gras is altijd groener bij de buren?quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Krijg er altijd een zwaar hoofd van, maar ik bedenk me dat ik dan ook andere spul heb geconsumeerd
Ja dat en een of andere margarita mix en nog een paar ranzige bavjes en nog wat andere meuk, dus het zal niet alleen de desperado's zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
gras is altijd groener bij de buren?
Drink een ijskoude HJ en je wil nooit meer iets andersquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:25 schreef LastRequest het volgende:
Niks mis met Bavaria, das op dit moment het enige bier dat ik lekker vind
Ik dacht alquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Krijg er altijd een zwaar hoofd van, maar ik bedenk me dat ik dan ook andere spul heb geconsumeerd
Kom op, ik? fucked up van een paar desperados? Don't think soquote:
gaat van mn werk uitquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:21 schreef swarmahoer het volgende:
heb je naar de organisatie gemailt voor het startpunt? of naar een potentieel renmaatje?
Exactomundo, dat verbaasde me, of had me verbaasdquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kom op, ik? fucked up van een paar desperados? Don't think so
Nee man, ik lust net een maand bier, ik hou het nog ff hierbij.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Drink een ijskoude HJ en je wil nooit meer iets anders
alcohol gaat toch per kg lichaamsgewichtquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kom op, ik? fucked up van een paar desperados? Don't think so
deze is wel heel makkelijk:quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:00 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
nee nog steeds niet.
en dat terwijl ik hier al in mn bikini zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |