quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
alcohol gaat toch per kg lichaamsgewichtdenk idd dat die paar druppels bij jou niks uithalen
Ach joh, een biertje kan geen kwaad, tenzij je tegenwoordig bij een stevige bries al omwaait.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:03 schreef morgane het volgende:
[..]
toch helemaal niet zo'n gek idee dat ik niet drink
hmm dat hoef ik niet zo nodig.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:59 schreef Slarioux het volgende:
En ik in één klap uitgeven aan een dure gadget.
waarop draaide jequote:Op zondag 26 oktober 2008 15:13 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
hmm dat hoef ik niet zo nodig.
hoewel ik wel draaitafels wil.![]()
ik ging laatst draaien bij een vriend van me, en het was toch wel zó tof.
Waar wacht je op?quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:32 schreef SiETSKE. het volgende:
die vriend van mij draait ook op feestjes sinds kort enzo, hij probeert er een beetje tussen te komen.
scheelt dat ie was connecties heeft.
maargoed, ik vind dat er meer vrouwelijke dj's moeten komen.
nee heb besloten om mariokart te spelen via de beamerquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:56 schreef SiETSKE. het volgende:
ja dat is kut.
dan moet je toch maar je kamer op gaan ruimen.
zit niks anders op he.
en een fatsoenlijk mengpaneel?quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:57 schreef Swine het volgende:
Heb je wel een koptelefoon met grote jack plug eraan?
Ik meng nooit, maar ik heb wel een toffe koptelefoon.. Mijn enige wapenfeitquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:57 schreef Swine het volgende:
Ik ken nog wel een plekje waar je nu beetje kan oefenen. kan je meteen met 5 stuks draaien
Heb je wel een koptelefoon met grote jack plug eraan?
Deze van ons schijnen dus echt heel goed te zijn. De meest stabiele die er bestaan ongeveer. En die effecten die er niet op zitten kan je gewoon allemaal op de cd spelers maken dus dat maakt ook niet uit. Heb het gister nog even nagevraagd aan de deskundigenquote:
oh ik wil ook.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee heb besloten om mariokart te spelen via de beamer
als je om half 5 hier bent, dan is dat ding er ookquote:
Ziet er natuurlijk beter uit en ze kunnen ook wel iets meer, maar die van ons zijn dus niet crappie ofzoquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:13 schreef swarmahoer het volgende:
stom dat die ''echte'' djs dan perse die pioneer willen
kwart voor 5 ook goed?quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als je om half 5 hier bent, dan is dat ding er ookbeamer staat al klaar
quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:32 schreef LastRequest het volgende:
swarma schijt in z'n broek als je echt gaat
Sietske is gewoon een kloon van pietje. Daarom was hij er gister niet onder zijn eigen account en is ie nu dus ook echt niet naar ajax - necquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:32 schreef LastRequest het volgende:
swarma schijt in z'n broek als je echt gaat
Snertquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:02 schreef Slarioux het volgende:
Ik ga wandelen denk ik. Anders zit ik echt de hele dag binnen. Jammer alleen dat het van dat snertweer is.
Nouja tis dat ik dr al "ken" van EG, anders zou ik je gelovenquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:40 schreef Swine het volgende:
[..]
Sietske is gewoon een kloon van pietje. Daarom was hij er gister niet onder zijn eigen account en is ie nu dus ook echt niet naar ajax - nec
quote:EG
(Doorverwezen vanaf Eg)
EG kan verwijzen naar:
Europese Gemeenschappen, een verzamelnaam voor de drie Europese Gemeenschappen, namelijk de Europese Gemeenschap, de Euratom en de Europese Gemeenschap voor Kolen en Staal, die samen de eerste pijler vormen van de Europese Unie.
Europese Gemeenschap (voorheen Europese Economische Gemeenschap), onderdeel van de Europese Gemeenschappen.
Envelope Generator, een element op een synthesizer dat een klankparameter in tijd beïnvloedt.
Existentiële generalisatie, een afleidingsregel in de predicatenlogica.
Eg kan verwijzen naar:
eg, een land- en tuinbouwwerktuig zijn voor het zaaiklaar maken van de grond.
Dit is een doorverwijspagina, bedoeld om onderscheid te maken tussen de verschillende betekenissen en gebruiken van de term EG.
Op deze pagina staat een uitleg van de verschillende betekenissen van EG en verwijzingen daarnaartoe. Bent u hier via een pagina in Wikipedia terechtgekomen? Pas dan de verwijzing naar deze doorverwijspagina aan, zodat toekomstige bezoekers direct op de juiste pagina terechtkomen.
Bekijk alle artikelen waarvan de naam begint met EG.
Categorie: Wikipedia:Doorverwijspagina
Einsteinquote:
Ik denk eerst dat eerste en na het ontmoeten van swarma dat tweedequote:Op zondag 26 oktober 2008 17:08 schreef Swine het volgende:
Is sietske nou naar jou onderweg swarma, of gewoon even gevlucht?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk eerst dat eerste en na het ontmoeten van swarma dat tweede
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |