééntje die erin begon te geloven!![]()
Kreeg net daarna een PM van CP : wtf man, is dat gedoe met Swarma serieus?![]()
brommermonteurquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:43 schreef SiETSKE. het volgende:
uhu zeker.
CP, wth doe jij voor opleiding?!
jij hebt echt een rooster van niks.
zorgtoeslag ja, maar ik heb het nog tegoed van het hele afgelopen jaar.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:44 schreef swarmahoer het volgende:
krijg je dat niet altijd per maand(Van de overheid toch, zorgtoeslag)
aha, nou leukquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:48 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
zorgtoeslag ja, maar ik heb het nog tegoed van het hele afgelopen jaar.
heb niks per maand gekregen toen.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
alcohol gaat toch per kg lichaamsgewichtdenk idd dat die paar druppels bij jou niks uithalen
Ach joh, een biertje kan geen kwaad, tenzij je tegenwoordig bij een stevige bries al omwaait.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:03 schreef morgane het volgende:
[..]
toch helemaal niet zo'n gek idee dat ik niet drink
hmm dat hoef ik niet zo nodig.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:59 schreef Slarioux het volgende:
En ik in één klap uitgeven aan een dure gadget.
waarop draaide jequote:Op zondag 26 oktober 2008 15:13 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
hmm dat hoef ik niet zo nodig.
hoewel ik wel draaitafels wil.![]()
ik ging laatst draaien bij een vriend van me, en het was toch wel zó tof.
Waar wacht je op?quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:32 schreef SiETSKE. het volgende:
die vriend van mij draait ook op feestjes sinds kort enzo, hij probeert er een beetje tussen te komen.
scheelt dat ie was connecties heeft.
maargoed, ik vind dat er meer vrouwelijke dj's moeten komen.
nee heb besloten om mariokart te spelen via de beamerquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:56 schreef SiETSKE. het volgende:
ja dat is kut.
dan moet je toch maar je kamer op gaan ruimen.
zit niks anders op he.
en een fatsoenlijk mengpaneel?quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:57 schreef Swine het volgende:
Heb je wel een koptelefoon met grote jack plug eraan?
Ik meng nooit, maar ik heb wel een toffe koptelefoon.. Mijn enige wapenfeitquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:57 schreef Swine het volgende:
Ik ken nog wel een plekje waar je nu beetje kan oefenen. kan je meteen met 5 stuks draaien
Heb je wel een koptelefoon met grote jack plug eraan?
Deze van ons schijnen dus echt heel goed te zijn. De meest stabiele die er bestaan ongeveer. En die effecten die er niet op zitten kan je gewoon allemaal op de cd spelers maken dus dat maakt ook niet uit. Heb het gister nog even nagevraagd aan de deskundigenquote:
oh ik wil ook.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee heb besloten om mariokart te spelen via de beamer
als je om half 5 hier bent, dan is dat ding er ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |